IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

1 млн. км. с Skoda Fabia без сериозни ремонти

Собственикът на автомобила твърди, че колата е с оригиналните двигател и съединител

1 млн. км. с Skoda Fabia без сериозни ремонти

Германецът Петер Кирххоф от градчето Спрокхьофел, близо до Вупертал, е успял да премине 1 млн. км. със своята Skoda Fabia без сериозни повреди. Мъжът купил автомобила с дизелов двигател 1.9 TDI (101 к.с.) през 2000 г. и оттогава го експлоатирал всекидневно.
Германец измина 1 млн. км с Skoda Fabia без сериозни ремонти
Кирххоф така е изчислил превъртането на километража, че то да се случи в родината на Skoda - Чехия. Пред предприятието в Млада Болеслав, където е сглобена колата, германецът бе приветстван от служители на Skoda, както и от група фенове на чешката марка.

По думите на Кирхофф през тези 13 години машината е била обслужвана в един и същи сервиз. Внимателната експлоатация и навременно обслужване са позволили на автомобила да се запази в добро състояние. Неговият собственик твърди, че колата е с оригинални двигател и ауспух, както и съединител на механичната скоростна кутия.
Германец измина 1 млн. км с Skoda Fabia без сериозни ремонти
Границата от 500 000 км. хечбекът е преминал през 2007 г. Единственият по-сериозен ремонт, правен на колата, е на 305 000 км, когато са сменени маркучите на спирачната система. Това се случи по време на път, като се е наложило Кирххоф да търси помощ, за да стигне до сервиза.

"Колата е в оригинално състояние - изпускателната система, двигателя, съединителя и трансмисията са същите, които са монтирани в завода при нейното производство", потвърди и експертът от Skoda Мартин Люткхоф, който прегледа изцяло автомобила при пристигането му в Млада Болеслав.
Германец измина 1 млн. км с Skoda Fabia без сериозни ремонти
От своя страна Кирххоф бе категоричен, че ще продължи да кара дизеловата си Fabia, като ще отчита изминатите километри благодарение на брояча за дневен пробег. От Skoda искат да изложат автомобила в музея на компанията, който се намира в завода, но германецът е готов да го предаде, едва след като излезе третото поколение на Fabia.

