IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Салонът на новия Superb

Флагманът на Skoda ще бъде разкрит по-късно този месец

Салонът на новия Superb

Новото поколение Skoda Superb ще бъде разсекретено по-късно този месец, но в интернет вече появиха снимки на флагманския модел.

Още в края на миналата година чешката компания показа маскирана версия на новия Superb пред журналисти, след това разпространи екстериорни изображения на модела, а днес се пред нас е първата снимки на интериора.
Салонът на новия Superb
Кадърът е официален, разпространен от Skoda, и представя шофьорската част от салона. От компанията казват, че новият Superb комбинира по уникален начин простор, функционалност и дизайн.

От снимката се вижда, че моделът продължава своя типичен бизнес-дизайн с прави и изчистени форми, демонстрирайки по-голям сензорен дисплей, електрическа ръчна спирачка, DSG скоростна кутия и естествена кожа в кафяв цвят, с която са тапицирани седалките, корите на вратите и долната част на централната конзола. Воланът и управлението на климатика напомнят на тези при по-малката Octavia.

За третото поколение на модела вече се знае, че ще има вдъхновен от концепцията VisionC дизайн, залагащ на динамични пропорции и елегантни линии.
Салонът на новия Superb
Моделът ще бъде по-голям и по-луксозен от настоящото поколение. От сегмент D той ще се изкачи в сегмент Е, като дължината му ще нарасне с 20 мм, широчината с 50 мм, а междуосието с 90 мм. Благодарение на модулната платформа MQB, заета от новия Volkswagen Passat B8, автомобилът на чехите ще демонстрира редуцирана със 75 кг. маса. Обемът на багажника също ще бъде увеличен - от 595 на 625 литра, като в Skoda няма да използват досегашната „двойна“ врата на багажника.
Салонът на новия Superb
Базовата версия на модела ще разчита на 1.4-литров бензинов мотор с мощност 125 к.с., като цената за Германия ще бъде около 25 000 евро. Модификацията с 3.6-литров бензинов V6 вече няма да се произвежда, а на нейно място ще се появи модел с 2.0-литров двигател с 4 цилиндъра, развиващ 280 к.с.

Дизеловите варианти ще бъдат представени от агрегати с обем 1.6 и 2.0 литра, чиято мощност варира между 120 и 190 к.с. Срещу доплащане стандартната 6-степенна механична скоростна кутия ще може да бъде заменена от DSG-трансмисия.

Сред допълнителни опции на модела ще бъдат регулируеми амортисьори, предлагащи 3 режима - Normal, Comfort или Sport. Очаква се на някои пазари да се предлага и модификация със система 4х4, която ще бъде с 15 мм по-висок пътен просвет.

Моделът ще бъде показан още този месец, а премиерата пред публика ще се състои на автосалона в Женева през март. Продажбите ще стартират в средата на 2015 г.

Снимки: Skoda

Тагове: Skoda Superb
0 от 500
  • #22
    2 rate up comment 0 rate down comment
    car expert ( преди 10 години )
    Сюпърб беше на китайската версия на Пасат. За това е по-дълъг. Което по никакъв начин не означава сегмент Е. Миришат им краката на чехите, колкото и да се опитват да се рекламират като "нещо като премиум". Оставете какво пише АБ. Имат доста трески за дялане по колите. Проблемът със покритието, скоростните кутии и климатиците изобщо не е решен. Да не говорим за това което всички знаят- "Проблемът TSI". Напишете това в търсачката и няма да си помислите за шкода.
  • #21
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не е ли някакво безумно усукано табло със самоцелна форма, и расппиляни щарени светлини значи е скучно нали?
  • #20
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Alfist ( преди 10 години )
    Ах колко скучно е вътре ... ама то попринцип само някой скучен типаж би си купил Шкода
  • #19
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Георги ( преди 10 години )
    Само като видя DSG-трансмисия и ми става ясно колко са надеждни. Салонът е скучен.Фаровете са взети направо от Сеат Леон. Какво е новото тук?
  • #18
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Октавия никога не е била Пасат, прав си! Базирана е на Голф, само дето "разбирачите" я пишат като конглокент на Пасат...Супърб винаги е била малкооо по дълга от Пасат
  • #17
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Гъзария е американски седан или японска бегачка на ГАЗ!!!Пълно е с такива уникални гъзари, ставащи за смях. ФВи Шкода са си народни коли, за бедняциП.С. Забравих да спомена и тръковете на ГАЗ...
  • #16
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Еми, Шкода Фабия. То друго не се и очакваше от интериора.
  • #15
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Значи минава от сегмент D в сегмент Е, и е на платформа на Пасат, който е в сегмент D...!? Май в грандоманщината си, някой приемат желаното за действително. Както едно време масата овчомислеши, мислеха, че Октавия е Пасата, или "почти" Пасат. Само дето беше на платформа на Голф 4. До там с "почти" Пасата.
  • #14
    5 rate up comment 4 rate down comment
    car expert ( преди 10 години )
    Шкодите имаха голям проблем с падащо лаково покритие. И не признаваха гаранция за това. Знам го от колега с фабия. Друг проблем на фабията му е са развалените ел. машинки за предните стъкла(защото задните с ръчки). Проблемът бил не в самите машинки, а в механизма. Стъклата се изкривяват и трябва да ги наместващ с ръка. И двете предни му дадоха дефект. Така, че за надеждност на тази марка е доста пресилено да е говори.
  • #13
    4 rate up comment 3 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Tabloto sa go sekli sys seka4 muhahahahaha gavra