IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda прави най-надеждните двигатели

Проучването на Warranty Direct праща в дъното на класацията производители като MG Rover и Audi

Honda прави най-надеждните двигатели

Британската компания Warranty Direct направи проучване, целящо да определи кои производители на автомобили правят най-надеждните двигатели, както и кои произвеждат най-ненадеждните.
Honda прави най-надеждните двигатели
Новото поколение двигатели на Honda от серията Earth Dreams Technology. Снимка: Honda

Проучването им подрежда на първо място японската марка Honda, при която се наблюдава по едва 1 проблем на всеки 344 произведени двигателя. Малко след тях се нарежда друг японски производител - Toyota (средно 1 проблем на 171 произведени двигателя), а челната тройка оформя Mercedes със средно 1 проблем на 119 двигателя. Британците съобщават само първите пет производителя в касацията, която поставя на четвърто място Volvo (1 / 111), а пето - Jaguar (1 / 103)

На обратния полюс са производителите от MG Rover, Audi, MINI, Saab и Vauxhall. Проучването на Warranty Direct показва, че при MG Rover се открива дефект при всеки 13-ти двигател, а при Audi проблеми има всеки 27-ми агрегат с вътрешно гореше. На трето място с равен резултат са MINI и Saab - всеки 40-ти двигател, а след тях е подреден Vauxhall/Opel (1 /41).

"Проблемите с двигателя са най-неприятните за шофьорите, заяви Дънкан Маклър, изпълнителен директор на Warranty Direct. - Те може да не се проявяват толкова често, като проблемите с окачването например, но почти винаги изискват скъпи ремонти, които гаранцията на колата не покрива".

Начело на тази класация е Range Rover Vogue, чийто отказал двигател е поставил нов рекорд за най-скъп ремонт - £13 000, сочи информацията на Warranty Direct.

0 от 500
  • #257
    1 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какви единични случаи бе човек ти чете ли статията? Човека са взели два Авенсиса и двата с едни и същи проблеми. И то първите дизелови в България и то най-високото ниво на оборудване. Вчера ти дадох друг линк на друг човек с Авенсис с абсолютно същите проблеми, плюс проблеми с накладките,спирачките и мн.други.. Под него имаше коментар на друг който описа че е имал абсолютно същите проблеми. А в сервиза на Тойота казали, че всички Тойоти били такива! Това не е единичен случай а пандемия.
  • #256
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Фактите ( преди 11 години )
    Айго се продава предимно с бензиновия двигател, С1 и 107 - с дизеловия, явно от там идва разликата. А писаниците за Тойота в някъв си БМВ форум ... хехе, ама сериозно ли? Лично съм карал такъв Авенсис за седмица и никакви проблеми с тропане на окачването или свистене не съм имал. Не че е изключено да се случи, но от единични случаи изводи не могат дас е правят.
  • #255
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Още едно линкче ти давам за Авенсис, друг собственик, същите проблеми. В случая тук дори собственика е купил 2 броя Авенсис и то първите от новия модел, първите две бройки пристигнали в България. http://***.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=553710
  • #254
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    на 100 и някое си място имах предвид
  • #253
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ми в Аутомедия е тази класация, върни се назад и я виж. При АДАК Ай-го бе на първо място при колите от 1до 5г. С1 на 6-то Пежо 107 извън класацията при коли на старо 4-то място Ай Го на 1 и не знам си коемясто накрая бяха С1 и 107. Пълна карикатура на класациите. Един и същи завод, едни и същи работници, едни и същи части и поточни ленти, но разликата в надеждноста от земята до небето, Поне тези които правят класациите да обръщаха внимание кой какво произвежда, за да не будят смях.
  • #252
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Фактите ( преди 11 години )
    Къде е тая класация с Айго, 107 и С1? Я дай линк да я видим.
  • #251
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Смешкото си ти! И трите коли се правят в един завод в чешкия град Колин ,поточните ленти вървят една до друга и ги наричат близнаци, защото са абсолютно един и същи автомобил. Каква япония какви 5лв. бива, бива *** фенщина ама чак да дрънкаш простотии и измишльотини вече е прекалено. Признай си че не си много умен и не спори.
  • #250
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ще дам още един факт, за платените класации на Тойота! При надеждните Автомобили на старо Тойота Ай Го е на четвърто място а при най-ненадеждните на предпоследно и последно място са поставени Пежо 107 и Ситроен C1. За незнаещите това не означава нищо, някаква статистика, обаче истината всъщност е че и трите автомобила всъщност са един и същ автомобил, който всяка от трите марки продава със своята емблема. Обаще щом е с емблема Тойота е надеждна а щом със Пежо и Ситроен, значи най-зле ха ха ха.
  • #249
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Иначе ето реалноста за качествените Тойоти каква е:http://***.capital.bg/biznes/kompanii/2010/02/05/853551_vupros_na_kachestvo/http://***.bgautoblog.com/2010/02/14/oshte-problemi-za-toyota-tozi-pat-s-volan/http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/8877-problemite-na-toyota-ne-svyrshvat/http://***.mediacafe.bg/the-rubrics/the-rubrics-behind-scene/2466-toyota-cars-problemhttp://***.dnes.bg/cars/2012/11/14/toyota-izteglia-2-7-mln-koli-zaradi-problemi-s-volana-i-vodnata-pompa.173050http://avtonovini.com/news/details/18043/toyota-izteglya-milioni-koli-zaradi-problem-s-elektricheskata-pompa
  • #248
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е да де нали и аз това пиша Авенсис печели награди а собствениците на Авенсис в България се чудят как, когато това е тотална бракма с хиляди проблеми. Казах ти Тойота си спонсорира такива измислени класацийки, за да закърпи имиджа на производител на бараки след многомилионните сервизни акции всяка година и плаща без да хленчи милиарди долари на клиентите си, за да не влизат делата в съда, както и ежегодно плаща глоби, за това че крие проблеми с автомобилите си и не ги привиква отново в сервиза в