IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

McLaren P1 се оказа по-бърз от LaFerrari и 918 Spyder

Купето ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.8 секунди, а до 300 км/ч - за 16.5 секунди

McLaren P1 се оказа по-бърз от LaFerrari и 918 Spyder

Компанията McLaren Automotive съобщи точните динамични характеристики на хибридната си суперкола P1, чието производство стартира във Великобритания в началото на октомври. Изненадващо или не, моделът е по-бърз от големите си конкуренти Ferrari LaFerrari и Porsche 918 Spyder.
McLaren P1 се оказа по-бърз от LaFerrari и 918 Spyder
Първият произведен McLaren P1. Снимка: McLaren

Купето P1 ускорява от 0 до 100, 200 и 300 км/час съответно за 2.8, 6.8 и 16.5 секунди. Първоначално данните бяха различни, като се предполагаше, че хибридът ще ускорява за 2.5, 7.5 и 17 секунди съответно. Максималната скорост на модела се оказа същата - тя е ограничена по електронен път на 350 км/час. Разстоянието от 400 метра изисква под 10 секунди - 9.8 сек.

За сравнение Ferrari LaFerrari, което разчита на 983 к.с., стига до 100 км/час за 3.0 секунди, до 200 км/час за 7.0 секунди и до 300 км/час за 15 секунди. Хибридното Porsche 918 Spyder (887 к.с.) постига същото за 2.8, 7.7 и 22 секунди съответно.

Освен това McLaren P1 се нуждае от 30.2 метра за да спре от 100 км/час до 0 км/час. Показателят при 200 км/час е 115 м, а при 300 км/час - 246 м. Заявеният от производителя смесен разход е 8.3 л/100 км, а нивото СО2 е 194 гр/км.

Суперколата P1 разполага с мощност от 916 к.с, която се генерира от хибриден агрегат. В него влизат 8-цилиндров мотор с две турбини, електродвигател, добавящ 189 к.с., комплект литиево-йонни батерии и 7-степенна роботизирана скоростна кутия с двойно сцепление.

Моделът ще бъде произведен в къса серия от 375 екземпляра.

Снимка: McLaren Automotive

Тагове: mclaren p1
0 от 500
  • #59
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Slav78 ( преди 10 години )
    Доше, на метан бе. Или на дизел, той тираджия, ще краде.
  • #58
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Жермани, я кажи с ква кола си...
  • #57
    6 rate up comment 9 rate down comment
    fsb ( преди 10 години )
    от трите обаче ла ферари е най-красив! Факт! макларъна хич не ме кефи на външен вид, а поршето предницата е малко обикновена. Докато ферарито е УНИКАЛНО отвсякъде, шапка им свалям
  • #56
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Тоя еталон Порше що така го отсвириха британците? Кво стана с традициите, технологиите, корейските батерии, това онова? То не става само с крадене на чужди технологии (Татра) и обучение при най-добрите в това как се прави автомобил без да се фалира (Тойота). Требе и акъл.
  • #55
    18 rate up comment 17 rate down comment
    Germany ( преди 10 години )
    да обобщим за несхватливите:писта еталон-Ннордшлаифе-ГЕРМАНИЯ.кола еталон-Порше - ГЕРМАНИЯ.зараждане на автомобила-ГЕЛМАНИЯ.наи луксозни коли-Мерцедес-ГЕРМАНИЯ. запомнете го и го повтаряите.
  • #54
    17 rate up comment 14 rate down comment
    Germany ( преди 10 години )
    ЗАЩОТО ТАМ Е П-О-Р-Ш-Е.произведено и конструирано в ГЕРМАНИЯ.6:57.00.
  • #53
    18 rate up comment 9 rate down comment
    Germany ( преди 10 години )
    ЛФА:6:57.00.иска ви се *** няяяяяяяяяяяяяяяма.
  • #52
    19 rate up comment 9 rate down comment
    Germany ( преди 10 години )
    наи великата фирма неможа поне една едничка година да станешампион.а на хондата като и туриха мотор мерцедес-литно.и бътан стана шампион.
  • #51
    18 rate up comment 13 rate down comment
    Germany ( преди 10 години )
    е да де ама формула 1 е наи големия провал на тоиота.но то е от подкупи срещу нея де.японците се дънят по всички ама всички посоки.
  • #50
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Данните за ферарито са грешни. Или поне тези, които обявиха от Ферари са по-ниски - за пример казват 0-300 под 15 сек. а не 15 и т.н. Ама който и да вземеш няма да сбъркаш