IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-бързата Tesla срещу Lamborghini Aventador

700 к.с. срещу 700 к.с.

Най-бързата Tesla срещу Lamborghini Aventador

Tesla Model S не е поредната скучна екологична кола. Американският електрически седан вече доказа, че е много бърз, при това в битка със спортни икони като BMW M5, Dodge Viper SRT 10 и дори Lamborghini Gallardo. Сега обаче застава пред нещо наистина сериозно - флагманът на Lamborghini.

Драг състезанието противопоставя най-бързата версия на Tesla Model S - P85D, и Lamborghini Aventador LP 700-4. На пръв поглед двете коли изглеждат коренно различни - едната е луксозен електрически седан, а другата суперспортно купе с V12 двигател. Не липсват обаче и прилики.

И Tesla Model S P85D, и Lamborghini Aventador LP 700-4 имат мощност от 700 к.с., както и задвижване към четирите колела. Близки са и официалните им времена за спринт от място до 100 км/час - около три секунди. Aventador разполага с въртящ момент от 690 Нм при 5,500 об/мин, докато Model S има цели 930 Нм от 0 об/мин. Теглото обаче е в полза на италианската суперкола - тя тежи с цели 386 кг. по-малко.



Авторът на видеото, който твърди, че притежава и двете коли, разяснява, че електрическата кола държи преднина на Aventador до около 80 мили в час (приблизително 130 км/час). След това нещата се обръщат и флагманът на Lamborghini буквално се изстрелва напред. Гонката не продължава още дълго, най-малкото защото P85D развива максимални 250 км/час.

Тъй като не става ясно дали състезанието се провежда на определено разстояние или до определена скорост, няма как да бъдем категорични коя от двете коли е победител. Трябва обаче да признаем постижението на Tesla. Надали има друг сериен седан, който може да се противопостави на автомобил като Aventador.

Видео: Youtube / Rego Apps

0 от 500
  • #9
    19 rate up comment 4 rate down comment
    Auto ( преди 9 години )
    "Ауто, вземи по прочети малко и после се прави на умен !Няма двигател с вътрешно горене, който при равна мощност да бие електро двигател !"Аз това го знам и по-добре от теб! Това което коментирам е, че времето на Ламбото от 0-100 км/ч е 2.9 сек, а Теслата го бие 10 секунди след старта, с уж по-слабо време до 100 км/ч. Туко говорим за време а не за вида на ел. двигателя!
  • #8
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    От миналата година част от такситата в Мюнхен са Тесли...
  • #7
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нещо не използват Launch controla на Ламбото защо ли? :)
  • #6
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ти ми дай една тесла да паркирам в гаража и да си я карам на ток, пък ме питай колко ми гори :D Ако бяхме Норвегия досега да се е напълнило с тесли. Просто този автомобил няма аналог в момента.
  • #5
    35 rate up comment 7 rate down comment
    Нев ( преди 9 години )
    Какви първи 250 м, Ламбото не можа да мине Теслата до 9-та секунда след старта! А че Теслата е 400 кг по тежка при същата мощност въобще няма да го споменаваме! :)))
  • #4
    38 rate up comment 11 rate down comment
    Ауто ( преди 9 години )
    Малко смешно ми става, Ламбото официално от 0-100 км/ч за 2.9 сек, двуместен спортен автомобил и не знам какво си още там, а Теслата, дето уж дига 100 км/ч за 3.2 сек, голям, просторен, 5 местен, четириврат седан го отвя на старта! Ламбото грохот, рев и какви ли още не какфонии, а в Теслата тихо и комфортно! После да се пенят ония фенчета, дето ми обясняват, как във чистия дизел технологията било бъдещето...:)
  • #3
    29 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Първите 250 м. Теслата скъса шушоните на Ламбото...
  • #2
    31 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Няма по голяма сила от тока :) ...затова е и толкова скъп :)
  • #1
    22 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Съвсем нормално. Още преди да гледам видеото, казах на колегите какво ще се случи. Естествено е електричката да е по-бърза в началото, но след това да изостане, когато ДВГ влезе в обороти. Това обаче е на права. На завои, където има намаляване и ускорения електричката ще бъде едни гърди напред. В реална обстановка, а не на писта електромобилите са по-добрите превозни средства във всяко отношение. А хибридите са най-добрите. Във всеки момент, когато трябва единия агрегат помага на другия.