IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi

Японската компания отваря и дизайнерски център в Европа

Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi

Ръководството на компанията Mitsubishi официално призна, че дизайнът на моделите на марката е в сериозен застой и привлече външен човек, който да се справи с този проблем, съобщава Autocar.
Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi
Nissan 350 Z

В компанията са на мнение, че трябват радикални промени и те ще бъдат извършени от новия главен дизайнер Кунимото Цунехиро, който досега е работил в Nissan. Там той създаде облика на спортния роудстър Nissan 350 Z, който бе приет много добре от публиката и дори спечели наградата за „Най-добър кабриолет на годината“ в рамките на автосалона в Женева.

Председателят на съвета на директорите на Mitsubishi Motors Corporation Осаму Масуко е категоричен, че най-добрият начин за подобряване на ситуацията с дизайна на моделите на марката е именно назначаването на външен човек. Освен това предстои да се отвори и дизайнерски център в Европа, който да изгражда и стимулира нови таланти в тази област.

„Няма как да си позволим да правим различни автомобили за различните пазари, затова новият дизайн на моделите ни трябва да бъде глобален. Целта ни е те да се наложат не само на пазара в Япония, но и в цял сят“, категоричен е Масуко.
Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi
1. Mitsubishi Galant (1996-2003 г.). 2. Mitsubishi Eclipse (1994-2000 г.)

Според специалистите големият проблем на марката с дизайна се дължи на многото резки промени през последните 30-ина години. През периода 1992-1997 г. Mitsubishi преживява най-добрите си времена, като тогава са създадени особено популярните Eclipse от второ и трето поколение, както и седанът Galant.
Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi
Mitsubishi Lancer (2000 г.)

През 2000 г. обаче нещата тръгват на зле, след като спортните и аеродинамични форми на моделите отиват в историята, а се залага на така наречения „био дизайн“. Появяват се странен Lancer, както и следващият Galant, който не е приет добре от публиката. Компанията търси новото си „лице“, но то не се харесва на феновете на марката.
Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi
Mitsubishi Lancer X (2007 г.)

Възраждането започва през 2007 г., когато Mitsubishi се връща към това, което е предлагала 10 години по-рано. Промените ясно се виждат при Lancer X (2007 г.) и фейслифта на Outlander (2010 г.), които са в стила на Galant от 90-те години. И правят автомобилите на марката по-агресивни и спортни.
Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi
Mitsubishi Outlander (2010 г.)


Интересното е, че новият главен дизайнер на марката няма да може „да разчита“ именно на Lancer, който бе един от най-успешните модели на Mitsubishi в цялата нейна история. Автомобилът, който се предлага като седан и хечбек, отива в историята. Същото преди време се случи и с модела Galant.

Снимки: Mitsubishi

 

 

 

