IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Civic Type R ще развива 270 км/час

Honda разпространи снимки на модела, чиято премиера ще се състои в Женева

Новият Civic Type R ще развива 270 км/час

Нови снимки и информация за дългоочакваната върхова версия на новото поколение Civic разкри компанията-производител Honda.
Новият Civic Type R ще развива 270 км/час
Новото поколение Civic Type R ще бъде представено след по-малко от месец в Женева, като от Honda подгряват премиерата с нова порция снимки. Те разкриват част от предницата и интериора на колата.
Новият Civic Type R ще развива 270 км/час
Вижда се агресивна предна броня, която е създадена да потиска турбуленцията около предните колела и да подсигурява стабилност при високи скорости, сочи информацията от Honda. Съобщава се също, че моделът има преден сплитер, вентилирани предни калници и аеродинамични странични прагове. Задната част пък разчита на голямо антикрило, дифузьор и аеродинамични елементи под пода на колата.
Новият Civic Type R ще развива 270 км/час
Японците потвърждават, че двигателят е
2.0-литров VTEC TURBO, като позволява развиване на водещите в класа 270 км/час.

В серийното оборудване на модела влизат четири-бутални спирачни апарати Brembo и 19-инчови джанти с уникален дизайн.

Премиерата на модела ще се състои на 3-ти март в Женева. Очаквайте подробности от мястото на събитието.

Снимки: Honda

0 от 500
  • #46
    0 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Айде почна да пише и чобанина с автовоза...Тоя дето лъже хората, дава акъл. *** народ сме...
  • #45
    24 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    В Германия миризливия немски *** се насира от страх като види,че го наближава Хонда.На простите едноклетъчни третокласници тук няма как да им обясниш.
  • #44
    1 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Е ти па един Форестър, те почти всички са като каруци. Седнал си на асфалта, нахлупил антифони, че вътре не се седи. Управление дървено. Мотори от 80те с леки промени. Пълна гротеска
  • #43
    4 rate up comment 26 rate down comment
    Естет ( преди 9 години )
    Днес карах Субару Форестър! *** каруцата, само къде ги хвалите тия японски автомобили, друса като стара УАЗ-ка...
  • #42
    4 rate up comment 32 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Аз съм карал две нови японски коли. Само една обаче е била моя. Обяснението - сбърках, ок! Всеки бърка понякога в тоя живот. Хубавото при мен, за разлика от вас е, че аз се уча от грешките си. И никога, никога, никога повече няма дори да помисля за тия помиярници. Не е необходимо цял живот да упорствам като катър, карайки японска от японска кола, за да установя в края на живота си, че не знам какво означава истинска кола.
  • #41
    26 rate up comment 3 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Kato vidia mnenie na Enzo napravo mu zalepvam minus muhahaha iasno e 4e samo kompleksiran ot iaponskite avtomobili 6te vliza v staitii za tiah da gi pliue pri polojenie 4e vsi4ki znaem 4e germancite kopirat ot tiah.ne moje da pliue6 originala i da hvali6 kopieto.
  • #40
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Така, значи сега се оказва, че си карал 2 японски коли нови => всички японски коли, без изключение са ***. Ясно. Как си се минал да си купиш японска кола по онова време и докато я имаше връзваха ли ти истинските мацки? Да разбирам ли, че си бил на сухо с лансъра, и чак като си се отървал от него и си минал на не-знам-си какъв-мега-як-автомобил си разредил чикиите ;)
  • #39
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Енчо, стига лъга бе ***! Знаеш ли, че поне едно от нещата, които си изброил е вярно, веднага щеше да има коли, които не са взели ТЮФ от първия път и съответните модели щяха да са на доста задни места, а те не са. Да не си се объркал с немски модели, а да пишеш за японски. Точно за немските каручки са типични изброените проблеми, както и много други.
  • #38
    3 rate up comment 24 rate down comment
    RRE SE do Enzo ( преди 9 години )
    Bravoo EnzoНе мога обаче да отмина без внимание забележката по-долу за "чикиите" :-) Приятелю... аз не случайно обичам да сравнявам японските коли с ***. Правя го не просто така... за да използвам обиден квалифициращ израз, а защото всъщност между двете неща има много общи неща, а именно:Точно както и при японските коли, така и при чикиите, в тях няма нищо лошо. Щом човек няма потенциал и/или възможност за нищо истинско, чикиите вършат прекрасна работа. Та и при японските коли така.
  • #37
    6 rate up comment 25 rate down comment
    до Enzo ( преди 9 години )
    Затова толкова малко хора карат японски бънгии с изключение на хамериканците, които само гледат цената да им е по-евтинко макар и с 200-300 $ и ако пък е с някаква по-голяма отстъпка (както правят джапанците за да си продадат колите) веднага скачат да купуват, после масово ги съдят!