IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ожие бе безпощаден и в Португалия

Световният шампион във WRC увеличава аванса си

Ожие бе безпощаден и в Португалия

Французинът Себастиан Ожие с Volkswagen Polo R постигна четвърта поредна победа в рали „Португалия“ и трета за сезона във WRC, с което увеличи аванса си в генералното класиране.

Ожие бе безпощаден и в ПортугалияФренският пилот имаше проблеми само в първия ден на надпреварата, но в събота пое лидерската позиция и не я отстъпи до края на състезанието. Той бе улеснен от катастрофата на съотборника си Яри-Мати Латвала (Фин), който се удари в издатина край пътя и се превъртя през покрив. Финландецът все пак стартира в неделя, но остана извън точките.

Втори финишира Мико Хирвонен (Фин) с Ford Fiesta RS, който изостана на 43.2 секунди от победителя. Трети се нареди Мадс Остберг (Нор) със Citroen DS3 WRC, завършил на 1:12.4 секунди от първото място.

В първата шестица успяха да влязат още Андреас Микелсен (Нор) с Volkswagen Polo R, Хенинг Солберг (Нор) с Ford Fiesta RS и Мартин Прокоп (Чех) с Ford Fiesta RS. Точки успяха да вземат и пилотите на Hyundai Motorsport – Тиери Нювил (Бел) и Юхо Ханинен (Фин), завършили съответно седми и осми в крайното класиране.
Ожие бе безпощаден и в Португалия
След 4 от общо 13 кръга от първенството Ожие е убедителен лидер с 91 т., следван от съотборника си Латвала – 62, Остберг – 48, и др. Следващият кръг от първенството е рали „Аржентина“ (8-11 май).

Снимки: Rally Portugal
Тагове: wrc
0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе *** ти на колко години си?Не си ли спомняш доминацията на Японските коли?Ти сигурно си в 5 клас.Тя такава беше доминацията че осраните европейци все едно не участваха.Направи справка да се убедиш.Японците се оттеглиха от рали и формула1 защото дълго време нямаха никаква конглокенция и останаха да се борят сами със себе си.Ако не си чувал питай баща си.
  • #13
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе хора ФВ не са дали пачка за да купят Себастиан Ожие от Ситроен а Ситроен през 2011г. гонят Себастиан Ожие. Ожие е имал договор със Ситроен до 2013г., договора му е прекратен и на негово място Ситроен вземат пилота на Форд Мико Хирвонен. Вероятно тогава проклинащия Ситроен Ожие не е и предполагал каква кариера го очаква, защото след като остава без работа приема предложението на ФВ и с тях той става Шампион. Както казват когато една врата се затвори се отваря друга. И всяко зло за добро.
  • #12
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Значи Дошо както винаги е неподготвен, но кога ли е знаел нещо за автомобилите? Ожие почти не се е състезавал за заводския *** на Ситроен. Да той се състезаваше 3 години със Ситроен но не заводския а друг отбор "Джуниър ***". Чак през 2010г. отива в завоския *** на Ситроен а от края на сезон 2011г. французите му прекратяват договора и го гонят. (явно не смятат че е годен за шампион) от 2011г.Вече е при немците във Фолксваген като кара Шкода Фабия 2000 и участва в тестовете на Полото за ВРЦ. Във Въпрасния сезон печели 10 победи а след победата в Дюселдорф е избран за Шампион на шампионите . А като капак на Рали Сардиния стана първият пилот, който спечели специалната етап на WRC, с автомобил от категорията автомобили S2000, тоест по-ниския клас. И сезон 2012г. вече знаем с Поло мачка наред във ВРЦ, тази година гледам, че е същото. Така, че стига фантазийкии как ФВ откраднали шампиона от Ситроен. Той не е ставал шампион със Ситроен, карал е един сезон за тях след което е изгонен и се доказва при ФВ. Явно машините на ФВ наистина са най-добрите.
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Нювил който кара сега за Хюндай който стана вице шампион миналата година и той е разработка на Ситроен. През 2014 не подписа за с Шевроните ,а Хюндай до момента не знам колко е правилно това защото до сега не е се движи както миналата година на това че отпаднаха 4 човека които бяха пред него. Не знам до каква степен ще се развият хюндай може и да станат бързи. Осберг мисля че има голям талант 4 старта 2 подиума в Мексико вървеше дота близо до Ожие но късмет удари камък и отпадна.
  • #10
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Що да си пий хапчетата 90% от хората които се правят на спецове нямат си напредстава за какво става в WRC поради това че изобщо не го следят и точно тияхора твърдят за доминацията на Японските коли която никога не е съществувала. А относно Ожие той си е разработка на ситроен до 2011 караше Ситроен но явно ВАГ имат голяма пачка. Точно за това ме кефи Льоб до последно стои в отбора който го създал до това ниво сега кара в WTCC пак с ситроен мислите ли че не имал предложения от VW и др.
  • #9
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 10 години )
    Я си пий хапчетата!
  • #8
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Преди няколко дена имаше обширна статия в която некадърните дървени немци си признаха че са използвали настройките на Ситроен и Ожие дълго време и френските механици са им разработили колата.
  • #7
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Селско *** *** на ВАГ е създаден и разработен от френския екип на Ожие от времето което караше за Ситроен.Тук немска е само емблемата и кинтите.Тапири нещастни интересувайте се има много информация в интернет.Стига съм ви светвал всеки ден фаровете.
  • #6
    1 rate up comment 3 rate down comment
    до долния коментар ( преди 10 години )
    Много ще ми е интересно да видя как ще контролираш кола при скорост 130-140 км/ч на дрифт състезание, предполагам че ще финишираш като консерва.
  • #5
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Японците да си правят смешните дрифт-състезаня и да не се занимават с истински автомобилен спорт. Добре са се ориентирали.