IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW разсекрети серийното X4

Топ версията на кросоувъра ще ускорява до 100 км/ч за 5.2 секунди

BMW разсекрети серийното X4

BMW официално представи серийната версия на новия си кросоувър X4, който ще заеме място между X6 и X3 в моделната гама на баварския производител. 
BMW разсекрети серийното X4
Габаритите на BMW X4 са дължина 4671 мм, широчина - 1881 мм и височина 1624 мм. Междуосието е 2810 мм. По този начин кросоувърът е с 14 мм по-дълъг и с 36 мм по-нисък от X3, с който делят една платформа. Разстоянието между осите при двата всъдехода е еднакво, но клирънсът при X4 е с 8 мм по-малък от този на събрата му. Освен това по-ниско са разположени - с 20 мм, седалките на шофьора и пасажера до него.

Новият модел ще се предлага със система за задвижване на четирите колела xDrive, с 3 бензинови и 3 дизелови агрегата. Топ версията ще разчита на 3.0-литров дизелов турбо мотор с 6 цилиндъра, развиващ 313 к.с. и 630 Нм въртящ момент. Тя ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.2 секунди, което е с 0.6 секунди по-бързо от X3.

Дизеловите агрегати са представени и от 6-цилиндров 3.0-литров мотор с мощност 258 к.с. и 560 Нм въртящ момент, както и от модернизиран 2.0-литров двигател с 4 цилиндъра, който дебютира при X3. Неговата мощност е увеличена от 184 на 190 к.с., като разходът му е 5.1 л/100 км.

Най-мощният бензинов агрегат е 3.0-литров 6-цилиндров, развиващ 306 к.с. и 400 Нм. При него ускорението от 0 до 100 км/ч става за 5.5 секунди, а смесеният разход на гориво е 6.9 л/100 км. Другите бензинови мотори са 2.0-литрови турбо "четворки" с мощност 184 кс. (270 Нм) и 245 к.с. (350 Нм). Трансмисиите са 6-степенна механична и 8-степенен автомат.

В базовото си оборудване кросоувърът разполага със система Start/Stop, система за рекуперация на енергията и 6 въздушни възглавници. При доплащане BMW X4 може да бъде оборудвано с активен круз контрол с функция за предупреждение при опасност от челен удар, система за следене на лентата на движение, а също така и с мултимедийна система ConnectedDrive с цветен дисплей и функция за автоматично повикване на помощ при авария.

Последната система се задейства при отваряне на въздушните възглавници. Чрез поставена в автомобила SIM-карта тя се свързва с центъра на BMW и предава координатите на авариралия кросоувър.

Снимки: BMW

Тагове: bmw x4
0 от 500
  • #28
    4 rate up comment 0 rate down comment
    bmw e60 ( преди 10 години )
    Стига плюхте. Това поне няма кусури за разлика от вана.
  • #27
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Sinbad0 ( преди 10 години )
    Някой се изказа по адрес на този Х4,че не може да стъпи на малкия пръст на Евоуг....Моето скромно мнение е че не ще му стъпи на пръста,а ще му откъсне ръцете до лактите.....
  • #26
    3 rate up comment 7 rate down comment
    folk s vagen ( преди 10 години )
    do b.b. - абе ваген, кой лъжеш ти бе - карай си кашона не се занимавай с тойоти! Има си кой да ги кара и за това са Номер 1.
  • #25
    6 rate up comment 3 rate down comment
    СУВ ( преди 10 години )
    и другото нещо на което искам да наблегна внимание е това, че немските СУВ са за избиване на комплекси и за хора с малки п'шки. Даваш торба с пари, а получаваш нещо, което изобщо не си струва. Ненадеждно, непроходимо, а само лъскаво, за да гъзарееш пред другите. Истинските СУВ ги търсете на съвсем друго място...
  • #24
    13 rate up comment 0 rate down comment
    СУВ ( преди 10 години )
    По принцип Джипкане е прав. Повечето собственици на СУВ избиват комплекси с колите си. Наистина е така. Има обаче и не малко хора, които си ги купуват, защото обичат да ходят в планината. Аз например със семейството поне веднъж в месеца съм там. За да съм сигурен и спокоен карам СУВ. Понякога метеорологичните условия са такива, че е желателно да си с такова МПС. За БГ също е доста препоръчително, по простата причина, че много улици са с лунен пейзаж. За градска кола обаче е тъпо да се ползва.
  • #23
    12 rate up comment 2 rate down comment
    b.b. ( преди 10 години )
    От това непрекъснато и безсмислено плюене и противопоставяне губят всички. Не знам какво си мислят, че правят дежурните дразнители в този форум, но лично аз преди харесвах Тойота, но след това непрекъснато натрапване в коментарите в този сайт скоро ще ги намразя. Въпреки че предполагам не са лоши коли, но начина по който по детски се опитват да ги натрапят защитниците им ме отблъсква и все по-скептично се отнасям към тази марка.
  • #22
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До Джипкане ( преди 10 години )
    Само искам да споделя и моето мнение въпросно твоят коментар колега, всеки сам си знае нуждите каква кола/джип да си купи , аджеба ако му трябва за път с по големи неравности за оффроуд или пък за да си прибере колата в гаража а бордюра е 14+см и улицата е неравна и го прави тоя бордюр +16см та ако може без такива глупости да се изговарят верно не на всеки му е притрябвал за такива нужди ама не съди от болшинството за всички.
  • #21
    9 rate up comment 1 rate down comment
    b.b. ( преди 10 години )
    Последния коментар е мой. Докато писах сайта ме е изхвърлил от профила ми.
  • #20
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Such Doge, "не мога да съм толкова тесногръд, че да плюя немското. Като ще критикуваш - нека е градивно, а не като децата." В последните ти 2 думи е отговора за коментарите в този форум. ;)А за интересуващия се не бих си купих Х5, защото не харесвам SUV поради причини изтъкнати от Джипкане по-долу. А относно 40-те хиляди - всеки си решава според възможностите и предпочитанията. Според мен доходите ни в БГ не са толкова високи, че да купуваме скъпи нови коли.
  • #19
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Валдес ( преди 10 години )
    Купих си БМВ, купих си йееее, ще запия в Домби бар...