IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ожие бе безпощаден и в Португалия

Световният шампион във WRC увеличава аванса си

Ожие бе безпощаден и в Португалия

Французинът Себастиан Ожие с Volkswagen Polo R постигна четвърта поредна победа в рали „Португалия“ и трета за сезона във WRC, с което увеличи аванса си в генералното класиране.

Ожие бе безпощаден и в ПортугалияФренският пилот имаше проблеми само в първия ден на надпреварата, но в събота пое лидерската позиция и не я отстъпи до края на състезанието. Той бе улеснен от катастрофата на съотборника си Яри-Мати Латвала (Фин), който се удари в издатина край пътя и се превъртя през покрив. Финландецът все пак стартира в неделя, но остана извън точките.

Втори финишира Мико Хирвонен (Фин) с Ford Fiesta RS, който изостана на 43.2 секунди от победителя. Трети се нареди Мадс Остберг (Нор) със Citroen DS3 WRC, завършил на 1:12.4 секунди от първото място.

В първата шестица успяха да влязат още Андреас Микелсен (Нор) с Volkswagen Polo R, Хенинг Солберг (Нор) с Ford Fiesta RS и Мартин Прокоп (Чех) с Ford Fiesta RS. Точки успяха да вземат и пилотите на Hyundai Motorsport – Тиери Нювил (Бел) и Юхо Ханинен (Фин), завършили съответно седми и осми в крайното класиране.
Ожие бе безпощаден и в Португалия
След 4 от общо 13 кръга от първенството Ожие е убедителен лидер с 91 т., следван от съотборника си Латвала – 62, Остберг – 48, и др. Следващият кръг от първенството е рали „Аржентина“ (8-11 май).

Снимки: Rally Portugal
Тагове: wrc
0 от 500
  • #24
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Доста ти е трябвало да се потрудиш, за да намериш в уикипедия езика в който почти нищо не е писано за Ожие в периода след Ситроен. Обаче на Немски,Руски и др. Езици е описано подробно ето ти чети фактите:http://de.wikipedia.org/wiki/S%C3%A9bastien_OgierНаблегни на: Независимо от факта, че през 2012 г., Ожие е действал по-малко мощен от автомобили WRC,
  • #23
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Така понеже аз си измисля нека говорим с доказателства:http://en.wikipedia.org/wiki/S%C3%A9bastien_Ogier#IRC_resultsВижте линка и погледнете "10 те победи" с шкода Така като гледам направо ги е съспал с тая шкода
  • #22
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    !@!Абе пич поне чети какво ти пишат хората, хем нищо не знаеш, хем искаш да го докажеш. Още с първия коментар го видяхме, няма нужда да ни натякваш, колко нищо не знаеш. Ожие не само че няма 2 състезания с Шкода, а има 10 победи с Фабия в клас 2000 в заводския отбор на ФВ. Има дори една победа с въпросната Шкода във ВРЦ, въпреки, че Шкодата е от клас 2000, тоест по-слаба мощност, но това не пречи да смачка по-мощните автомобили от категория ВРЦ. Вземи чети малко. Истината е и че е изгонен от Ситроен и остава без работа а на негово място Ситроен вземат пилот от Форд.
  • #21
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    То се видя дали не могат да направят добра кола Льоб от 4 имаше 3 победи и едно второ място. А и отпадането му в Франция където се хвърли по таван. И другото е че колите на Ситроен и Форд са от 2011
  • #20
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Относно "доминацията" на японските коли никога е нямала и никога няма да има. Доминацията им се състоеше от това че имаше само японски коли и един форд. След група Б Ланчия ги побърква след оттегляно и си печалят няколко титли след това. Отново се появяват европейците и ги правят на пух и прах. Също така вижте колко японски инженери в отборите им.
  • #19
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Какъв Ситроен е помагал при направата на VW Polo R WRC? Колата е направена от Фолксваген в сътрудничество с Lehmann Motorentechnik AG, където подготвят и състезателните автомобили на Ауди в сериите Льо Ман. Стига научна фантастика. Ако Ситроен можеха да направят такава кола нямаше да са след ФВ в класирането във ВРЦ. Или си мислите че Ситроен дава най-добрите си технологии на ФВ а на техните коли слагат скапана технология, за направят ФВ шампиони, то бива, бива странна логика, ама Дошовата цепи.
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Първо Ожие след като кара за Джуниор ситроен започва да кара в Пежо IRC с Крис Мийк в отбор през 2008 2009. През 2010 и 2011 се състезава във втория отбор на Ситроен както сега имат VW представени с два отбора. Прекратен е договора защото той не иска да кара кара през 2012 за втория отбор иска да е топ пилот ,а не втори през 2013 щеше да поеме мястото на Льоб. С шкода има две състезание и то не с заводски отбор също кара и за Мини. И как да не е открити е на Ситроен излиза от тяхната школа.
  • #17
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До Дошо ( преди 10 години )
    Споко не практикуваме този тип "удоволствия", не всички си падат като теб да лапат .УРА че си писал и са те направили за смях е видно.Мога да ти дам копирам поне десет коментара в последните няколко дни където пишеш едно и също: "Селско *** *** на ВАГ"Така, че когато се правиш на друг е хубаво да сменяш плочата. Може би е трудно с една гънка да измислиш нещо ново, но най-малкото може да помолиш някой да ти измисли нова фраза. Иначе е похвално че се срамуваш от себеси и отричаш че си писал такива глупости. Може би с новите хапчета имаш напредък.
  • #16
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И още нещо знам че сте простовати овчарчета,но има доста информация за ралитата от преди години когато колите не бяха такива куци коне отделна теме е че сегашното поколение сте чалгари и *** кухи ***.
  • #15
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А самите вурстове преди няколко дни си признаха че благодарение на нстройките и механиците на Ситроен колата им е на ниво.Вурстовете няма как да направят кола за рали.Там те имат нулев опит.