IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi

Японската компания отваря и дизайнерски център в Европа

Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi

Ръководството на компанията Mitsubishi официално призна, че дизайнът на моделите на марката е в сериозен застой и привлече външен човек, който да се справи с този проблем, съобщава Autocar.
Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi
Nissan 350 Z

В компанията са на мнение, че трябват радикални промени и те ще бъдат извършени от новия главен дизайнер Кунимото Цунехиро, който досега е работил в Nissan. Там той създаде облика на спортния роудстър Nissan 350 Z, който бе приет много добре от публиката и дори спечели наградата за „Най-добър кабриолет на годината“ в рамките на автосалона в Женева.

Председателят на съвета на директорите на Mitsubishi Motors Corporation Осаму Масуко е категоричен, че най-добрият начин за подобряване на ситуацията с дизайна на моделите на марката е именно назначаването на външен човек. Освен това предстои да се отвори и дизайнерски център в Европа, който да изгражда и стимулира нови таланти в тази област.

„Няма как да си позволим да правим различни автомобили за различните пазари, затова новият дизайн на моделите ни трябва да бъде глобален. Целта ни е те да се наложат не само на пазара в Япония, но и в цял сят“, категоричен е Масуко.
Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi
1. Mitsubishi Galant (1996-2003 г.). 2. Mitsubishi Eclipse (1994-2000 г.)

Според специалистите големият проблем на марката с дизайна се дължи на многото резки промени през последните 30-ина години. През периода 1992-1997 г. Mitsubishi преживява най-добрите си времена, като тогава са създадени особено популярните Eclipse от второ и трето поколение, както и седанът Galant.
Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi
Mitsubishi Lancer (2000 г.)

През 2000 г. обаче нещата тръгват на зле, след като спортните и аеродинамични форми на моделите отиват в историята, а се залага на така наречения „био дизайн“. Появяват се странен Lancer, както и следващият Galant, който не е приет добре от публиката. Компанията търси новото си „лице“, но то не се харесва на феновете на марката.
Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi
Mitsubishi Lancer X (2007 г.)

Възраждането започва през 2007 г., когато Mitsubishi се връща към това, което е предлагала 10 години по-рано. Промените ясно се виждат при Lancer X (2007 г.) и фейслифта на Outlander (2010 г.), които са в стила на Galant от 90-те години. И правят автомобилите на марката по-агресивни и спортни.
Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi
Mitsubishi Outlander (2010 г.)


Интересното е, че новият главен дизайнер на марката няма да може „да разчита“ именно на Lancer, който бе един от най-успешните модели на Mitsubishi в цялата нейна история. Автомобилът, който се предлага като седан и хечбек, отива в историята. Същото преди време се случи и с модела Galant.

Снимки: Mitsubishi

 

 

 

0 от 500
  • #13
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Абе Мензо, като са толкова зле технологично японците, защо във WEC с новите регулации за ограничено количество енергия за обиколка, Тойота направиха смешни хибридите на Алди и Порше още в първия сезон??? Алди дето толкова години доминирали се оказа че било защото си купували регулации да толерират дизела им. Това ли им е високотехнолгичното на немските кратуни - подкупите?
  • #12
    13 rate up comment 2 rate down comment
    v-1 ( преди 9 години )
    Enzo, това, че ти си имаш някъкво мнение по въпроса не значи, че всички трябва да се съгласят с него!Само да попитам, като хибридите са нищо иновативно и всички други глупости дето си написал, защо всички марки сега се надпреварват да изкарват хибриди и ел. коли на пазара? ЗАщо от топ гиър избраха хибрид за най-добра нова спортна кола,м?Аман от плювачи...
  • #11
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Е, не е като супер модерните идеи за 2-3 турбини, брат. И какво повече, по дяволите, му трябва на практичен семееен хечбек от 1.8 140 коня (пример Сивик)? Вие плащате ли данъци, бензин, поддръжка на тези коли? Няма такива комплексари като потомците на Бай ***...
  • #10
    8 rate up comment 17 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    ... А глупости за изключително модерните хибриди на Тойота изобщо не ми се слушат, така че си го спестете. По-добре се поинтересувайте от колко десетилетия в Европа и САЩ са познати тези технологии и се използват при задвижването на... влаковете, да речем. Преди да обявите един стар бензинов, нормално аспириран двигател с нищожен обем и един електромотор, захранван от чифт батерии, за мега новаторска идея. Същото се отнася и за глупостите с водородните клетки.
  • #9
    8 rate up comment 22 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Японските коли представляват съвкупност от древни технологии, които по тази причина, се развалят значително по-рядко от модерните, нови технологии; евтини и некачествени пластмарии и посредствено ниво на асемблиране. И всичко това е съчетано с мега зловещ дизайн - срам за собственика си! Пример - "новата" Тойота Корола - ДВГ 1.6 атмосферка със 132к.с. и 160Нм въртящ момент. Или пък Лансер с 1.8 атмосферка. Или Сивик. Тия мотори бяха актуални преди 20 години.
  • #8
    9 rate up comment 18 rate down comment
    Хондьо ( преди 9 години )
    Ти си бил голям разбирач бе!Оризовото било най в Германия.Абе,Аланкоолу Голфа по продажби бие всички оризови пръчки взети заедно бре!Да не говорим за другите прекрасни немски машини като А3,А клас и 1ца,пред които японските таралясници са като сенокосачки...
  • #7
    9 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да те сами си признават че са зле, обаче нашите ганьоризари не признават.
  • #6
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, вчера стано ясно че и от топ гиър не са класирали нито една японска ултра мега гига яка технологична кола в тъпат си подправена класяация. Дойчовците ги подкупват с вурстове и бира, италианците с пица и макарони, а французите с вино и ***.
  • #5
    9 rate up comment 17 rate down comment
    Автор ( преди 9 години )
    Това ми звучи като Афганистан ще спасява ислямска държава. И двете марки макар и с надеждни автомобили се отличават с изключително противен дизайн.
  • #4
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, Галанта е с много добър дизайн, една от най-добре изглеждащите японски коли въобще според мен. Не мога да отрека, което е хубаво е хубаво.