IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Следващото Audi RS3 ще бъде седан

Модификацията ще разполага с над 408 к.с.

Следващото Audi RS3 ще бъде седан

Интересни подробности около следващото поколение на Audi RS3 бяха разкрити от австралийското подразделение на марката. В интервю за Motoring топ-мениджърът на компанията Матю Дейл заяви, че бъдещето на линията RS от моделно семейство А3 ще зависи най-вече от това как публиката ще приеме концептуалния модел A3 Clubsport quattro, който бе представен на фестивала край Вьортирзее (Ав).
Следващото Audi RS3 ще бъде седан
A3 Clubsport quattro. Снимка: Audi

Това най-вероятно означава, че RS3 за първи път може да бъде предлаган като седан, който да замени или да допълни продавания в момента хечбек. Засега няма официална информация от Audi по въпроса, но според Дойл този вариант се обсъжда. А самият той е на мнение, че подобен автомобил ще се ползва с голяма популярност на пазари като австралийския.

Топ-мениджърът потвърди, че подобно на новите TT RS, Q3 RS и RS3 Sportback от предишното поколение, бъдещият лидер на семейството Audi A3/S3 ще разчита на 2.5-литровия двигател TFSI с 5 цилиндъра. При концепта A3 clubsport quattro този агрегат предлага 525 к.с. и 600 Нм. При серийното RS3 обаче неговите характеристики ще бъдат по-скромни, като мощността му ще превиши 300 киловата (около 408 к.с.). Това е повече от версията A45 AMG на Mercedes-Benz, при която 2.0-литровият турбо-мотор развива 360 к.с.

Дейл внесе също така яснота относно позиционирането на S3, S3 Plus и RS3. Преди около месец се появиха слухове, че новият RS3 ще получи 2.0-литровия турбо-мотор от концептите Audi TT quattro sport и Volkswagen Golf R 400. След като RS ще бъде с 5-цилиндров двигател, то този с 4 цилиндъра ще бъде поставен на версията S3, обясни Дейл. При нейната серийна версия мощността на агрегата ще бъде 380 к.с.
 

0 от 500
  • #7
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не бъркай Тойота с Ауди. Тойота е всеки месец в сервиза, дори да си иминал 0км. с нея, просто всеки месец трябва да се сменят дефектните им части.
  • #6
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ето към това трябва да се завърнат БМВ. В смисъл раздутите калници. Преди М-ките, RS-кита и АМГ се познаваха от далеч с раздутите калници, В последното десетилетие,само RS-ките продължават да ги правят с раздути калници а М-ките и АМГ само по пакета се разпознават и Ауспусите, но както знаем, отделно можеш да си поръчаш М или АМГ пакет и на двулитро автомобил и само по ауспуха можеш да ги разпознаеш, но това също може да се тунингова и да няма никаква разлика, трябва да върнат раздутите калници.
  • #5
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Изключително красив спортно-агресивен дизайн. Фаворит ми е това РС3 заедно с М3 за дизайн в премиум класа.
  • #4
    20 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    аааа Доше чак сега ли си призна че харесваш Шкода Рапид
  • #3
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ха-ха, днес много статии за VW, Audi, Skoda... Дошо не може да насмогне...
  • #2
    15 rate up comment 8 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 9 години )
    За мен А3 седан е най красивото ауди в момента.Явно ще има сериозен напредък по отношение на мощността щом ще продължат с 2.5 двигателя а 2.0 (който при Golf е 400 коня) ще остане за S3.Имайки в предвид и доста балансираното портфолио ще очакваме по-мощни коли и във А3
  • #1
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    еи това Ауди ще трябва да го бие някои 300-коня японка ,ха сега да видим коя е тя нали така говориха оризарските фенове???!!!