IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Цените на ловешките автомобили

Започват от 15 990 лева за градския Voleex C10.

Цените на ловешките автомобили

Както ви съобщихме вчера дългоочакваният старт на продажбите на ловешките автомобили с марка Great Wall ще започне до края на 2011 г. В средата на месец октомври ще бъдат официално открити дванадесет представителства на Great Wall в различни градове на България. Първоначално в тях ще се продават автомобили, произведени в Китай, а до края на годината, трябва да бъдат налични и такива произведени у нас.

Вече е ясно, че най-достъпният модел на Great Wall е градската кола Voleex C10. Тя се задвижва от 1.5-литров бензинов, 4-цилиндров редови двигател, генериращ 97 к.с. и 138 Нм. Ускорява от място до 100 км/час за 11.1 секунди, развива 175 км/час и изразходва средно по 7.3 л/100 км.

Оборудван с екстри като климатична система, аудио уредба с USB, електрически стъкла, фарове за мъгла, 4 дискови спирачки, ABS с EBD, въздушни възглавници за шофьора и пасажера, и други, моделът се предлага за сумата от 15 990 лв. с ДДС.

Пикапът Steed 5 е със стартова цена 24 499 лева с ДДС. Стандартното оборудване на автомобила включва климатик, ABS с EBD, предни въздушни възглавници, 4 електрически стъкла, електрически огледала, централно заключване, 16-инчови алуминиеви джанти, аудио уредба с USB и много други.

Предлага 4х2 или 4х4 задвижване и избор между два задвижващи агрегата - бензинов или дизелов.


Най-скъп е джипът Hoover H5. При него цените започват 28 699 лв. с ДДС. Предлага се във варианти 4х2 и 4х4 с електронно задвижване и демултипликатор. Стандартното оборудване включва двойно оптични фарове, тъмни задни стъкла, 17-инчови алуминиеви джанти, фарове за мъгла, LED задни светлини, автоматични светлини и датчик за дъжд, автоматична климатична система и много други. 

По-високото ниво на оборудване включва кожен салон с подгряване на предните седалки  и електрическа настройка на шофьорската седалка, DVD система, 4-сензорен заден парк асистент с цветна камера и т.н.

Всички модели се предлагат с гаранция пет години или 100 000 километра.

Капацитетът на завода край Ловеч ще бъде 50 000 автомобила годишно при две работни смени. Очаква се инвестицията да разкрие близо 2 000 работни места. Автомобилите, които ще произвежда Литекс Моторс са предназначени за европейските пазари и отговарят на всички стандарти и изисквания на законодателството на Европейската общност, казват производителите.

До 2016 година, GWM са предвидили разработването и пускането на пазара в Европа на разнообразна моделна гама, чиято основна задача е да предложи на клиентите най-доброто съотношение цена-продукт, следвайки най-новите тенденции в световното автомобилостроене. Компанията е единственият китайски производител на автомобили, който понастоящем продава на европейския пазар и има съответното типово одобрение на продуктите си, съобразно изискванията на Европейската общност.

 

0 от 500
  • #19
    22 rate up comment 7 rate down comment
    aaaa ( преди 12 години )
    Hover mi se struva dosta malyk. Poglednete mu dyljinata i mejduosieto - 4649mm i 2700mm. Kolata opredeleno shte e dosta po-malko otkolkoto si q predstavqme po snimkite.
  • #18
    25 rate up comment 3 rate down comment
    aaaa ( преди 12 години )
    Ref - ne sym syglasen s tvoite izchisleniq. Vse pak znaesh che v edna avtomobilna fabrika v dneshno vreme pochti vsichko e robotizirano. + edna chast ot tezi 2000 choveka shte sa shefove i menidjyri.
  • #17
    38 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дали Шкода е по-евтина я отивай и провери.
  • #16
    40 rate up comment 1 rate down comment
    до Реф ( преди 12 години )
    И ти си странна работа има административен, помощен и производствен персонал.
  • #15
    20 rate up comment 19 rate down comment
    Реф ( преди 12 години )
    Странна работа е този завод. Малко груби сметки:- 50 000 автомобила годишно- 2000 служителиАко приемем, че се работи 340 дни = 147 коли дневно.147 / 2000 = 0.0735 автомобила на ден се изработват от 1 работник.Както вече казах - странна работа.
  • #14
    32 rate up comment 11 rate down comment
    до анонимния ( преди 12 години )
    Всъщност октавия е конКУРент на голф, не на пасат, а фабия е конКУРент на поло, не на голф и така цените им са си съвсем наред. Дървени философи много, разбирачи малко.
  • #13
    52 rate up comment 4 rate down comment
    ... ( преди 12 години )
    Имам голямото съмнение, че т.написаният "Среден разход на гориво" е по-скоро "Разход на гориво при градски цикъл" зашото не ми се връзва такъв разход, особено при дизела...За цената - още не е ясно дали е добра или не - трабва да ги покарат малко и видим дали е добра сглобката, качеството на материалите и т.н.Иначе - браво, най-после коли, направени в БГ!
  • #12
    50 rate up comment 9 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 12 години )
    Абе нз защо злобеете и говорите за качеството им ,че било ниско при положение,че същите тея в китай направиха копие на Ролс Ройс,така че едва са толкова зле колкото си мислите. Дори мисля,че ще спечелят пазар бързо,дано да започнем бързо и износ! Та дори съм на мнение,че българският интелект в момента му се предоставя поле за изява. Дано компанията се развива и не остане само завод за сглобяване,а се превърне в център за китайската марка и полето и за изява в европа в бъдеще.
  • #11
    35 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Цените на Шкода никак не са ниски! Ниски само ако си мислиш, че Октавия е конКУРент (дааа, ***!!!) на Пасат, а Фабия на Голф. А колкото до разхода на клонинга на Ярис - истинският стар Ярис колко гори? 6/100 извънградско и 9/100 градско? Сигурно не е много различно.
  • #10
    38 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тези който днес ни убеждават, че няма по-хубаво от корейското, утре ще говорят същото за китайското. Това са хора с много малко шофьорски опит, които не могат да проумеят, че истинският автомобилен производител трябва да натрупа поне едно 50-60 години през които да прави СВОИ модели. От азиатците ги бива само японците, останалото е плява. Но за всеки влак си има пътници.