IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford Focus остава номер 1

За втора поредна година моделът излиза начело по продажби

Ford Focus остава номер 1

Ford Focus запазва титлата си като най-продавания модел в света за 2013 г., съобщават от компанията, базирайки се на годишните данни на Polk за регистрациите на нови автомобили. Агенцията класира Focus на челното място и през 2012 г.
Ford Focus остава номер 1
Снимка: Ford

Регистрациите на Focus през миналата година достигат 1 097 618, което представлява ръст от 8.1% спрямо 2012 година, когато бяха продадени общо 1 014 965 екземпляра от модела.

От разпространената кратка информация става ясно, че постигнатият успех се дължи най-вече на увеличеното търсене на Ford Focus в Китай. Данните на Polk сочат, че на Китай се пада над един от всеки три продадени автомобила Focus по света. В Европа са реализирани 317 110 продажби.

„Забележително е как Focus отново е лидер в индустрията като най-продавания модел на планетата, споделя Джим Фарли, изпълнителен вицепрезидент, глобален маркетинг, продажби и услуги във Ford Motor Company. - С новия автомобил отново вдигнахме летвата, показвайки отдадеността на Ford към постоянно усъвършенстване – с добавяне на по-добри технологии за водача и на динамичен, още по-модерен екстериор сред цялата гама на Focus”.

В компанията се надяват да запазят този резултат и през настоящата година, като за целта ще попълнят гамата на Focus с нови версии. Към настоящите комби и хечбек съвсем скоро ще се присъединят Focus Sedan и Focus Electric, чиито премиери са насрочени за изложението в Ню Йорк.

Припомняме, че през 2012 година данните на агенция Polk отново изведоха Focus на челното място по продажби. Тогава от Toyota оспориха резултатите и заявиха, че най-продаваният автомобил в света продължава да бъде Corolla.
 

Тагове: Ford Focus
0 от 500
  • #15
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Winkelow ( преди 10 години )
    Хахааааа, и тука намесихте ГОУФ. С кое е по-добър, с асфалта в него, с високата цена или с ремъчното окачване, дето траките го измислили, па немците го копирали. Ей, тоя сай е вече като сайт вицове бре. Трябва да го прекръстат на аутомеция пеуник :)
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Евтиното се продава.
  • #13
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Къде Тойота ги прибира бе ***?Кажи къде,че да отидем да ги видим!Кога немските талиги ще направят сервизна акция на 10-15 годишни коли?Кога?Те с доказани проблеми в гаранция не обявяват сервизна акция и карат нещастните си фенове да плащат,а какво остава на много по-стари коли.Между другото ФръцВаген не могат да обявят сервизна акция на 10-15 годишни коли по простата причина,че същите отдавна са минали през центровете за рециклиране.Точно немските инженери определят Тойота за най-здрави.
  • #12
    8 rate up comment 5 rate down comment
    van gog ( преди 10 години )
    вместо да си мечтаете за нови коли по добре отивайте да миете чиний в Англия за некой лев Кавали
  • #11
    7 rate up comment 5 rate down comment
    van gog ( преди 10 години )
    абе народе *** и беден Какво ми коментирате нови коли форд.Със мизерните си заплати Най Много да си купувате голф двойки и опели от 91-1992 год.модели .
  • #10
    4 rate up comment 8 rate down comment
    speedbart ( преди 10 години )
    .остава си ефтин кашон ламиниран с кофички от кисело мляко... Kaza speedart i sedna v 20 godisnia si Golf.
  • #9
    11 rate up comment 7 rate down comment
    WickedSixD ( преди 10 години )
    За какво въобще обсъждате Тойота и Голф в тема за Фокус?Ако ще си чешем езиците-най-добрата кола в този клас В МОМЕНТА е новата Мазда 3. Ако се качите в нея и видите какви екстри, какъв интериор и екстериор предлага ще разбере защо. И единствено тя има и независимо задно окачване, а не греда! По темата- Фокус е толкова продаван, специално в БГ защото много фирми го купуват, не знам как е в световен мащаб. Но е добре тояга за таралянкане.
  • #8
    10 rate up comment 13 rate down comment
    speedart ( преди 10 години )
    Некъв пич сравнява Королата с Голфа , че тя вече не е конглокент на Киа и Хюндай както по-качество така и по-цени...остава си ефтин кашон ламиниран с кофички от кисело мляко...
  • #7
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ФръцФаген пак са след най-добрите.В този клас дали Фокус,Аурис,Корола,Сивик си вземеш няма да сгрешиш.Ако Тойота толкова държат да са първи по продажби в този клас,нямаше да правят Аурис,а щяха да си правят само Корола.Въпреки,че са в един клас двете Корола пак е един от най-продаваните коли,а като цяло е най-продаван модел в световен мащаб.
  • #6
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Гоуфа бил хем хубав , хем скъп! Браво, с единственото со по рода ремъчно окачване! Между другото, за първи път ремъчното окачване по-нашите земи са ползвали траките, в техните тракийски двуколки от 3 ти век! Който му е интересно може да отиде в крепостта Цари Мали град има един екземпляр там! Та така, технологичната марка Вагенщайн е преоткрила топлата вода, но разбира се продава на много по-висока цена! :)Между другото, не разбрах ремъчното окачване екстра ли е, иле е към базовото оборудване?