IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel представи нов бензинов двигател

1.6-литровият SIDI предлага 200 к.с. и 300 Нм

Opel представи нов бензинов двигател

Opel разкри повече детайли за своя нов бензинов двигател - 1.6-литровия, четирицилиндров, SIDI ECOTEC Turbo агрегат. Той ще се предлага в няколко версии на мощността, като според информацията ще демонстрира отлични показатели по отношение на разхода на гориво и емисиите, динамиката и прецизността на работа.

Емисиите на CO2 и разходът на гориво са намалени с 13 процента в сравнение с тези на предшественика, а максималният въртящ момент е увеличен с 33 процента.
Опел представи нов бензинов двигател 
Като първи представител на новото семейство от двигатели на Opel, 1.6 литровият мотор ще се предлага с две версии на мощност - Eco Turbo със 170 к.с. и 280 Нм въртящ момент и Performance Turbo със 200 к.с. и 300 Нм.

Двигателят със 170 к.с. е създаден с цел нисък разход на гориво, високо ниво на въртящия момент в ниските оборотни режими, а със своите 200 к.с. Performance ще се опита да се превърне в един от лидерите в този клас.

Първите модели на Opel, оборудвани със създадения в развойния център на марката в Рюселсхайм в Германия агрегат, ще се появят на пазара в началото на 2013 г.

При създаването на новия мотор ключови за инженерите от Opel са били не само ниският разход на гориво и емисиите, но и балансът на работата и динамиката. Основни цели за това са били ниските нива на генериран шум и вибрации, както и намаляване на звука с необичайни честоти. Постигането им позволява интеграция в автомобила, при която се оптимизират и генерираните от всмукателната и изпускателната система шумове.

Добрите параметри по отношение на шума и вибрациите се постигат в немалка степен и благодарение на капака на клапаните, чиято връзка с цилиндровата глава се осъществява с помощта на специални крепежни елементи и уплътнения, които издържат на високите температури в тази област, дължащи се на непосредствената близост до турбокомпресора, сочи информацията от Opel.

Тагове: sidi ecotec
0 от 500
  • #12
    16 rate up comment 9 rate down comment
    karutsar ( преди 11 години )
    На вниманието на всички капутчета които си мислят че разбират от коли.Малки кубици много коне означава само едно много къс живот на двигателя.Веднъж съм го писал пак ще повторя.Най-добрите инж. в областта на автомобилостроенето са в отборите на формула1.Те създават двигатели 2,5 куб. и с по 800 к.с.Тези двигатели трудно изкарват 3-4 състезания.Едно състезание е около 350-370км ,значи по около 2000 км.Казано с две думи въпросните двигатели са проектирани за по 100-150 000 км и колата се бракува
  • #11
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Eeeee ,много с груб.
  • #10
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Супер! Опел се събужда. Да изчакаме сега и тестовете. Това с шума на мотора ми е интересно как е в практиката. Тук става въпрос за нови технологии, а споровете се водят на ниво бараки :) Момчета, вие в нещо по-така не сте ли се качвали?
  • #9
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    То и аз така на времето имах една Сиера 1,8 ТД 75 к.с.Пушка беше колата.Вървеше прилично,харчеше малко,не гореше масло и изведнъж,като каза не и не.Изтропа както е карах и край.Повече не тръгна.Продадох е с блокирал двигател.Не беше прегрята,масло си имаше,антифриз,всико.От какво се получи никой не така и не разбрах.След време разбрах,че на този мотор често се запушвали маслопроводите и от там блокирал мотора.Така,че от нищо,нещо може да стане,както на един колега с МБ му прескочи веригата и чао
  • #8
    24 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    К'во хейтваш опел сега, хората разработват, къде са на японците турбобензините, още форсират атмосферни миксери дето се събуждат малко преди червената зона.
  • #7
    9 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аман от немски дрънгели пфууууу.
  • #6
    15 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Конете на немските двигатели,можеш да ги дигнеш с анцуг,кух ланец,потник и джапанки!А,и касетка на Азис.
  • #5
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Прав си колега,че немските 75 коня са куци магарета,а японските са расови,но говоря ти за началото на 90-те години.Тогава в БГ нямаше японско,а само немско.ФВ и Опел предимно.Имах Корса 45 к.с и Астра 75к.с.За врмнето си бяха добри моторетки и нямаше грижи стях.По-късно се меттнах и на Сивик 1,4 75 к.с. и разбрах,че между немските и японски коне има много голяма разлика.Все пак от Опел имам много добри спомени по отношение поддръжка.Единствено ръждата беше ОГРОМЕН проблем.Ужас направо.
  • #4
    23 rate up comment 2 rate down comment
    тъпаПичеловка ( преди 11 години )
    Аз все още карам 1,4 ECOTEC 90k.с.(Tigra)мотора беше на 145000км. масло сменям на 10-12000км. сега е на 198000км. не съм имал никакви проблеми,масло не доливам,а чувам само лоши неща тук.Късмет ли е,или поддръжка?
  • #3
    8 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тоя с 45 коня е бил точно мотор трепач на нерви,а и тоя със 75 коня е същата тояга.Това не е японка 75 коня та да върви пъргаво,ами то немски танкер.