IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

С колко се обезценяват новите коли след 3 години употреба

Най-малко пада стойността на Porsche 911, най-много на Volvo S80

С колко се обезценяват новите коли след 3 години употреба

С колко се обезценяват новите коли след 3 години употреба. На този въпрос отговори организацията CAP, независим анализатор и оценител на употребявани автомобили, чието изследване беше публикувано от английското издание Auto Express.

Прогнозата е направена на база на информация, обхващаща над 40 000 нови модела автомобили, които се предлагат в Англия. За отсяването на десетте автомобила, чието обезценяване е най-малко, както и на десетте, чието обезценяване е най-голямо, CAP са използвали само по една модификация на всеки модел.

Според тях, след 3 години употреба и изминати 50 000 км, най-много ще падне цената на Volvo S80. За този период и пробег шведската лимузина ще изгуби над 80% от цената си като нова. В челната тройка на най-бързо обезценяващите се автомобили попадат още Proton Persona и Opel Insignia.
С колко се обезценяват новите коли след 3 години употреба
При автомобилите, които държат цената си най-дълго, първенец е Porsche 911 Carrera Cabriolet PDK, който след 3 години и 50 000 километра губи по-малко от 45% от цената си като нов. След него в класацията са MINI Roadster и Ferrari 458 Italia.
С колко се обезценяват новите коли след 3 години употреба
Като цяло изследването показва, че в най-добрия случай за този период и пробег автомобилите губят около 50% от стойността си. А в най-лошия - над 80%.

Топ 10 на най-бавно обезценяващите се коли
С колко се обезценяват новите коли след 3 години употреба
Топ 10 на най-бързо обезценяващите се коли
С колко се обезценяват новите коли след 3 години употреба
*Посочено е какъв процент от цената си ще запази нов автомобил, закупен през 2012 година, когато навърши 3 години и измине 50 000 км.

Още по темата:
У нас най-бавно се обезценяват Peugeot, Dacia и Toyota
BMW и Subaru губят най-малко от стойността си
Mercedes губи най-трудно цената си

Тагове: porsche 911 volvo s80 cap
0 от 500
  • #47
    22 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    добре де, що се сравняват коли с десен и с ляв волан ?!? много ясно, че обърнатия волан ще обезцени колата в пъти повече отколкото нормалния, щото размера на пазара и икономическите показатели в тези страни са несравними величини с общия пазар. Общо взето статията не дава никаква достоверна инфорамция.
  • #46
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Кире ( преди 11 години )
    В България най-добра цена държи Голфа и то само благодарение на пернишкото търсене.
  • #45
    22 rate up comment 8 rate down comment
    V50 ( преди 11 години )
    Именно!С покупката на чисто нов автомобил не само се прецакваш с цената, високата застраховка и всичко останало, ами купувайки си някоя обикновена марка, като да речем Тойота, Пежо, Форд или Опел, ти никога няма да изпиташ големият кеф, който ще ти достави една 3-4 годишна премиум кола!НИКОГА!!!Ако трябва да избираш между лукса на един Ягуар да речем и една чисто нова дървена Тойота, кое ли би избрал?Аз лично без да се замислям ще се наместя удобно в Ягуарчето, пък нека е на 4 години;-)
  • #44
    29 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Значи Българина е рационален човек. Няма какво да се заблуждаваме. В България 90% от населението преди да купи кола заделя някакъв бюджет за автомобил. в 99% от случаите целта е кола втора ръка. Примерно имаш бюджет от 30-40К лева хора с такъв бюджет оглеждат коли от премимум клас на възраст 3-4г. под 100К км. Познавам няколко души които са дали пари за нова кола и още се проклинат за набутката. Авер даде 36К за Пежо 308 а друг Френд си взе 730D на 4г. за 30К, авера с Пежото още се гризе от яд.
  • #43
    24 rate up comment 1 rate down comment
    b.b. ( преди 11 години )
    Защо се опитват да направят нещата по най-сложния начин!? Просто е трябвало да погледнат статистиката за цените на 3 годишните коли. Знае се каква им е била цената като нови и ето ти ги резултатите за ВСЯКА марка и модел, а не само за отбрани като тук. Ама те не - ПРОГНОЗА правят за сегашните коли! Шантава работа. Иначе е полезно подобно проучване за БГ. Тук 3 годишна кола минава за нова.
  • #42
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Propov ( преди 11 години )
    В самата статия пише,че Опел Инсигниа е един от най-обезценяващите се автомобили.Изненадах се!После в таблицата става ясно,че ВОКСХОЛ Инсигниа(Опел ама с десен волан) е въпросният аутсайдер.Тия бездарни редактори от невежество ще сринат цяла марка бе!Хубаво,че сайта не е от най-посещаваните!
  • #41
    17 rate up comment 2 rate down comment
    ?!?!?!? ( преди 11 години )
    Защо да не попитам? Тук пишат хора който са и специалисти а не само разтягат локуми. Просто да прочета някое и друго мнение.Например за Астра въобще не се бях сетил.
  • #40
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не предлагам,а съм сигурен,че ти ако имаш 30000лева,ама никога няма да питаш в този сайт,какъв авт. да си купиш!
  • #39
    17 rate up comment 3 rate down comment
    ?!?!?!? ( преди 11 години )
    Анинимен, какво предлагаш? Фабия ,Поло или Пунто? А може би Авео или Сандеро? Не , благодаря!
  • #38
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Като гледам на какво си се спрял....по-добре ,я не си купувай нищо! Ти си много над тези марки,ти си БОГ,не за автомобил,ти си направо за "КУЛЛО"!