0 от 500
  • #23
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    И лично аз никога и при никакви обстоятелства не бих дал и лев, за да се возя в налудничава кутия за съхранение на храна, като Тойота Приус например, вместо в истински автомобил с добър двигател, изработен с качествени материали, можещ да се похвали с красив дизайн, който да ми доставя удоволствие всеки ден и с визия, и с управление, и с мощност. Нито са толкова икономични хибридите, нито вървят добре, само дето са скъпи. Изключение правят единствето тези на БМВ, ама то е заради ДВГ, който е БМВ
  • #22
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Засега, по абсолютно нищо не личи, че бъдещият напълно чист и рентабилен масов двигател, ще бъде дори нещо близко до хибрида такъв, какъвто ни е познат в момента. Засега изглежда, че в близките 100 години масовият двигател ще продължи да бъде този с вътрешно горене, независимо от нещата, които се говорят и рекламират в тази насока. За бъдеще на напълно електрическите коли, се говори от повече от 100 години. Прототипи на такива има приблизително от толкова. Засега обаче, Ото и Дизел остават...
  • #21
    8 rate up comment 0 rate down comment
    v-1 ( преди 9 години )
    И да имаш хибрид само колкото да го имаш в портфолиото си едно (както казва Енцо), а съвсем друго е да имаш качествен и надежден автомобил. А пък трето и четвърто е да го наложиш на празара и да продаваш милиони бройки от него...ПП: Според мен тази технология е междинното стъпало към това да се открият наистина ефективни технологии с алтернативно гориво за автомобилите, и всеки който ги плюе е само тесногръд за да разбере идеята и милионите похарчени от някои компании за да се развият това.
  • #20
    9 rate up comment 3 rate down comment
    v-1 ( преди 9 години )
    Отново към разбирачите: Казвате били известни още преди 100 години хибридните технологии и не било нищо ново хибридът на Тойота... А не е ли постижение да въведеш тази технология серийно в моделите си, да успееш да я смалиш и интегрираш в една кола, да успееш да я направиш надеждна, мм? Или си мислите,че хибридите от преди 100 години са като днешните :)) Мъкаааа, мъкаАма е лесно да критикуваме само без да сме създали нищо, ние българите сме винаги много големи ама на хратия и на приказки...
  • #19
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Значи сега с правилата са направяени да облагодетелстват автомобилите на Тойота, сам го признаваш с написаното от теб. А колите на Ауди са по стари и са направени да вървят а не да бъдат ограничавани,щото така състезаниети става не кой е най-бързия и издържливия автомобили,а кой ще мине разтоянието с най малко разход.WEC e станало състезание по икономичност,опропастено за да имат тойота шанс за победа, ако не ги бяха оставили да бият и от тук щяха да се откажат и да си тръгнат като бити ***
  • #18
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Има много, много хубави и модерни коли... Освен това има модели на едни и същи производители, които не са така хубави и модерни, както други. Затова, ако трябва да се отговори лаконично на въпроса ти, то отговорът би се изразил в следното:"Имаме два вида коли - хубави и евтини, Вие от кои искате?" В този смисъл, повечето японски коли, тъй като са евтини, не биха могли обективно да бъдат хубави. Биха могли да бъдат най-много "добри за цената си". Което звучи толкова жалко и снизходително.
  • #17
    4 rate up comment 2 rate down comment
    въпрос към бате Енчо ( преди 9 години )
    Бате Енчо, кажи ся кои са най-хубавите и модерни коли, да сложиш край на темата.
  • #16
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Защо всички се напъват да предлагат хибриди ли... беше задал някой някъде по-долу тоз "мъдър" въпрос. Аз казах, че колите им не струват, а не маркетинга и рекламата им. Те се правят от американци в 100 от 100 случая, специално на Тойота, и са базспорно най-добрите в бранша. Отговорът е един - защото чрез маркетинг и реклама, Тойота успяха да направят идеятя за хибрида м-о-д-е-р-н-а! И всички се съобразяват днес с този факт. Трябва да имат в портфолиото си и хибрид. Това е. Маркетинг и реклама!!!
  • #15
    5 rate up comment 10 rate down comment
    МВР дознател ( преди 9 години )
    Митсубиши са кофти автомобили с неотварящи се еърбеци - имам такива случаи в практиката! Това както знаете струва живот! Нека си оправят важните неща, а дизайна може и след това!
  • #14
    8 rate up comment 6 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Споко бе Швабен зи.Тази е трета година на Тойота във ВЕЦ.Е нормално за 3 години веднъж да спечелят шампионата.Пък и Ауди Р18 е-трон остаря.Не е конглокентен вече,със само 700 коня срещу 900 на Порше и 1000 на Тойота.Къде бяха 24 часа ле Ман,Тойотите,само да ми кажеш,че нещо ми се губеше едната на 5 обиколки зад "смешните" Аудита.А другата май се счупи и отпадна,ако не се лъжа.Поздравления за спечеления WEC от Тойота.Напълно заслужено.Дано да задържат нивото и догодина,че то иначе само с Ауди ...