IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru показа Forester STI tS

Модификацията засега е само експеримент за проучване на мнението на клиентите

Subaru показа Forester STI tS

Компанията Subaru разработи концептуална „напомпана“ версия на кросовъра Forester от последно поколение, който е получил приставка STI tS към името си. Премиерата на прототипа се състоя на пистата „Сузука“ по време на поредния кръг от японските серии Super GT, съобщава изданието Response.
Subaru отново напомпа Forester
От стандартния Forester новата модификация се отличава по допълнителните аеродинамични елементи по каросерията, които му придават по-агресивен външен вид. Сред тях са преден сплитер и заден спойлер, боядисани в черно. Освен това машината разполага с големи тръби на изпускателната система и спортни гуми Bridgestone Turanza ER33 размер 245/45 и 19-цолови джанти BBS.
Subaru отново напомпа Forester
Окачването на „напомпания“ всъдеход също е преработено, но как точно засега не се съобщава. Не е ясно и какви промени са правени по задвижващия агрегат. Представител на Subaru обаче обясни, че прототипът е направен единствено, за да бъде проучена реакцията на клиентите на марката относно появяването на серийна версия на модела.
Subaru отново напомпа Forester
При предишното поколение на Forester японската компания също пусна „напомпана“ модификация tS (б.а – съкратена от Tuned by STI). Кросовърът разполагаше с 2.5-литров "боксер", развиващ 263 к.с. и 5-степенна автоматична трансмисия. При него ускорението от 0 до 100 км/ч става за 6.5 секунди, а максималната скорост достига 228 км/ч. Subaru произведе общо 99 бройки от тази версия.
Subaru отново напомпа Forester
Снимки: Response

0 от 500
  • #36
    1 rate up comment 0 rate down comment
    VBO ( преди 9 години )
    Няма по-яка кола от Субару. Аз карам вече 3-та такава и не мисля, че има по-добро 4x4. На всички по-долу не докосвали тази кола ми се молят редовно да ги тегля зимата или возя. Японеца пипа нещата в детайл. А немските прехвалки които смятат, че е нормално колата им да харчи масло - да си ги карат. То е казано - хубост на сила не става :P
  • #35
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Angeloff ( преди 9 години )
    До всички по долу,които плюят по субару,просто защото това е кола,прекалено скъпа за тях,немогат да си я позволят,и гледат,че гоуфо на 5 години струва колкото 10 годишно субару.Ми естествено,че ще избере гоуфо,в кръвта му е.Плюйте,защото никога няма да карате субару,също така моделите им имат в пъти по-малко обезценяване,на фона на швабските модели.Айде лайте и завиждайте и си карайте евтините бараки смешници.
  • #34
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пожелавам ви никога да не се возите в Субару. Четете си класации на списания и си чешете мадурите, пък щом не ви интересува мнението на собствениците може би пък повече разбирате от нас за собствените ни автомобили. Карайте си немските мега хипер яки нечупливи луксозни немски марки. Не ни разваляйте темите със някви тролски изказвания, с който само доказвате колко сте жалки и заблудени, промити от медиите.
  • #33
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Дърваруфен ( преди 9 години )
    "Матряла" на дърваруто е яка,хард пластмаса и истинско тенеке,които се поддават на обработка само с чукове, брадви и тесли! Бе мъжо-оризарска му работа...
  • #32
    1 rate up comment 8 rate down comment
    къде ги видя ( преди 9 години )
    Къде ги видя тези Много Субару ??в Карс.бг стоят един Субару от ПЕТ години за миналата год в БГ са продадени 50 Субару от вносителя....не всички кълвят на гола кука..
  • #31
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Непродаваемо ( преди 9 години )
    Субару са добри автомобили , но нямат Пазарен ДялЖивеем във времена , когато на всичко трябва да се гледа като на Инвестиция ...а Субару е Мъртва инвестиция...Няма продажба...или Здраво сваляне на цената , това е......не пожелавам никому да му се наложи да продава Субару...особено Нова....тогава ще разбере
  • #30
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До Дърваря отдолу ( преди 9 години )
    Мдааа, по твоята логика трябва да си избираме коли като жена обувки или чанта например! Да е лъскавка, от известна марка, че другите жени да и завиждат и да е за много кинти! Практичност, материали и.т.н нямат значение! Изборът на съвремената кифла/кифльо! :)Дърварино, с тая дървената кафуна и дърва май не ставаш да цепиш...
  • #29
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Дърваруфен ( преди 9 години )
    Българина е дърводелски народ. Как няма да хареса нещо сделано с брадви, тесли, чукове и пили!?Както по-рано харесваше уазки, газки и тем подобни задръстери...
  • #28
    10 rate up comment 5 rate down comment
    thebrainless ( преди 9 години )
    В България се пълни все повече със Субару мойто момче, и този факт е очебиещ! Както знаем, българина е пресметливо животно, защо ли ги внасят все повече? Може в твойто село да не е точно така, затова *** да пишеш при статията за калибрата, и да обмените опит.Карам 5та година Субару, а дали след време ще сменя Аутбека си с друга марка - изключително се съмнявам, това е прекрасен и здрав автомобил, изключително подходящ за моя начин на живот, а и за прекрасните ни пътища.
  • #27
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    от: Анонимен( преди 16 часа )Поне волана са копирали едно към едно от VW. Още много имат да копират от Големите за да се измъкнат от третокласния си имидж! Обречена каузаВярно че са го копирали, до сега никой друг не се беше сещал да направи КРЪГЪЛ волан, само гениалните инжинери на Вурстщайн са единствените по рода си с такава идея! Много си ми наблюдателно, аз за малко да не забележа! Бравос!