IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus показа хибриден седан

Шестото поколение на модела ES ще се предлага и само с бензинов агрегат

Lexus показа хибриден седан

Lexus представи на международното изложение в Ню Йорк шестото поколение на седана ES.
Lexus показа хибриден седан
Автомобилът е с малко по-големи размери от тези на неговия предшественик, а дизайнът му е напълно в стила на последните модели на компанията. Една от отличителните черти е решетката на радиатора, която е във формата на пясъчен часовник. Фаровете също съответстват на новия стил на компанията. Нов елемент са и 17-инчовите джанти.
Lexus показа хибриден седан
Освен това салонът на новия ES е по-просторен, появили са се и елементи от дърво и метални акценти, както и нова информационно-развлекателна система със сензорен екран и технологията Remote Touch Interface.
Lexus показа хибриден седан
Машината се предлага с два варианта на задвижване. Първият (ES 350) е с 3.5-литров, бензинов, V6 мотор, а вторият (ES 300h) включва 2.5-литров бензинов агрегат, който е комбиниран с електромотор. При смесен цикъл на движение хибридът ES дава разход от 5.9 л/100 км.

От компанията-производител не разкриха други технически характеристики, но се очаква, че те ще са сходни с тези на хибрида Toyota Camry, който разполага с 200 к.с. и ускорява от 0 до 100 км/ч за 7.6 секунди.

Информация и снимки: Autonews.com
 

Тагове: lexus es
0 от 500
  • #35
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    *кефи
  • #34
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Този модел ме сефи повече от IS като дизайн, особено в предницата. IS ме кефят само първа генерация, с прозрачните стопове.
  • #33
    20 rate up comment 2 rate down comment
    до Скорпион ( преди 12 години )
    Скорпионе един приятел наскоро си купи Лексус ИС220д 2006г.Колата е невероятна.Возил съм се в А8 и да ти кажа дърво е.ИС-а макар по-нисък клас вози по-добре.Същност в кола с по-добра возия не съм се качвал.В интериора качеството е на много високо ниво.Ако не знаеш, че е дизел няма да разбереш като си в купето какъв двигател работи вън!И върви прекрасно !Чудесен автомобил.Ако разполагах със средства нямаше да се колебая да си купя и аз такъв.Поздрави!
  • #32
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не робувам на марки, харесвам и новото BMW 3, и този Лексус. Само ограничените робуват на марки.
  • #31
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Жалко, че никой модел на Тойотя няма такъв дизайн. Това е много по-хубаво от Авенсиса!
  • #30
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Е най-после оправиха предницата, тази е много по-красива от тази на досегашния модел. Сегае семпъл, но елегантен. Досегашния мязаше на Пежо отпред.
  • #29
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Subarufan ( преди 12 години )
    Speedart, най-добре си смени диоптрите или очния лекар! Това в кръга на майтапа, разбира се. На мен и на доста познати им е доста трудно да различат веднага кое е А4, А6 или А8, дори Q-та ако не е коледа, и не може да се види размера им, да не говорим, че и братчетата от ВАГ взеха да им копират дизайна...
  • #28
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Имам предвид, че списанието е *** motor und sport, брой 1 от януари/февруари 2011 година, стр. 106. Интервюирани са Вилфред Тилецеке от Тидише, Карл Щумфол от Пицбрун и Герт Андре от Родгау! Мисля, че отговорих, къде и какво съм чел! Ако искаш, мога да ти дам и списанието, още го пазя!
  • #27
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Скорпион ( преди 12 години )
    Лексус*, пропуснах "л"-то.
  • #26
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    OK.