IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi

Японската компания отваря и дизайнерски център в Европа

Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi

Ръководството на компанията Mitsubishi официално призна, че дизайнът на моделите на марката е в сериозен застой и привлече външен човек, който да се справи с този проблем, съобщава Autocar.
Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi
Nissan 350 Z

В компанията са на мнение, че трябват радикални промени и те ще бъдат извършени от новия главен дизайнер Кунимото Цунехиро, който досега е работил в Nissan. Там той създаде облика на спортния роудстър Nissan 350 Z, който бе приет много добре от публиката и дори спечели наградата за „Най-добър кабриолет на годината“ в рамките на автосалона в Женева.

Председателят на съвета на директорите на Mitsubishi Motors Corporation Осаму Масуко е категоричен, че най-добрият начин за подобряване на ситуацията с дизайна на моделите на марката е именно назначаването на външен човек. Освен това предстои да се отвори и дизайнерски център в Европа, който да изгражда и стимулира нови таланти в тази област.

„Няма как да си позволим да правим различни автомобили за различните пазари, затова новият дизайн на моделите ни трябва да бъде глобален. Целта ни е те да се наложат не само на пазара в Япония, но и в цял сят“, категоричен е Масуко.
Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi
1. Mitsubishi Galant (1996-2003 г.). 2. Mitsubishi Eclipse (1994-2000 г.)

Според специалистите големият проблем на марката с дизайна се дължи на многото резки промени през последните 30-ина години. През периода 1992-1997 г. Mitsubishi преживява най-добрите си времена, като тогава са създадени особено популярните Eclipse от второ и трето поколение, както и седанът Galant.
Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi
Mitsubishi Lancer (2000 г.)

През 2000 г. обаче нещата тръгват на зле, след като спортните и аеродинамични форми на моделите отиват в историята, а се залага на така наречения „био дизайн“. Появяват се странен Lancer, както и следващият Galant, който не е приет добре от публиката. Компанията търси новото си „лице“, но то не се харесва на феновете на марката.
Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi
Mitsubishi Lancer X (2007 г.)

Възраждането започва през 2007 г., когато Mitsubishi се връща към това, което е предлагала 10 години по-рано. Промените ясно се виждат при Lancer X (2007 г.) и фейслифта на Outlander (2010 г.), които са в стила на Galant от 90-те години. И правят автомобилите на марката по-агресивни и спортни.
Дизайнер на Nissan ще спасява Mitsubishi
Mitsubishi Outlander (2010 г.)


Интересното е, че новият главен дизайнер на марката няма да може „да разчита“ именно на Lancer, който бе един от най-успешните модели на Mitsubishi в цялата нейна история. Автомобилът, който се предлага като седан и хечбек, отива в историята. Същото преди време се случи и с модела Galant.

Снимки: Mitsubishi

 

 

 

0 от 500
  • #33
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Ех, Ярославчо.. как точно Тойота са толерирани във WEC? Като заедно с Порше разполагат с по-малко енергия за обиколка от канцерогениците на Алди ли? А Тойота е глобална компания, има клонове и в Америка, и в Европа, какво те притеснява? На ТМГ японски им е мениджмънта, технологиите и традициите, това малко ли ти е? Как си представяш във всеки център на Тойота по света да си води японци от Япония ли?
  • #32
    5 rate up comment 0 rate down comment
    v-1 ( преди 9 години )
    До Енцо:ЗАнчи аз не съм те обидил в моите постове, но друго ми прави впечатление - аз в товите постове не съм видял някъкви аргументи, освен някъкви лични мнения, ти какво мислиш си, че твойто менние е меродавно ли?!?! А явно за другата част от света има смисъл в хибридите, щом я развиват технологията, докато ние си пишем тук. Те така са казвали сигурно и на Ото и Дизел, *че не виждат смисъл в техните разработки* ама сега аз и ти ги караме, нали.
  • #31
    1 rate up comment 9 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Така е Швабен зи каскен,няма състезание без ограничения.Но дори и сега,когато правилата толерират Тойота,японците пак не могат да спечелят 24 часово състезание,нали.Иначе на 6 часовите нямат стигане.И между другото на Тойота моторспорт гмбх,кое им е японското?Центъра им е в Германия,персонала им е от германци,французи,италианци и май само спортния директор и чистачката им са японци.
  • #30
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Сигурен знак, че едната страна в спора започва да губи позицията си, е че започва да излиза извън равновесие, става агресивна, започва да обижда личността на опонента си и престава да излага аргументи по същество. Това какъв съм аз, колко съм възрастен, дали съм умен или не, дали съм *** и т.н., в сравнение с повечето "коментатори" тук, си личи главно по неграмотно написаните Ви коментари, макар това да няма пряка връзка със спора. Независимо от всичко, си оставам с добри чувства към Вас...
  • #29
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Мензо, Приус е бензинов хибрид, Мирай е водороден хибрид ползващ хибридната концепция на Приус. Схващаш ли връзката? Май хибридът такъв какъвто е ти е напълно непознат. Но не губи глокаж, на немските мозъци хибридът им е почти толкова непознат. С изключение на оня локомотив на Порше от 1904 година разбира се.
  • #28
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    "А колите на Ауди са по стари и са направени да вървят а не да бъдат ограничавани" Няма състезание без ограничения. Проблемът е че Алди печелят само когато конглокенцията е осакатена. В допълнение към горните ограничения за работен обем, бензините имаха и по-тесен рестриктор който ограничаваше притока на кислороод, т.е. директно мощността.
  • #27
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    "Значи сега с правилата са направяени да облагодетелстват автомобилите на Тойота, "Всъщност Алди пак имат право на малко повече енергия за обиколка, но не ефрапиращо предимство като ограничение 5.5 литра турбиниран дизел срещу 4 литра атмосферен бензин например.
  • #26
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ENZO,имаш интелект като на чобанин.
  • #25
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И още нещо.Как може такива хронично болни простаци да се раждат само в ***?
  • #24
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ENZO,ти си психично болен ***.Вместо да развеселяваш хората с *** си изказвания вземи скочи от 12-тия етаж.Всъщност в кой клас в началното училище си?