IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot разкри новия 208

Моделът предлага нови двигатели, по-атрактивен външен вид и по-модерни технологии

Peugeot разкри новия 208

Френската компания Peugeot разкри обновената версия на хечбека 208, чиято световна премиера ще се състои на автосалона в Женева. Мъникът, който е най-добре продаваният модел на Peugeot, е получил модернизиран външен вид, нови спортни версии, по-модерно оборудване и нови двигатели.
Peugeot разкри новия 208
GT Line

Що се отнася до дизайна, той доминира с изострени и мускулести форми, като се виждат по-широка решетка на радиатора, нови фарове с LED секция, 3D LED задни светлини, джанти с различен дизайн, допълнителни хромирани елементи и др.

Салонът на автомобила е модернизиран с помощта на нови материали от по-високо качество, хромирани елементи на вратите, нов лост за превключване на скоростите и изцяло LED осветление. По-високите нива на оборудване разполагат с ефектни LED пръстени около аналоговите измервателни уреди. Сред технологиите на борда присъства и нова инфо-система със 7-инчов сензорен дисплей и MirrorScreen, която прави възможен трансфера на екрана на смартфона върху екрана в автомобила.

Разширени са също така възможностите за персонализация, сред които присъства и спортния пакет GT Line, възползващ се от голяма част от оборудването на GTi.
Peugeot разкри новия 208
GTi by PEUGEOT Sport

Новост в гамата е моделът GTi by PEUGEOT Sport (аналогичен с GTi 30th Anniversary). Той предлага цялостен пакет от оборудване, включително снижено окачване, по-широки следи отпред и отзад, 18-инчови джанти, матово черни екстериорни детайли, седалки тип „корито“, червени стелки, двуцветен екстериор, Brembo предни спирачки, Torsen диференциал с ограничено приплъзване, специфични настройки на окачването и кормилната колона, Michelin Pilot Super Sport гуми и др.

Сред системите за безопасност на борда на автомобила присъстват Park Assist (активна система, позволяваща паркирането на автомобила, както и автоматично излизане от паркомясто), Active City Brake (автоматично спиране в населени места, когато възникне риск от сблъсък), камера за движение на заден ход и др.
Peugeot разкри новия 208
Гамата от мотори включва само Евро6 двигатели. Дизелите са от серията BlueHDi и предлагат 75, 100 или 120 к.с., като отделят в атмосферата под 95 г/км. вредни СО2 емисии.

При бензиновите присъстват 3-цилиндровите PureTech агрегати, предлагащи 68, 82 или 110 к.с. Както и по-мощните 1,6-литрови мотори със 165 и 208 к.с. Последният задвижва версията GTi.

Налична е новата 6-степенна автоматична скоростна кутия EAT6.

Снимки: Peugeot

Тагове: peugeot 208
0 от 500
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Бумеранг ( преди 9 години )
    Да уточним за моята" ***" на 10 години и 200 000 км..... Какво? Да я продам сега за 5000 и някой да се радва следващите 5 години ...... Трябва да съм изперкал:-) :-) :-) :-) :-) :-) След 5 години и да я хвърля ще се е изплатила, а може да и взема 2500-3000 и айде нова.
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това с карането с проблеми ставаше на старите коли - както си казал при карбураторите. Пробвай да караш кола след 2000-на как на втория проблем таблото ще свети като коледна елха и ще те вкара на авариен режим на 50% мощност и разход х2Те за това вагените (пак преди 2000-на) имат репутация на здрави, защото трябва да избуши целия мотор генерално, за да спре, а не защото никога не се чупи нищо.
  • #18
    5 rate up comment 0 rate down comment
    GTE ( преди 9 години )
    Истината е, че в западния свят хората карат колите си 280 - 360 000 км, и на 6 - 8 година ги продават. Колите в България, всичките са на по 140 000 средно, дето се продават. Най-бърза справка е mobile.de
  • #17
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Добре е количката, но лично мен Фиестата ми е по на сърце. Аурис също, Ярис ми е безлична.
  • #16
    7 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 9 години )
    Истината е, че хората в статията говорят за коли, които някои от вас ще помиришат едва след 5-10 години и то при голям късмет. За какви кочини на по 200 000 км ми говорите? Това кола ли е изобщо? Не се чупи, щото като се счупи, не се прави по принцип докато не спре да се движи. Познавам много хора, които имат много проблеми по колите си, но не ги оправят с години, защото колата си върви. Аз навремето карах такава кола. накрая от карбуратора не остана ни една част, освен корпуса, ама вървеше.
  • #15
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Бумеранг ( преди 9 години )
    изкара още поне 50-60 000, но следващият път ще знам. Въздушните филтри и на купето са по 10-15 лева, а горивният е 40. По-евтини са частите само на старите опели и Нивата на баща ми, която е 2006г.
  • #14
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Бумеранг ( преди 9 години )
    Пежо 307 дизел комби-2005 г. Масло и филтър в СФА-67 лв. За 200 000 км съм сменил две биалети, един външен и два вътрешни накрайника - като пари - дребни суми. Сменил съм и един заден лагер за главината и това е по ходовата част. За другите текущи разходи - ангренаж, ролки, помпа, семериги и външен ремък - 450 лв. Смених и питата на климатика - 230 лв. и това е. А, на 190 000 смених съединител и маховик - муфа, втулка, вилка, аксеален лагер - с труда 1000 лева. Демферния маховик можеше да
  • #13
    7 rate up comment 0 rate down comment
    язе ( преди 9 години )
    За Пежо 3008, 2.0 hdi 150 кс, 180 лева за масло Total 5/30 + смяна на горивен филтър в сервиза на Пежо в Севлиево.
  • #12
    7 rate up comment 1 rate down comment
    С4 ( преди 9 години )
    2012 и 2013 Ситроен е вече в средата на класациятаПрез 2013 дори DS3 е ня 4-то място
  • #11
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хайде тези които пишат че надежноста им куца уточнете в какво по точно се състои. Масово който казва че се чупят тези хора не са притежава ли нито един френски автомобил, не само френски ами като кажат чупели се немски кош фреска м.рша италянски ***.Ок. А да речем субару не се ли чупи хонда или мицобиши.