Автомобилен гигант е готов с плановете за добавяне на телевизионни екрани в пълен размер в бъдещите си електромобили. Става въпрос за Ford, откъдето целят така да преборят проблемите с висенето по станции при зареждане.
Патентни чертежи, пуснати от американския производител, разкриват как те искат да оптимизират използването на предния багажник в електрически превозни средства. Тъй като не е необходим двигател, Ford се стремят да оползотворят останалото пространство. Диаграмите, които бяха разкрити от Top Gear , показват работно място "frunk". Реално представлява бюро, маса и станция, където могат да бъдат прикрепени всякакви неща.
Най-привличащият поглед от партидата чертежи обаче е прибиращият се външен екран. Проекторът може да бъде прикрепен към ръба на капака. Това е отговорът на Ford за справяне с дългите времена на чакане при зареждане на техните електромобили.
Компанията се гордее особено със своя електрически SUV в стил Mustang и електрически камион F-150 Lightning. Но не е тайна, че времето за зареждане е болезнено дълго. Миналата година, например, две звезди на социалните медии, които караха Ford Mustang EV в продължение на над 150 000 километра, се оплакаха, че губят часове по станциите. Те се натъкнаха на проблемо още при първата точка за зареждане. Тя уж беше за „бързо зареждане“ със 150 кВт на час, но реално се оказаха само 10 кВт. При тази скорост може да са необходими повече от седем часа, за да се напълни празната батерия на автомобила.
Сега Ford се надява, че включването на маса, работна станция и, разбира се, прибиращ се пълноразмерен телевизионен екран ще направи нещата по-поносими за шофьорите. Въпреки това, не само в задната част могат да бъдат направени адаптации. Ford също обмисля включването на сгъваеми панели и коловози, вградени в арматурното табло, за да се създаде изскачащо работно пространство.
В една от предложените конфигурации, разкрити за първи път от Motor Authority, воланът ще се сгъне, като бюрото ще заеме своето място точно пред таблото. Приложението също така показва версия на бюрото, което се разгръща от централната конзола, с крак, за да го държи стабилно. То може да се появи и от страната на пътника на таблото.