IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

И Volkswagen показа водороден автомобил

Германците обаче не бързат да пускат подобен модел на пазара

И Volkswagen показа водороден автомобил

Автомобилният салон в Лос Анджелис стана сцена за премиерата на още един автомобил с горивни клетки. Това е Golf SportWagen HyMotion, който във Volkswagen ще използват за различни изследвания и проучвания.
И Volkswagen показа водороден автомобил
Водородният автомобил изглежда идентично със стандартните версии на Golf SportWagen. Той обаче е оборудван с горивна клетка, която захранва с енергия електромотор, генериращ мощност от 136 к.с.

Автомобилът има три карбонови резервоара за водород, интегрирани в задната част на шасито, които предоставят автономен пробег от около 500 км. Зареждането им отнема между 3 и 5 мин.
И Volkswagen показа водороден автомобил
Volkswagen Golf SportWagen HyMotion спринтира от място до 100 км/час за 10 секунди, като е оборудван и литиево-йонна батерия, която съхранява кинетичната енергия, придобита от регенеративната спирачна система на автомобила. Тази енергия се използва за по-бързо ускорение при старт от място, сочи информацията.
И Volkswagen показа водороден автомобил
Въпреки че изглежда готов за производство, Golf SportWagen HyMotion няма да бъде скоро на пазара. От Volkswagen изтъкват редица пречки, сред които високите разходи и бедната инфраструктура за зареждане с водород. Моделът ще бъде използван като средство за различни изследвания и проучвания.

Същата задвижваща система германските инженери са поставили и на Passat. По-рано прототип на автомобил с горивна клетка показа и компанията Audi, която също е част от концерна VW.
И Volkswagen показа водороден автомобил
Още по темата:
Водородната Toyota отвътре

Новата водородна кола на Honda

0 от 500
  • #29
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Боби ( преди 9 години )
    Шест милиона, но за колко години? Десет или повече... Къде? Вероятно между 70-80% в Япония и 20% в САЩ. Всеки случай не е пазарен хит. Леко бъркаш класовете на двете коли, там сравненията са ти като круши с ябълки. Ако искаш да ги сравниш сравни с Голф вариант и гледай цифрите 150л в повече за Голфа, макар пак сравнението да не е правилно. Цените какво да им гледам разликата ще е от порядъка на 8-10к в повече за Приус срещу Голф 122кс комфо TSI DSG. Инвестиция, която никога няма да се върне.
  • #28
    13 rate up comment 5 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Mnogo e slojno da se napravi vodoroden avtomobil,zatova kopirova4ite ot folksvagen4e kazvat: Моделът ще бъде използван като средство за различни изследвания и проучвания. Toest taia kola e prototip i triabva o6te mnogo da se doizkusuriava, dokato iaponcite sa gotovi s pazaren variant. Toyota shte prodava vodorodna kola ,a stancii ve4e ima i prodyljavat da se stroiat v Japan,USA,EU. To predi 1 vek i benzinostancii e niamalo,ama samo za desetina godini sa napravili otkakto Ford prodava.
  • #27
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Само Тойота е продала до 2013 над 6 (шест) милиона хибридни автомобила. Оказва се, че назобения си ти. Грозния Приус има по-голяма багажник от красивия Гоуф. Гоуфа има 380 л, а Приус има 445 л. Ама ти наистина си назобен или просто глупав. Та кое викаш е по-пълноценната кола? Тази с 445 л. или тази с 380 л.? Погледни и вътрешното пространство, ако искаш да се убедиш, че Гоуфу е за ***! А сега марш на конфигуратора. Конфигурирай един Гоуф с екстрите които има Приус стандартно и виж цените
  • #26
    7 rate up comment 4 rate down comment
    до: ВАГончик ( преди 9 години )
    Аз хибрид не карам, но явно ти караш щом си толкова компетентен по въпроса. Сподели сега какъв хибрид ти караш!
  • #25
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Боби ( преди 9 години )
    Кви милиони хибриди, кви пет лв. Някой се е назобил здраво. Грозния Приус с липсващия багажник? За разлика от него европейските са пълноценни коли, вярно почнаха да ги произвеждат по-късно, но европейския пазар е различен. И каква е цената на Приуса? Естествено, че дизела излиза по евтино като цяло в крайна сметка.Било немски или японски.Първи ФВ почнаха да правят ДСГ, сега вероятно само Лада още не я правят.Какво по хубаво от това да има конглокенция и да стават нещата и технологиите по достъпн
  • #24
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Няма нищо сложно в това да се направи водороден автомобил, аз това още от кое време съм го казал. Въпроса е че точно това, което аз писах, че спъва производството им се оказва и основна причина, все още да не са в масово производство, липсата на зарядни станции. Изграждането на такава огромна мрежа е предизвикателство. Все пак бензиностанциите са частни а не на производителите. А кой частник ще налее 2-3 милиона да изгради такава станция, когато в страната има 3 такива автомобила в 3 града на страната? Естествено че никой, а от къде ще зарежда водорода е друга тема. А за да станат масовки водородните автомобили, трябва цената им да падне и да има поне 10-20 зарядни станции в големите градове и минимум по 1-2 в малките. Това означава хиляди такива станции, които ще носят печалба на собствениците си само ако има стотици хиляди водородни автомобила в страната. Или излиза, че липсата на станции води до слаби продажби а липсата на продажби, води до липсата на зарядни станции, защото никой няма да инвестира милиони, ако не печели от инвестицията си. Тоест получава се параграф 22.
  • #23
    4 rate up comment 11 rate down comment
    ВАГончик ( преди 9 години )
    Когато нямаш аргументи,информация,знания или интелект,не ти остава нищо друго,освен да ме копираш,но това определено не те прави по-умен!А ти какъв хибрид караш,или си отново в онова шизофренично състояние да караш кола с двигател на стара ДИЗЕЛОВА Астра и да я зареждаш от контакта?
  • #22
    6 rate up comment 8 rate down comment
    до: ВАГончик ( преди 9 години )
    Та да те питам,кой купува и колко дизела,извън подпомаганите от държавата проджби в Европа? Имаш ли представа,колко е делът на продадените дизелии в общия дял на продажбите в света, в САЩ,в Европа,В Китай,в Лат.Америка,в Африка или Австралия? И да ги сравниш с продажбите на хибридните автомобили например.Ти си един празноглавец,пишеш едни и същи шаблони,без да имаш познания,без да мислиш и най-вече без да се учиш.
  • #21
    6 rate up comment 10 rate down comment
    ВАГончик ( преди 9 години )
    И тези данни са напълно достъпни и вероятно дори и ти би се справил. Но ако не можеш,ще ти помогна,макар,че едва ли това би променило нещо в кратуната ти.А замислял ли си колко десетки милиони дизелови камиони кръстосват пътищата и на Европа,Азия,Америка и Австралия. И колко хиляди плавателни съдове са на дизелово гориво?Естествено,че днес, а мобе би и утре е много по-важно да можеш да павиш ефективни и икономични дизелови двигатели.аюА като дойде водородната ера,пак немците ще са първи,Доше!
  • #20
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Онова синьото грозно нещо трябва цялото да го плаща държавата, че да се прежали някой да се покаже с него по улиците.