IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW разсекрети серийното X4

Топ версията на кросоувъра ще ускорява до 100 км/ч за 5.2 секунди

BMW разсекрети серийното X4

BMW официално представи серийната версия на новия си кросоувър X4, който ще заеме място между X6 и X3 в моделната гама на баварския производител. 
BMW разсекрети серийното X4
Габаритите на BMW X4 са дължина 4671 мм, широчина - 1881 мм и височина 1624 мм. Междуосието е 2810 мм. По този начин кросоувърът е с 14 мм по-дълъг и с 36 мм по-нисък от X3, с който делят една платформа. Разстоянието между осите при двата всъдехода е еднакво, но клирънсът при X4 е с 8 мм по-малък от този на събрата му. Освен това по-ниско са разположени - с 20 мм, седалките на шофьора и пасажера до него.

Новият модел ще се предлага със система за задвижване на четирите колела xDrive, с 3 бензинови и 3 дизелови агрегата. Топ версията ще разчита на 3.0-литров дизелов турбо мотор с 6 цилиндъра, развиващ 313 к.с. и 630 Нм въртящ момент. Тя ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.2 секунди, което е с 0.6 секунди по-бързо от X3.

Дизеловите агрегати са представени и от 6-цилиндров 3.0-литров мотор с мощност 258 к.с. и 560 Нм въртящ момент, както и от модернизиран 2.0-литров двигател с 4 цилиндъра, който дебютира при X3. Неговата мощност е увеличена от 184 на 190 к.с., като разходът му е 5.1 л/100 км.

Най-мощният бензинов агрегат е 3.0-литров 6-цилиндров, развиващ 306 к.с. и 400 Нм. При него ускорението от 0 до 100 км/ч става за 5.5 секунди, а смесеният разход на гориво е 6.9 л/100 км. Другите бензинови мотори са 2.0-литрови турбо "четворки" с мощност 184 кс. (270 Нм) и 245 к.с. (350 Нм). Трансмисиите са 6-степенна механична и 8-степенен автомат.

В базовото си оборудване кросоувърът разполага със система Start/Stop, система за рекуперация на енергията и 6 въздушни възглавници. При доплащане BMW X4 може да бъде оборудвано с активен круз контрол с функция за предупреждение при опасност от челен удар, система за следене на лентата на движение, а също така и с мултимедийна система ConnectedDrive с цветен дисплей и функция за автоматично повикване на помощ при авария.

Последната система се задейства при отваряне на въздушните възглавници. Чрез поставена в автомобила SIM-карта тя се свързва с центъра на BMW и предава координатите на авариралия кросоувър.

Снимки: BMW

Тагове: bmw x4
0 от 500
  • #8
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Джипкане ( преди 10 години )
    "SUV бил за планината" ... SUV е за задоволяване на материалистическите нужди на хората. Този тип автомобили са по-нестабилни на пътя, горят повече гориво, тежът повече, а реално погледнато са извисено комби.Единственото преимущество е, че имаш малко повече място в багажника. И основно се карат в големите градове,където всеки иска да изпъкне, било то пред колегите комшиите или случайни минувачи. Макар доста от тези машини да имат 7 местни версии, винаги се возят по един или двама вътре ?
  • #7
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Such Doge ( преди 10 години )
    @ RREПовечето от заводите им били в Китай ли? Немското премиум-трио продава в Китай около 1/4 от продукцията си и заводите им там са именно за задоволяване на нуждите им на място. Има нещо противоречиво в поста ти - плюеш немското качество, но пък иначе даваш за пример германците в ролята им на капацитет ("...priznato i ot germancite!"). Не ме разбирай погрешно, аз лично карам FX35, но не мога да съм толкова тесногръд, че да плюя немското. Като ще критикуваш - нека е градивно, а не като децата.
  • #6
    9 rate up comment 10 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Liubitelite na kitaiskoto proizvodstvo sa liubiteli na germanskoto,za6toto pove4eto zavodi na mercedes4e bmw-nce i audi-skodka sa v Kitai. Iaponskoto avtomobilostroene e nai-dobroro v sveta, priznato i ot germancite! Nai-dobrite premiumi Lexus, Infinity,Acura. Ne tia kitaisko-germanski karuci.
  • #5
    18 rate up comment 8 rate down comment
    b.b. ( преди 10 години )
    Включи се Анонимния от инспекцията по труда в Германия. Той не само знае етническата принадлежност на всеки работник в БМВ, но ги познава лично и поименно! ;) А на любителите на китайското, японското и корейското авто производство мога само да пожелая със здраве да си ги карате! Оставете "заблудените" да се МЪЧАТ с БМВ и Мерцедес!
  • #4
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да го е... не мога вече да ги разпрозная това Х6 или Х4 ли е Да не говоря за 3-ката и четворката..Не че Ауди са по-добре..Добре че мерца все още се различават и не можеш да ги объркаш ;)
  • #3
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Audi били еднакви , а БМВ не са ли ?>!
  • #2
    7 rate up comment 19 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Kitaicite zdravi koli ne mogat da praviat, praviat gi s kachestvoto na germanskite. A SUV praviat samo iaponcite, SUV-a e za planinata, ne za asfalta, za asfalta ima GTR,a ne tia germanski plastmasovi igra4ki.
  • #1
    17 rate up comment 5 rate down comment
    KKK ( преди 10 години )
    Не е никак зле... Като мини Хикс Шест