IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW разсекрети серийното X4

Топ версията на кросоувъра ще ускорява до 100 км/ч за 5.2 секунди

BMW разсекрети серийното X4

BMW официално представи серийната версия на новия си кросоувър X4, който ще заеме място между X6 и X3 в моделната гама на баварския производител. 
BMW разсекрети серийното X4
Габаритите на BMW X4 са дължина 4671 мм, широчина - 1881 мм и височина 1624 мм. Междуосието е 2810 мм. По този начин кросоувърът е с 14 мм по-дълъг и с 36 мм по-нисък от X3, с който делят една платформа. Разстоянието между осите при двата всъдехода е еднакво, но клирънсът при X4 е с 8 мм по-малък от този на събрата му. Освен това по-ниско са разположени - с 20 мм, седалките на шофьора и пасажера до него.

Новият модел ще се предлага със система за задвижване на четирите колела xDrive, с 3 бензинови и 3 дизелови агрегата. Топ версията ще разчита на 3.0-литров дизелов турбо мотор с 6 цилиндъра, развиващ 313 к.с. и 630 Нм въртящ момент. Тя ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.2 секунди, което е с 0.6 секунди по-бързо от X3.

Дизеловите агрегати са представени и от 6-цилиндров 3.0-литров мотор с мощност 258 к.с. и 560 Нм въртящ момент, както и от модернизиран 2.0-литров двигател с 4 цилиндъра, който дебютира при X3. Неговата мощност е увеличена от 184 на 190 к.с., като разходът му е 5.1 л/100 км.

Най-мощният бензинов агрегат е 3.0-литров 6-цилиндров, развиващ 306 к.с. и 400 Нм. При него ускорението от 0 до 100 км/ч става за 5.5 секунди, а смесеният разход на гориво е 6.9 л/100 км. Другите бензинови мотори са 2.0-литрови турбо "четворки" с мощност 184 кс. (270 Нм) и 245 к.с. (350 Нм). Трансмисиите са 6-степенна механична и 8-степенен автомат.

В базовото си оборудване кросоувърът разполага със система Start/Stop, система за рекуперация на енергията и 6 въздушни възглавници. При доплащане BMW X4 може да бъде оборудвано с активен круз контрол с функция за предупреждение при опасност от челен удар, система за следене на лентата на движение, а също така и с мултимедийна система ConnectedDrive с цветен дисплей и функция за автоматично повикване на помощ при авария.

Последната система се задейства при отваряне на въздушните възглавници. Чрез поставена в автомобила SIM-карта тя се свързва с центъра на BMW и предава координатите на авариралия кросоувър.

Снимки: BMW

Тагове: bmw x4
0 от 500
  • #18
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Porednata germansko-kitaiska kloaka
  • #17
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Tova ne moje da stapi i na malkia prast na Range Rover Evoque
  • #16
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Such Doge ( преди 10 години )
    @RREТова за "материалистическата нужда" е написано от друг, а не от мен. И отново се изказваш неподготвен - германците продавали основно в Китай. В предния ми пост ти написах, че германците продават грубо 1/4 от продукцията си (или 25%, ако не разбираш какво е една четвърт) в Китай, това за теб основна част ли е? Потърси първо в Гугъл, толкова ли ви е сложно, вместо да пишете измислици.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    супер яки гонки на сток автомобили. след 1,20 мин. започват.:
  • #14
    2 rate up comment 5 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Abe ti sam li si zadava6 vyprosi i si otgovaria6?
  • #13
    3 rate up comment 7 rate down comment
    До последния ( преди 10 години )
    То е ясно, какво го питаш, той си го каза вече. 40к ще даде за някоя X5 на 300к километра, ама ще е супер гЪзар :D:D:D
  • #12
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До b.b. ( преди 10 години )
    Кажи ми ако си решил да дадеш 40000 лв. за кола каква ще си вземеш - нова японска, корейска, френска или немска от този ценови клас или втора употреба БМВ или Мерцедес? Просто ми е любопитно.
  • #11
    3 rate up comment 10 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Zna4i ti kara6 FX35, no misli6,4e SUV е за задоволяване на материалистическите нужди на хората. Този тип автомобили са по-нестабилни на пътя, горят повече гориво, тежът повече, а реално погледнато са извисено комби.Единственото преимущество е, че имаш малко повече място в багажника. Hodi da pi6e6 v bgmama, tuk ne ti viarvat mnogo hora.
  • #10
    3 rate up comment 6 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Az poso4vam pravilnoto polzvane na SUV-a,a ne polzvaneto mu ot primati,koito iskat da bydat zabeliazani s nai-nepodhodiashtata za grada kola. SUV-a e napraven za planinata, ne za grada, nezavisimo kakvi glupaci go polzvat v grada ili do mola.
  • #9
    3 rate up comment 9 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Kyde sym poso4il,4e davam germancite v roliata im na kapacitet? Davam germancite kato primer,4e vypreki shovinizma si priznavat tova,4e iaponskite koli sa po-dobri. Ti za6to ne se zapita6 za6to osnovnia pazar na germancite e Kitai? Prosto e- za6toto iziskvaniata v Kitai kym kolite sa niski, vsiakakvi menteta se kupuvat i prodavat tam. Dori kitaicite vyrnaha za defekti germanskite DSG sk.kutii.