IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot разкри новия 208

Моделът предлага нови двигатели, по-атрактивен външен вид и по-модерни технологии

Peugeot разкри новия 208

Френската компания Peugeot разкри обновената версия на хечбека 208, чиято световна премиера ще се състои на автосалона в Женева. Мъникът, който е най-добре продаваният модел на Peugeot, е получил модернизиран външен вид, нови спортни версии, по-модерно оборудване и нови двигатели.
Peugeot разкри новия 208
GT Line

Що се отнася до дизайна, той доминира с изострени и мускулести форми, като се виждат по-широка решетка на радиатора, нови фарове с LED секция, 3D LED задни светлини, джанти с различен дизайн, допълнителни хромирани елементи и др.

Салонът на автомобила е модернизиран с помощта на нови материали от по-високо качество, хромирани елементи на вратите, нов лост за превключване на скоростите и изцяло LED осветление. По-високите нива на оборудване разполагат с ефектни LED пръстени около аналоговите измервателни уреди. Сред технологиите на борда присъства и нова инфо-система със 7-инчов сензорен дисплей и MirrorScreen, която прави възможен трансфера на екрана на смартфона върху екрана в автомобила.

Разширени са също така възможностите за персонализация, сред които присъства и спортния пакет GT Line, възползващ се от голяма част от оборудването на GTi.
Peugeot разкри новия 208
GTi by PEUGEOT Sport

Новост в гамата е моделът GTi by PEUGEOT Sport (аналогичен с GTi 30th Anniversary). Той предлага цялостен пакет от оборудване, включително снижено окачване, по-широки следи отпред и отзад, 18-инчови джанти, матово черни екстериорни детайли, седалки тип „корито“, червени стелки, двуцветен екстериор, Brembo предни спирачки, Torsen диференциал с ограничено приплъзване, специфични настройки на окачването и кормилната колона, Michelin Pilot Super Sport гуми и др.

Сред системите за безопасност на борда на автомобила присъстват Park Assist (активна система, позволяваща паркирането на автомобила, както и автоматично излизане от паркомясто), Active City Brake (автоматично спиране в населени места, когато възникне риск от сблъсък), камера за движение на заден ход и др.
Peugeot разкри новия 208
Гамата от мотори включва само Евро6 двигатели. Дизелите са от серията BlueHDi и предлагат 75, 100 или 120 к.с., като отделят в атмосферата под 95 г/км. вредни СО2 емисии.

При бензиновите присъстват 3-цилиндровите PureTech агрегати, предлагащи 68, 82 или 110 к.с. Както и по-мощните 1,6-литрови мотори със 165 и 208 к.с. Последният задвижва версията GTi.

Налична е новата 6-степенна автоматична скоростна кутия EAT6.

Снимки: Peugeot

Тагове: peugeot 208
0 от 500
  • #10
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Какъв JD Power гледаш?! Да не е някой специален за ПСА? Я пак виж резултатите или ще лъжеш и тук, както за двигателите за Нисан за които и бъкел не знаеш. За бройката на колите от ПСА няма да коментирам. Всеки път тя е различна. Вземи запомни накрая с колко коли, че си имал, за да може лъжите ти да са по-достоверни! Погледни сега всички класации за надеждност и виж къде се намира ПСА! В дъното е навсякъде. Така, че точно за тях да ми говориш за надеждност, моля ти се...
  • #9
    16 rate up comment 2 rate down comment
    С4 ( преди 9 години )
    Стига с тази мантра, че не били надеждниДори JD Power (което според мен не е особено точен показател) от няколко години им дават добри оценки.За 3 Ситроена и 1 Пежо все на старо купувани нямам оплаквания за надеждносттаОсвен това коя марка има САМО надеждни коли в наши дни. Всички имат трески за дялане с един или друг двигател, скорости и т.н.
  • #8
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Лично мен визията на това Пежо никак не ме грабва. Особено новите им задни светлини са голяма трагедия. Изглеждат много евтино, кочозно и грозно. Вътре са се постарали повече и ми допада. Моторите са супер. Наистина са много икономични. Най-големият проблем на марката обаче си остава надеждността. Крайно време е да си оправят качеството, защото точно заради него затъват. Язък и за икономичните мотори, когато колата е пълна с бъгове!
  • #7
    13 rate up comment 1 rate down comment
    GTE ( преди 9 години )
    Двигателите PureTech и BlueHDI са доста добри, обещаващи, икономични, с доста сериозен въртящ момент. Остава и да са надеждни, за мен това е 200 000 км безпроблемни. Като дизайн и вложени материали и 308 и 208 се опитват да бъдат на ниво. А цените са им доста прилични - отнесено кум кoнкypeнциятa.
  • #6
    18 rate up comment 2 rate down comment
    С4 ( преди 9 години )
    Това че на ПСА е скъп сервиза може да го каже само човек който не се е и доближавал до френска кола камо ли да е поддържал такаваВ Пежо сменят дискове по-евтино отколкото в Ауди само накладките
  • #5
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз карам 207 90 коня бензин. 200лева ангр ремък и ролки в пежо. Коя кола ома по евтино побслужване. Масло пълна синтетика насипно(предполагам) и филтри заедно с филтър купе 150 лева. Само дачиа е по евтино
  • #4
    11 rate up comment 2 rate down comment
    6630 ( преди 9 години )
    Градско бижу!
  • #3
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Евтино обслужване...!? На Пежо е едно от най-скъпите. На цените на Ауди е.
  • #2
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Хахо ( преди 9 години )
    Пежо са силни при малките градски коли. И обслужването им е евтино.
  • #1
    5 rate up comment 21 rate down comment
    Striker ( преди 9 години )
    Ако беше с друг дизайн, да не прилича на несполучливо китайско менте, с други двигатели и да го прави друг производител, може би щеше да има шанс.