IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

С колко се обезценяват новите коли след 3 години употреба

Най-малко пада стойността на Porsche 911, най-много на Volvo S80

С колко се обезценяват новите коли след 3 години употреба

С колко се обезценяват новите коли след 3 години употреба. На този въпрос отговори организацията CAP, независим анализатор и оценител на употребявани автомобили, чието изследване беше публикувано от английското издание Auto Express.

Прогнозата е направена на база на информация, обхващаща над 40 000 нови модела автомобили, които се предлагат в Англия. За отсяването на десетте автомобила, чието обезценяване е най-малко, както и на десетте, чието обезценяване е най-голямо, CAP са използвали само по една модификация на всеки модел.

Според тях, след 3 години употреба и изминати 50 000 км, най-много ще падне цената на Volvo S80. За този период и пробег шведската лимузина ще изгуби над 80% от цената си като нова. В челната тройка на най-бързо обезценяващите се автомобили попадат още Proton Persona и Opel Insignia.
С колко се обезценяват новите коли след 3 години употреба
При автомобилите, които държат цената си най-дълго, първенец е Porsche 911 Carrera Cabriolet PDK, който след 3 години и 50 000 километра губи по-малко от 45% от цената си като нов. След него в класацията са MINI Roadster и Ferrari 458 Italia.
С колко се обезценяват новите коли след 3 години употреба
Като цяло изследването показва, че в най-добрия случай за този период и пробег автомобилите губят около 50% от стойността си. А в най-лошия - над 80%.

Топ 10 на най-бавно обезценяващите се коли
С колко се обезценяват новите коли след 3 години употреба
Топ 10 на най-бързо обезценяващите се коли
С колко се обезценяват новите коли след 3 години употреба
*Посочено е какъв процент от цената си ще запази нов автомобил, закупен през 2012 година, когато навърши 3 години и измине 50 000 км.

Още по темата:
У нас най-бавно се обезценяват Peugeot, Dacia и Toyota
BMW и Subaru губят най-малко от стойността си
Mercedes губи най-трудно цената си

Тагове: porsche 911 volvo s80 cap
0 от 500
  • #27
    17 rate up comment 4 rate down comment
    BB ( преди 11 години )
    ...i tova se pravi zashtoto leasingovite vnoski za 2 godini koito shte platish sa po malko otkolkoto zagubenata stoinost na kolata ako q kupish i prodadesh sled 2 god. Znam che ti e malko slojno da go osuznaesh, ama napregni si gladkoto mozuche i moje da uspeesh, razbirateliu! Aaa i usa e n'ai golemiq avt. pazar btw!
  • #26
    17 rate up comment 4 rate down comment
    BB ( преди 11 години )
    ..a ti ako si tolkova kompetenten, na kolkoto se pravish, bi sledvalo da si mulchish! Aide pointeresuvai se malko, procheti i togava govori. V usa markite, koito gubqt nai bavno stoinost sa toyota i honda i prichinite za tova sa mnogo. Avtomobilite v premium segmenta gubqt stoinost mnogo po burzo, zatova v usa golqma chast ot skupite koli sa "leas"-nati, toest vzeti pod naem za 2 godini, dokato izleze po nov model i posle se vrushtat na dealera
  • #25
    18 rate up comment 1 rate down comment
    до Хамериканеца ( преди 11 години )
    ВВ-ако живееше в САЩ,на какъвто се правиш,би следвало да си по компетентен! А и между другото САЩ не е най-големия пазар за авт.!
  • #24
    23 rate up comment 2 rate down comment
    до- до умниците ( преди 11 години )
    Дачия,ама нова......
  • #23
    26 rate up comment 12 rate down comment
    до умниците ( преди 11 години )
    Ами купувайте си и дрехи втора ръка,чорапи ,*** втора ръка.А има и храна втора ръка от някой ресторант или магазин.Направо ще сте много на далавера,а ние балъците ще си караме новите коли в новите дрешки и ще се набутваме
  • #22
    17 rate up comment 3 rate down comment
    BB ( преди 11 години )
    Statiqta e za angliq kato gledam, a vsichki znaem che tam neshtata sa razlichni ot ostanaliq svqt..v usa koeto e n'ai golemiq avtopazar v sveta, premium markite se obezcenqvat nai burzo, a nai mnogo pazqt stoinost honda, nissan i toyota..
  • #21
    20 rate up comment 10 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 11 години )
    Покупката на нова скъпа кола е само за хора с високи доходи-през гаранционният период годишните прегледи, каското, пътният данък,са много високи. След изтичане на гаранцията фирмените консуматими са много скъпи-така, че скъпа кола дори като подарък трябва учтиво да се откаже.
  • #20
    25 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    За някой автопроизводители 3 г. са прекалено много.Даже гаранцията им е по-малка и дори не могат да е изкарат без сериозни проблеми.Предполагам повечето се досещат,а тези,които не могат да си направят справка с АутоБилд и 100 хил. им тест.Друг е въпросът,че обезценяване и качество не са 100% свързани.Има качествени автомобили,които се обезценяват бързо и трошки,които държат цена.Зависи от пазара и от купувачите.Ако е модерна някаква марка,колкото и да е скапана,но се търси цената и не пада.
  • #19
    31 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Факт е ,че всеки автомобил изле зе ли от шоурума се обезценява с едни 10-20% в зависимост от марката и модела. За това и не ме учудва подобна статия
  • #18
    39 rate up comment 7 rate down comment
    V50 ( преди 11 години )
    Тази статия е поредното доказателство, че покупката на нова кола е най-безумната инвестиция!Цифрите са достатъчно красноречиви и само кръгъл *** не би ги проумял.Вместо да си пилееш парите на вятъра, купуваш си кола на 3-4 години с пробег около 100 000 км и ще ти останат пари за още 2, а в някои случаи 3 коли, като твоята!Чисто, просто и ясно!