IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel представи нов бензинов двигател

1.6-литровият SIDI предлага 200 к.с. и 300 Нм

Opel представи нов бензинов двигател

Opel разкри повече детайли за своя нов бензинов двигател - 1.6-литровия, четирицилиндров, SIDI ECOTEC Turbo агрегат. Той ще се предлага в няколко версии на мощността, като според информацията ще демонстрира отлични показатели по отношение на разхода на гориво и емисиите, динамиката и прецизността на работа.

Емисиите на CO2 и разходът на гориво са намалени с 13 процента в сравнение с тези на предшественика, а максималният въртящ момент е увеличен с 33 процента.
Опел представи нов бензинов двигател 
Като първи представител на новото семейство от двигатели на Opel, 1.6 литровият мотор ще се предлага с две версии на мощност - Eco Turbo със 170 к.с. и 280 Нм въртящ момент и Performance Turbo със 200 к.с. и 300 Нм.

Двигателят със 170 к.с. е създаден с цел нисък разход на гориво, високо ниво на въртящия момент в ниските оборотни режими, а със своите 200 к.с. Performance ще се опита да се превърне в един от лидерите в този клас.

Първите модели на Opel, оборудвани със създадения в развойния център на марката в Рюселсхайм в Германия агрегат, ще се появят на пазара в началото на 2013 г.

При създаването на новия мотор ключови за инженерите от Opel са били не само ниският разход на гориво и емисиите, но и балансът на работата и динамиката. Основни цели за това са били ниските нива на генериран шум и вибрации, както и намаляване на звука с необичайни честоти. Постигането им позволява интеграция в автомобила, при която се оптимизират и генерираните от всмукателната и изпускателната система шумове.

Добрите параметри по отношение на шума и вибрациите се постигат в немалка степен и благодарение на капака на клапаните, чиято връзка с цилиндровата глава се осъществява с помощта на специални крепежни елементи и уплътнения, които издържат на високите температури в тази област, дължащи се на непосредствената близост до турбокомпресора, сочи информацията от Opel.

Тагове: sidi ecotec
0 от 500
  • #22
    6 rate up comment 0 rate down comment
    karutsar ( преди 11 години )
    Няма смисъл........То да е х*й човек да го напие и да е сигурен ,че вече е вътре а то става въпрос за акъл.Акъла никога не можеш да го набиеш на сила.
  • #21
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Моята ,стана вече на 13години,и пак си я харесвам.Ако се подобри положението,може и да я сменя,но за сега си я карам!!!!!!!!
  • #20
    4 rate up comment 2 rate down comment
    A3 ( преди 11 години )
    Tiq deto mi obqsnqwat,4e novite koli sa po-4uplivi ot starite da prestanat da goworqt gluposti.Tova,4e NQMATE PARI ZA NOVA,NE VI DAWA PRAWO DA PLUETE PO NOVITE.MAR6 NA SELO SELQNI!!!!!
  • #19
    7 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 11 години )
    "Сегашните коли се проектирват за по около 5-7години и за около 100-150 хил.к.м."karutsar, как стигна до това блестящо умозаключение?! Фактите казват друго. Та за този период много от колите са още в гаранция, а на времето беше 1 г. само. Каранция против корозия е 12 г., навремето 1.Точно обратното е. ПОследните години повечето нови модели са много солидни в техническо отношение. Счупен двигател или скоростна кутия са голяма рядкост. Окачването издържа 50-100 хил. км. без ремонти и т.н.
  • #18
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Karutsar,какво се тревожиш,шибай с "камчика", теб не те бърка!
  • #17
    4 rate up comment 2 rate down comment
    karutsar ( преди 11 години )
    Да вярно е имах предвид ,че двигателя е за моргата а не колата.Грешно съм се изказал.Двигател с малки кубици и много к.с. има много по малък ресурс от двигател с повече кубици и по малко к.с.Законите на физиката не могат да бъдат пренебрегвани.Производителите на коли не се интересуват какво ще е състоянието на автомобила след 10-15г или 100-150 хил к.м.И какво ще прави гладният и измършевял българин с тази кола.Сегашните коли се проектирват за по около 5-7години и за около 100-150 хил.к.м.
  • #16
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Най-големите *** във Ф1 са немските марки,които имат 1 победа. А Хонда биеше всички както си иска,когато караше Сена!!! След това се отказаха.
  • #15
    16 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 11 години )
    Нали съм ви обяснявал защо новите турбо мотори са не по-малко издръжливи от атмосферните, които заменят.Те не са "изпилени". Работят при обичайно по-ниски обороти и по-ниска степен на компресия. Отделни компоненти се натоварват повече, но те са изчислени. Съвременните турбокомпресори издържат над 1000 С и в тях се използват сплави с приложение в космическите кораби.Не слушайте кварталния майстор. Той просто съжалява, че не е в крак с времето и си измисля оправдание за некадърността си :)
  • #14
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Че то целта на инженерите от F1 е да направят максимално олекотен и форсиран вариант на мотор, който да издържи 3 състезания. Затова и всичко се проектира с тая цел, а не с цел препродажба на старо след 10 години в България. И между другото, моторите във F1 са все още атмослферни. Така, че не виждам място за сравнение с турбомоторите в обикновените автомобили. След 2 години може да сравняваме новите турбомотори във F1 със сегашните, но ресурсът едва ли ще е различен от сегашните!
  • #13
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И най-големите *** в Ф1 се оказаха имено японците. Тойота бяха доста години там с най-големият бюджет и не сътвориха абсолютно нищо запомнящо се, хонда също.