IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Водородната Toyota отвътре

Японската компания съобщи и цените на модела за външните пазари

Водородната Toyota отвътре

След като в началото на седмицата Toyota разсекрети първите снимки и информация за водородния си модел Mirai, днес японската компания разкри нови подробности - цените на модела за външните пазари и първите снимки на интериора.
Водородната Toyota отвътре
Към момента са ясни цените на водородната Toyota за пазара на САЩ, където моделът стартира от 57 500 долара. Сумата е почти аналогична с тази за пазара на Япония - 7 млн. йени, което предполага, че в Европа моделът ще има сходна цена - приблизително 48 000 евро.

Toyota предлага за този модел и лизинг с първоначално плащане от 3649 щатски долара и месечни вноски от 499 долара за период от 36 месеца. В някои райони на САЩ моделът ще се възползва от сериозни държавни субсидии, благодарение на което цената му в Калифорния ще бъде с до 13 000 по-ниска.

Гаранцията на модела е 8 години или 100 000 мили.
Водородната Toyota отвътре
Що се отнася до интериора, то той е изпълнен в унисон с дизайна на купето на модела. Таблото е футуристично и изцяло дигитално, като уредите са на две нива - на горното са разположени скоростомер, информация за автомобила, избраната предавка и др. А точно под тях е дисплеят на инфо-развлекателната система. Централната конзола приютява още един дисплей, от който се командва климатичната инсталация.
Водородната Toyota отвътре
С напълно зареден резервоар с водород автомобилът може да измине 485 км. Самото зареждане отнема между 3 и 5 мин.

Мощността на мотора, който се задвижва от придобита в горивната клетка електрическа енергия, е 153 к.с. Тя осигурява ускорение от място до 60 мили в час за 9 секунди. Доускорението от 25 до 40 км/час отнема 3 сек.

Toyota Mirai ще стъпи най-напред на пазара на Япония - още през април 2015 година. Продажбите в Европа и САЩ ще започнат в началото на лятото.
 
Снимки: Toyota

Тагове: toyota mirai
0 от 500
  • #65
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Иван Ангелов ( преди 9 години )
    Колата е леко казано ГРОЗНА!Четох коментарите надолу,много се смях особенно на заблуденият фен на Тойота,много жалко за него но има проблем с очите явно!
  • #64
    7 rate up comment 0 rate down comment
    KATI ( преди 9 години )
    ОТВРАТИТЕЛНА Е !
  • #63
    9 rate up comment 0 rate down comment
    StarS ( преди 9 години )
    Мега грозилище!
  • #62
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Japan Power ( преди 9 години )
    Фен,съм на японските коли,но това е под всякаква критика,ужас!
  • #61
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Хубава е ( преди 9 години )
    Всичко е много хубаво, ама защо таблото не е пред водача, ами в средата? За мен това не е удобно и би ме разсейвало, също като стърчащата емблема в средата на капака на Мерцедес
  • #60
    13 rate up comment 11 rate down comment
    KLICHKO ( преди 9 години )
    i nagradata za naj grozen avtomobil na hilqdoletieto otiva priiiiiiiii.........vodorodnata toyotaaaaaa xaxaxaxa :D :D :D razstrel za sazdatelite,6te padna ot smqh ako q vidq na ulicata 4estno
  • #59
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Мария Петрова ( преди 9 години )
    Колата е мега зле,грозна е леко казано.Повече се изкефих на болния мозък надолу в коментарите :D :D
  • #58
    14 rate up comment 11 rate down comment
    Стамат ( преди 9 години )
    Много добра технология, но кой дизайнер си изля мъката върху интериор и екстериор!Може ли такъв чукундурест дизайн ве!Срамота!Явно полузатворените японски очички така виждат красотата!
  • #57
    5 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Е, като лепите минуси - кво, сривате акциите на тойота или легена който карате от поцинкован става металик? Комплексарчета ..
  • #56
    6 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дизайна е провокативен умишлено. Със сигурност колата няма да остане незабелязана по улиците. Ясно, че няма да се продава както масовките, но не това е целна вероятно, а да провокира внимание, да се говори за нея, да бъде силно и ултимативно разпознаваема. От това повече реклама няма на къде.