IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

АвтоВАЗ показа интериора на Lada Vesta

Някои функци се появяват за първи път при модел на руския производител

АвтоВАЗ показа интериора на Lada Vesta

Руският автомобилен гигант АвтоВАЗ пусна второ изображение на най-очаквания си модел – Lada Vesta. Снимката е на интериора на автомобила, който ще се появи пред публика по-късно тази година.
Авто ВАЗ показа интериора на Lada Vesta
От изображението се вижда, че оборудването на седана е далеч по-модерно от това на останалите модели на руската компания. На централната конзола е разположен голям екран на мултимедийната система. Самият панел с прибори изглежда доста обикновен, но и същевременно ергономичен.

Трябва да се отбележи и новия външен вид на климатичната инсталация, както и на волана, на който са разположени няколко допълнителни бутона за управление на различни функции. Налично е дори подгряване на волана, което не се предлага на нито един от досегашните модели на АвтоВАЗ.
Авто ВАЗ показа интериора на Lada Vesta
Първият тийзър на Lada Vesta, на който се виждат предните фарове, бе публикуван в началото на месеца. Моделът е изграден на новата универсална платформа Lada B, разработена от АвтоВАЗ. Дизайнът на седана ще бъде в стила на концепта X-Ray. Официалната премиера на модела ще се състои на 27 август на автосалона в Москва.

Снимки: АвтоВАЗ

 

Тагове: lada vesta
0 от 500
  • #14
    4 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 9 години )
    Просто таблото е супер. Някои го оприличават на Пежо, но нека не забравят, че при Пежо няма как да си настроиш климатика, без да разчовъркаш дисплея. При Лада виждаме голям монитор, разположен нависоко. Виждаме много големи бутони и прегледно управление на климатика. Във волана също разполагаме с големи бутони. Ел,прозорците и ел.огледалата се управляват много добре от шофьорската врата, като разположението им е добро за хора с дълги ръце като мен, на които бутоните понякога остават под китката.
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 9 години )
    Ами анонимен, хваля това, което виждам. А тое едно прегледно таблос големи бутони, разполагащи с големи иконки и големи светодиоди, указващи че дадена функция на бутона е активна. Който и да влезе в тоя автомобил, дори 10 диоптъра да носи, няма да има проблем с управлението на функциите. Останалото как е, не знам. може и добре да е, след като Рено са намесени.
  • #12
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Така или иначе, хън - мън, ЛАДА напредват и помнете ми думата, но след някоя и друга година ще изпреварят ДАЧИЯ която сега е хит, но РЕНО ще ги постави в конглокенция и малко по малко ще видите, че след няколко години ЛАДА ще продава повече от ДАЧИЯ. И нищо чудно тук в БГ отново да виждаме повече лади от дачии, така както си беше и преди.Просто в БГ винаги ще предпочитаме повече ЛАДА от ДАЧИЯ, а те така и така ще са почти един и същ автомобил, но с различен дизайн.Но руското ще е по здраво.
  • #11
    10 rate up comment 15 rate down comment
    бъчваря ( преди 9 години )
    Винаги съм казвал, че всичко що е "сделано в рассии" е пълен *** - няма спор по въпроса!
  • #10
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Бъчвар, ти хвалиш ли ми ги руснаците,кво ли?Ай стига ве!
  • #9
    16 rate up comment 9 rate down comment
    бъчваря ( преди 9 години )
    А пък на мен волана ми прилича на Boing 777. В това не виждам нищо странно, след като шефа на Боинг бе шеф на Форд 7-8 години. Напълно нормално е Форд да има самолетно табло, БМВ също. Все пак и това е фирма, почнала с авиацията. Оригиналът явно е в небето, а не на изток в Жълто море. Но в случая имаме ергономия, която липсва при почти всички западни и източни автомобили. само който не е карал кола със 70-80 превключвателя и още толкова скрити функции не знае, какво чудо е това. А Лада явно имат представа. Все пак руснаците от време оно произвеждат качествени самолети. Къде по лиценз, къде с кражби, но винаги на върха. Не е важно колко крадеш. Важно е как представяш оригинала. А оригинала не винаги е най-доброто. Например Жигули е по лиценз на ФИАТ 124, но с подсилени заварки, с доста увеличен просвет спрямо оригинала и с модернизиран двигател, използващ горен разпределителен вал без повдигачи. Всичко това направи тая кола подходяща и за нашите условия. Някой карал ли е ФИАТ 124 или поне виждал ли е на живо, да види що за чудо е, дето и един бордюр не може да изкачи?
  • #8
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Историка ( преди 9 години )
    Ако някой беше се интересувал даже малко от руско автомобилостроене щеше да знае, че руски автомобили няма. Трите най-големи руски автомобилни фирми са работили по лиценз на форд(Москвич), по лиценз на форд(ГАЗ) и по лиценз на фиат(Лада). Москвич фалира, Лада е собственост на Рено а ГАЗ произвежда коли на западните фирми в заводите си. Единствено камаз съществува. Това всичко се случи защото руснаците просто не могат да направят автомобил, който да има електроника и да носи удоволствие от шофира
  • #7
    24 rate up comment 14 rate down comment
    До RRE ( преди 9 години )
    Интериора е в пъти по-добър и луксозен от този в ауди или VW. Щом и руснаците ги задминаха по качество на материалите и интериор - значи наистина са ударили дъното.
  • #6
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Волана от новата ланча делта 1:1, таблото под дисплея от алфа Жулиета 1:1 , дисплея от рено (това е по-нормално) другото е фотошоп и игра на сенки :)
  • #5
    17 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    За първи път чувам предложение, западни производители да се учат от руски!Хахахаха!Голям смях!Човек, не се излагай!