IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

1 млн. км. с Skoda Fabia без сериозни ремонти

Собственикът на автомобила твърди, че колата е с оригиналните двигател и съединител

1 млн. км. с Skoda Fabia без сериозни ремонти

Германецът Петер Кирххоф от градчето Спрокхьофел, близо до Вупертал, е успял да премине 1 млн. км. със своята Skoda Fabia без сериозни повреди. Мъжът купил автомобила с дизелов двигател 1.9 TDI (101 к.с.) през 2000 г. и оттогава го експлоатирал всекидневно.
Германец измина 1 млн. км с Skoda Fabia без сериозни ремонти
Кирххоф така е изчислил превъртането на километража, че то да се случи в родината на Skoda - Чехия. Пред предприятието в Млада Болеслав, където е сглобена колата, германецът бе приветстван от служители на Skoda, както и от група фенове на чешката марка.

По думите на Кирхофф през тези 13 години машината е била обслужвана в един и същи сервиз. Внимателната експлоатация и навременно обслужване са позволили на автомобила да се запази в добро състояние. Неговият собственик твърди, че колата е с оригинални двигател и ауспух, както и съединител на механичната скоростна кутия.
Германец измина 1 млн. км с Skoda Fabia без сериозни ремонти
Границата от 500 000 км. хечбекът е преминал през 2007 г. Единственият по-сериозен ремонт, правен на колата, е на 305 000 км, когато са сменени маркучите на спирачната система. Това се случи по време на път, като се е наложило Кирххоф да търси помощ, за да стигне до сервиза.

"Колата е в оригинално състояние - изпускателната система, двигателя, съединителя и трансмисията са същите, които са монтирани в завода при нейното производство", потвърди и експертът от Skoda Мартин Люткхоф, който прегледа изцяло автомобила при пристигането му в Млада Болеслав.
Германец измина 1 млн. км с Skoda Fabia без сериозни ремонти
От своя страна Кирххоф бе категоричен, че ще продължи да кара дизеловата си Fabia, като ще отчита изминатите километри благодарение на брояча за дневен пробег. От Skoda искат да изложат автомобила в музея на компанията, който се намира в завода, но германецът е готов да го предаде, едва след като излезе третото поколение на Fabia.

Снимки: Skoda
 

Тагове: skoda fabia
0 от 500
  • #49
    0 rate up comment 2 rate down comment
    niki ( преди 7 години )
    По *** коментари не бях чел до сега. За тези км човека ще е отварял поне веднъж двигателя за сегменти. Ще е сменил поне от 1 до 3 пъти цялото окачване. Ще сменил 20 чивта гуми.Ще сменил 6 пъти дисковете а наклатки поне 100 пати. Ще е доливал или ще е правил скоростите поне веднъж. Антифриза ще го е сменал поне 20 пъти с термостата заедно.Ремъци и водна помпа поне 10 пъти.
  • #48
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 10 години )
    Гуми също не е имало нужда да се сменяват, :)-такива постижения стават само с немските коли (справка-статия за пенсионери с Мерцедес джип в Аутомедиа). Само БМВ все още се не са се проявили с такива "рекорди".
  • #47
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е той този е минавал по 77 000 км. на година, очевидно на дълъг път. И предвид германските пътища, какъв е проблема? Разликата е, че ако беше се бръкнал повече, да си купи сериозна марка, пак щеше да е минал същите километри, но с по-малко главоболия.
  • #46
    17 rate up comment 0 rate down comment
    нов внос ( преди 10 години )
    Очаквайте колата на Горубляне,нов внос,карана от жена, на 70 000км РЕАЛНИ :)
  • #45
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Ей тая брадва е на 3000 години... Само от време на време й сменят острието и дръжката".
  • #44
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе какви сервизи бе. Това да не ви е Тойота, че да изгние в сервизите във ежеседмични сервизни акции? И милиони клиенти да я спукват от дела, щото им е писнало колите им редовно да са във сервиза.
  • #43
    7 rate up comment 1 rate down comment
    eddie ( преди 10 години )
    Доста злобни коментари чета! Сега че бмв-тата ви се чупят кво* да направим ние простосмъртните :)
  • #42
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Та така и с други негови колеги се случи.До нас имаше пиаца за таксита.Всеки ден,като пуша на терасата ги гледам какви марки се въртят.До преди няколко г.почти всичките бяха Шкода,а сега Шкодите са голяма рядкост.Качвал съм се на Шкоди таксита няколко пъти и ми е правило впечатление,че са много раздрънкани и тракат ужасно пластмасите вътре.Скърцат и шумоизолацията е ужасяваща.Няма да споменавам,че всичко вътре е олющено,обелено и захабено на сравнително новите тогава Шкоди.
  • #41
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Понеже са много здрави тези Шкоди и за това всички таксиджии минаха на други марки.Само ще спомена комшията,който е таксиджия и ИМАШЕ 3 Шкоди таксита.Направи фирма,изтегли кредит и купи 3 НОВИ коли.Една Октавия,която е караше със сина си и 2 Фабии,които му ги караха работници на които им плащаше.Абсолютно ВИНАГИ,някоя от тези 3 коли беше в сервиз.Не знам колко ги изкарват здрави по рекламите,но в действителност са ***.Човека се видя в чудо от разходи и смени бързо марката.
  • #40
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Miro ( преди 10 години )
    Е вив какво иската? Да не си сменя крушките на фаровете ли :D Всяка кола си изисква поддръжка, а всяка част е консуматив при определен пробег.ПП: Те и тук в България са на по 1-1,5 млн.км., само че на километражите пише 350000 :D