IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Alfa Romeo ще вдига продажбите с кросовър

"Можем да бъдем аналог на Apple. Нужен ни е само еквивалент на iPhone", заявиха италианците

Alfa Romeo ще вдига продажбите с кросовър

Концернът Fiat разкри плановете си за пускането на пазара на кросовър с марката Alfa Romeo. Новият модел трябва да се появи след 2 години, като целта е да популяризиране бранда най-вече на пазара в САЩ. Като основен конкурент италианците определиха германската марка Audi.
Кросовърът Alfa Romeo ще е готов през 2015 г.
Агенция Bloomberg се позовава на три свои източника, според които само година след излизането на кросовъра, Alfa Romeo вече ще разполага с цели 9 напълно нови модела, като целта е годишните продажби да стигнат около 300 000 бройки.

За завръщането си на световните пазари италианците планират да похарчат около 1 млрд. евро. Първата крачка ще бъде направена още тази година с пускането на спортно купе 4С. След нето ще излезе средноразмерен седан на базата на новото Maserati Ghibli. Следват седан и комби Giulia и, разбира се, роудстър, който ще е съвместна разработка с Mazda.

Колкото до новия кросовър, той ще използва технологии и компоненти от Dodge Dart. Автомобилът ще се произвежда в завода на Fiat в Делфи, съвсем близо до щаб-квартирата на концерна, която се намира в Торино. Големият му проблем обаче е огромният избор в сегмента, където само до преди няколко години имаше съвсем малко предложения, докато сега в него участват почти всички производители.

Въпреки това във Fiat са ентусиазирани, като твърдят, че Alfa Romeo може да се измъкне от тежкото положение, в което се намира. И най-вече да излезе на пазарите извън Европа. През миналата година 87% от продукцията на марката е продадена на Стария континент, а загубите достигнаха 300 млн. евро.

„Alfa Romeo е единствената марка, която може да повиши приходите на групата Fiat. Тя може да стане аналог на Apple в автомобилната индустрия. Нужен ни е само еквивалент на iPhone” - нескромно заяви собственикът на дилърския център на Fiat Роберто Ферари.

Снимка: Fiat
 

Тагове: fiat group
0 от 500
  • #3
    27 rate up comment 0 rate down comment
    Orfeus ( преди 11 години )
    Много са сигурни в себе си Италянците значи наистина Немците ще бъдат изненадани ....:)))
  • #2
    20 rate up comment 0 rate down comment
    az ( преди 11 години )
    Tова на снимката е Alfa Romeo Kamal от 2003. Ако тогава я бяха пуснали в производство щеше да е нова и иновативна като iPhone, но от тогава насам тази концепция беше успешно "пресъздадена" от един куп други марки и в момента не знам какво трябва да измислят за да е оригинална.
  • #1
    36 rate up comment 3 rate down comment
    Студио-Х ( преди 11 години )
    Свещи паля, и се надявам искрено, да се получат нещата на Alfa Romeo....в скучния авт. свят, и нещо което да се отличава от тълпата.