IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Бюджетната Octavia

Изпробвахме новата Skoda Rapid Spaceback с базовия дизелов двигател

Бюджетната Octavia
0 от 500
  • #24
    7 rate up comment 0 rate down comment
    nikito_blend ( преди 9 години )
    Аз не коментирам Голфа, а това че Рапида е на платформата на Поло. А Мазда 3 на платформата на "Голф" (условно казано). Мисълта ми е че за сходни пари екстрите са общо взето едни и същи и според мен изборът на по горен клас идва по удачен.
  • #23
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Дъртопиш Провисналов ( преди 9 години )
    Мазда 3 е в класа на голф, не е по висок, просто нямат малък дизел, интериора и на мазда и на голф е безупречна сглобка, при голф просто има по голям спектър от възможности за конфигуриране, вкл адаптивно окачване и 4х4 което е много голям +. Като пътно поведение ( 18м слалом и спирачки ) голф е по директен и с по добре настроено шаси, но вс е въпрос на вкус. В крайна сметка човек избира това от което е привлечен най вече външно
  • #22
    4 rate up comment 1 rate down comment
    nikito_blend ( преди 9 години )
    Забравяте че платформата на Маздата е по висок клас. Бензин е ама малък дизел няма. Дизайна няма да коментирам че е въпрос на вкус. Ето пример за базов интериор, не ми се струва да е кой знае колко по различен (подробности на сайта им).http://***.carrecent.com/wp-content/uploads/2014/02/mazda3-2014-8.jpg
  • #21
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Karacha ( преди 9 години )
    Идеална си е колата -цена,разход,качество-който не разбира ,тука не се спира.
  • #20
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Дъртопиш Провисналов ( преди 9 години )
    Колата тук не е базова, базова мазда 3 няма да ти се вярва какво е вътре, гола като пушка само дето няма ръчки на задните врати, но пък е с тасчета и спирачни дискове като панички. Натоварения модел с дизел и автомат е 60.000лв. С тази сума ще Голф предлага адаптивно окачване, двойно задвижване и куп други асистенти дето изобщо не присъстват в списъка на мазда
  • #19
    8 rate up comment 2 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 9 години )
    По отношение на Mazda 3 - най евтиния бенизн е 31К, най евтиния диезл (верно че е доста по мощен от базовия на шкода) е 44К поне това пише на сайта на мазда. Не съм ходил на място да проверявам.
  • #18
    8 rate up comment 5 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 9 години )
    .."Отново говориш пълни простотии"..Ряпооо ряпооо - писна ми да ти отговарям.Абе *** - я погледни случайно дали обема на багажника на Приуса който дават не е измерен до тавана???? Шкода както и останалите производители дават обема до нивото на облегалките.А най добре отиди на място и се запознай с реалните размери и форма на багажника.
  • #17
    7 rate up comment 8 rate down comment
    CutmasterCFS ( преди 9 години )
    за тия пари Киа им по-добри предложения .,аи май доста по-качествени били...
  • #16
    11 rate up comment 3 rate down comment
    za orizarchetata ( преди 9 години )
    Na koito ne mu haresva da si vzeme Chainik moje i riksha i gaz kum India.
  • #15
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Куpoбар Цицомачков ( преди 9 години )
    В голяма грешка си, мазда 3 новата с прилични екстри изадвижване достига 60.000 лв което е в ценовия сегмент на А клас и бмв 1, не мерси