IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Високата цена не спира клиентите на BMW i8

Производството на електрическата спортна кола започва през април

Високата цена не спира клиентите на BMW i8

Високата цена не спира клиентите на BMW i8
Снимка: BMW 

В BMW явно са напипали правилната формула за успешен електрически автомобил. Докато повечето производители се оплакват от слабото търсене на тези машини, германската компания едвам смогва с поръчките.

Моделът й i8 е последна дума на техниката, което обаче личи и по цената му. Електрическият спортен автомобил се предлага на цени от 126 000 евро в Европа, съобщиха от BMW. Високата сума обаче не спира търсачите на подобен автомобил, които вече образуваха дълъг списък с поръчки.

"Още през есента на 2013 година започнахме да приемаме поръчки за BMW i8. Търсенето е повече от задоволително, като надвишава сериозно първоначалните ни планове", се казва в информацията от компанията.

Конкретни цифри не се посочват, но неотдавна бе съобщено, че поръчките са толкова много, че запълват производствените линии за поне година напред.

Производството на BMW i8 ще стартира през следващия месец, а първите доставки ще бъдат факт през юни. Цените на модела в САЩ започват от 135 925 долара, а във Великобритания - от 99 125 лири. За пример, цените на Porsche 911 Carrera S в Северна Америка започват от 100 000 долара, а тези на Aston Martin Vantage - от 123 000 долара.

Сходно е положението с популярността и на другата електрическа кола на BMW - i3. Над 10 000 са били поръчките само през първия месец, в който машината се появи на пазара. Стигна се дори до логистични проблеми, тъй като клиентите в някои държави бяха принудени да чакат с месеци за най-обикновен тест на модела.

Подробно за BMW i8
Подробно за BMW i3

Тагове: bmw i8 BMW i3
0 от 500
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    NNN ( преди 10 години )
    Ти наистина си бил голям *** RRE, като гледам ти си примата в тоя сайт, който стои по цял ден и се заяжда с хората за разни БМВ-та и Тесли, като че ли ще ти дават пари, да ги хвалиш и оплуваш като ония с М6- цата където я троши два пъти. Гледай си живота и не се занимавай с глупости, и не се прави на многознайко, защото винаги има някой който знае повече от теб ;) - поне не се излагай ;) и се научи да пишеш на кирилица, нали я знаеш поговорката за кирилицата и латиницата ;)?
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Abe glupako otgovoril sym na drugi primati kato tebe koito pi6at gluposti:"Какво спорите за Тесла и БМВ, Тесла може да има голям пробег на ток, но до там, не може да се сравнява с класата и качеството на 100 години инжинерство от страна на BMW."BMW niama 100 godi6na injenerna istoria i to4no zaradi tova dadoh primera,4e samo istoriata na Peugeot ne go pravi nai-dobrata marka. I kakvo ob6to ima istoriata na benzinovite dvigateli s el.avtomobilite.
  • #21
    2 rate up comment 2 rate down comment
    NNN ( преди 10 години )
    Тоя RRE изобщо не го слуша глава, сравнява посредствена марка като пежо с голям играч като БМВ, но като гледам, че и писането му е на латиница знам колко му сече пипето, сигурно е Правец с 30 годишна история хаха.
  • #20
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до Швейцареца! ( преди 10 години )
    Абе RRE кога започна да говориш нормално и да изказваш мнение (а не да се заяждаш и да говориш "тъпизми)..да не би жена ти да е сменила Полото DSG с нещо японско или френско, а ти твоя RR с нещо Инфинити?
  • #19
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Въпросът е ( преди 10 години )
    Дали 100 годишното развитие на ДВГ(предимно нафтови печки през последните години) е достатъчно дадена фирма да се нарече лидер в НОВИТЕ технологии?
  • #18
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мдааа, можеш да му ръгнеш *** си на тоя под теб. Ти друго в гащите нямаш...
  • #17
    6 rate up comment 2 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    6te dobavia,4e Peugeot ima pove4e ISTORIA ot BMW i naistina nad 100 godini INJENERNO razvitie, dokato BMW zapo4va da proizvejda koli pod licenz ot angli4anite. BMW ne proizvejda sobstveni injenerno razraboteni avtomobili do 33-ta godina, taka 4e logikata ti e tapa. Daje sled voinata do 56-ta godina proizvejdat koleleta, kakvi injenerno razvitie ,kakva 100 godi6na istoria.
  • #16
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Добавка ( преди 10 години )
    БМВ са правмили първоначално самолетни двигатели, но автомобилно производство са започнали като сглобявали една английска марка. Всъщност така са почнали и така започват всичките автомобилни производители-с лицензно и копирано производство.Справка: историята им
  • #15
    6 rate up comment 4 rate down comment
    EER ( преди 10 години )
    През 1913 г. в северната част на Мюнхен Карл Рап и Густав Ото, син на Николаус Аугуст Ото, създават две малки фирми за самолетни двигатели. Започващата Първа световна война веднага предизвиква порой от поръчки. Затова Рап и Ото решават да се обединят в един авиационен завод. Така в Мюнхен възниква компанията за самолетни двигатели, която на 21 юли 1917 г. е регистрирана под името Баварски моторни эаводи (Bayerische Motoren Werke - BMW). Нещо да добавиш?
  • #14
    6 rate up comment 6 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Abe 6to ne kajesh kakvo ob6to imat dvigatelite s vatre6no gorene za istoriata na el.avtomobilite? Za6toto nai-dobrite el.avtomobili gi praviat amerikanci i iaponci,a ne germanci. BMW ima istoria ot 1933-ta godina, mnogo po-malka istoria v dvigatelostroeneto ot Peugeot primerno. Peugeot ima nad 100 godini injenerno razvitite. Po-dobro li e Peugeot ot BMW po tvoiata logika?