Аз не коментирам Голфа, а това че Рапида е на платформата на Поло. А Мазда 3 на платформата на "Голф" (условно казано). Мисълта ми е че за сходни пари екстрите са общо взето едни и същи и според мен изборът на по горен клас идва по удачен.
Мазда 3 е в класа на голф, не е по висок, просто нямат малък дизел, интериора и на мазда и на голф е безупречна сглобка, при голф просто има по голям спектър от възможности за конфигуриране, вкл адаптивно окачване и 4х4 което е много голям +. Като пътно поведение ( 18м слалом и спирачки ) голф е по директен и с по добре настроено шаси, но вс е въпрос на вкус. В крайна сметка човек избира това от което е привлечен най вече външно
Забравяте че платформата на Маздата е по висок клас. Бензин е ама малък дизел няма. Дизайна няма да коментирам че е въпрос на вкус. Ето пример за базов интериор, не ми се струва да е кой знае колко по различен (подробности на сайта им).http://***.carrecent.com/wp-content/uploads/2014/02/mazda3-2014-8.jpg
Колата тук не е базова, базова мазда 3 няма да ти се вярва какво е вътре, гола като пушка само дето няма ръчки на задните врати, но пък е с тасчета и спирачни дискове като панички. Натоварения модел с дизел и автомат е 60.000лв. С тази сума ще Голф предлага адаптивно окачване, двойно задвижване и куп други асистенти дето изобщо не присъстват в списъка на мазда
По отношение на Mazda 3 - най евтиния бенизн е 31К, най евтиния диезл (верно че е доста по мощен от базовия на шкода) е 44К поне това пише на сайта на мазда. Не съм ходил на място да проверявам.
.."Отново говориш пълни простотии"..Ряпооо ряпооо - писна ми да ти отговарям.Абе *** - я погледни случайно дали обема на багажника на Приуса който дават не е измерен до тавана???? Шкода както и останалите производители дават обема до нивото на облегалките.А най добре отиди на място и се запознай с реалните размери и форма на багажника.