Снимки: Skoda
 

Тагове: skoda fabia
0 от 500
  • #19
    11 rate up comment 15 rate down comment
    до: speedart ( преди 10 години )
    На никой не му е чудна поредната ВАГинална лъжа.За Даеу никой не помни,защото няма такава марка.Иначе Тико-то го знаем.И кое е това Тико дето е минало 1 млн.км.?Няма такова в БГ.Най-оборотните таксита в София минават на денонощие около 200 км.Смятай колко год.трябва да го карат за да направи 1 млн.км.Я кажи от колко год.не си виждал Тико?Нали много издържали!Колкото до статията,само мога да кажа,че е една лъжа за наивници,които ще си купят модела,заради нея и после ще съжаляват жестоко.
  • #18
    21 rate up comment 9 rate down comment
    speedart ( преди 10 години )
    Виждам че на много от разбирачите тука им е чудно как една кола може да измине толкова километри без проблем , еми ако помните на времето имаше Даеу Тико на толкова километри , карано и подържано от двама човека като такси и ако малко сте наясно с "новия внос" на коли в БГ. ще знаете че дизел на по-малко от 350-450 хил. тук не идва , преминал през няколко собственика и съмнителна репутация и подръжка...така че ако колата е карана от един човек не виждам какъв е проблема..
  • #17
    15 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И накрая кво излезе,че Фабия са най-здравите автомобили и за 1 млн. км. нищо не се пипа по колата.Това е най-голямата смешка,която буди само смях.Ако не беше толкова голяма лъжата можеше и да е смешно.Все пак виждам има балъци тук,които вярват.Лошо няма.Нека само отворят продължителният тест на АБ или видят репорта на ТЮФ и да кажат Фабия на кое място е!Немските инженери доказват,че тази кола е средна по качество,а някакво рекламно лице на Шкода иска да ни убеди,че е най-здравата на света.
  • #16
    18 rate up comment 8 rate down comment
    фолк с ваген ( преди 10 години )
    ехехехеехе - рекламния отдел на фолк с ваген разцепи вече всякакви ограничения :):):) Горкия Гьобелс - сега чак лъсна какво аматьорче е всъщност :):):) Странно как на бакшишите шкодите станаха на дроб за 200 хиляди километра, а някакъв сладур си върти по 1 милион без да стъпи в сервиза хахахаха :) Отворете мобилето и вижте на какво прилича стара шкода - нищо общо с това на снимката
  • #15
    15 rate up comment 10 rate down comment
    до: fsb ( преди 10 години )
    българския бай-*** си само и единствено ти.Щом си толкова глупав вярвай на лъжите.Да,но представи си има хора,които от много годинио са шофьори и знаят как се навъртат тези км.и дали е изобщо въчможно това без някой и друг ремонт.Най-малкото на тази Фабия окачването ще и се смени на най-малко 150 000 км.Изпускателните системи в южните страни без сняг не издържат толкова,а в Германия няма никакъв шанс да се случи.Ами веригата и нея не е сменил,нали?А за съединителя е един голям виц.
  • #14
    17 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Най-много 5-6 г. за изпускателна система и е леш.Съединителя да не се смени на тези км. е равносилно да е карал колата без да сменя предавките около 90% от времето на експлоатация,т.е. да не е слизал от колата и да е живеел по време на движение.Другото съмнително е,че с Фабия да минеш тези км. е някакво безумно мъчение.Това не е голям извънградски автомобил,а градска табуретка.И най-смешното е,че е направил километрите пред завода на Шкода.Да баяхте сложили точката за реклама ли?
  • #13
    19 rate up comment 13 rate down comment
    fsb ( преди 10 години )
    българския бай-*** веднага заяви че от Искъро по-дълбоко и от Витоша по-високо нема. Веднага това се оказа реклама и незнам си какво. Добре че ние сме такива специалисти и от всичко разбираме, критики и съвети не приемаме и ние винаги знаем най-много. Затова и цлата ни държава е на този хал. А дано 2 млн да навърти тая шкода, а ние ше си джафакме как е навузможно....
  • #12
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Собственикът на автомобила твърди, че колата е с оригиналните двигател и съединител...------------------------------------То и аз мога да твърдя,че съм ходил с моята кола до Луната,нали!Едно е да твърдиш нещо и съвсем друго е да е истина.Лъжата лъсва от всякъде.Да си бяха направили рекламата,ама не чак толкова да лъжат тези от Шкода,т.е.ВАГ!Германецът в Германия няма абсолютно никакъв шанс да премине с една и съща изпускателна система тези км.Там ръсят яко с химикали и всичко корозира.
  • #11
    24 rate up comment 9 rate down comment
    :) ( преди 10 години )
    Дизелов двигател на 1 мил км, без смяна на маховик и съединител? Ок, добре. Сигурно още кара и с горивото, което му е било оригинално в резервоара?Пътя към дълголетие на всички автомобили е навременния преглед и съответно смяна при нужда на определени компоненти. Не е случайно, че при дизеловите двигатели съединител се преглежда на всеки 90 хиляди километра, а маховика на 180.
  • #10
    16 rate up comment 16 rate down comment
    Neverniko ( преди 10 години )
    Аз не съм чувал за автомобил, чиито съединител да издържа 1 000 000 км. Особено на тези Шкодета и то с дизеловия мотор, с много пестене, почти без градско и без натоварване може да изкара към 200 000 км, но 5Х повече - няма как. Изпускателната им уредба също е много калпава и тези километри и години няма как да ги изкара.