IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Цените на ловешките автомобили

Започват от 15 990 лева за градския Voleex C10.

Цените на ловешките автомобили

Както ви съобщихме вчера дългоочакваният старт на продажбите на ловешките автомобили с марка Great Wall ще започне до края на 2011 г. В средата на месец октомври ще бъдат официално открити дванадесет представителства на Great Wall в различни градове на България. Първоначално в тях ще се продават автомобили, произведени в Китай, а до края на годината, трябва да бъдат налични и такива произведени у нас.

Вече е ясно, че най-достъпният модел на Great Wall е градската кола Voleex C10. Тя се задвижва от 1.5-литров бензинов, 4-цилиндров редови двигател, генериращ 97 к.с. и 138 Нм. Ускорява от място до 100 км/час за 11.1 секунди, развива 175 км/час и изразходва средно по 7.3 л/100 км.

Оборудван с екстри като климатична система, аудио уредба с USB, електрически стъкла, фарове за мъгла, 4 дискови спирачки, ABS с EBD, въздушни възглавници за шофьора и пасажера, и други, моделът се предлага за сумата от 15 990 лв. с ДДС.

Пикапът Steed 5 е със стартова цена 24 499 лева с ДДС. Стандартното оборудване на автомобила включва климатик, ABS с EBD, предни въздушни възглавници, 4 електрически стъкла, електрически огледала, централно заключване, 16-инчови алуминиеви джанти, аудио уредба с USB и много други.

Предлага 4х2 или 4х4 задвижване и избор между два задвижващи агрегата - бензинов или дизелов.


Най-скъп е джипът Hoover H5. При него цените започват 28 699 лв. с ДДС. Предлага се във варианти 4х2 и 4х4 с електронно задвижване и демултипликатор. Стандартното оборудване включва двойно оптични фарове, тъмни задни стъкла, 17-инчови алуминиеви джанти, фарове за мъгла, LED задни светлини, автоматични светлини и датчик за дъжд, автоматична климатична система и много други. 

По-високото ниво на оборудване включва кожен салон с подгряване на предните седалки  и електрическа настройка на шофьорската седалка, DVD система, 4-сензорен заден парк асистент с цветна камера и т.н.

Всички модели се предлагат с гаранция пет години или 100 000 километра.

Капацитетът на завода край Ловеч ще бъде 50 000 автомобила годишно при две работни смени. Очаква се инвестицията да разкрие близо 2 000 работни места. Автомобилите, които ще произвежда Литекс Моторс са предназначени за европейските пазари и отговарят на всички стандарти и изисквания на законодателството на Европейската общност, казват производителите.

До 2016 година, GWM са предвидили разработването и пускането на пазара в Европа на разнообразна моделна гама, чиято основна задача е да предложи на клиентите най-доброто съотношение цена-продукт, следвайки най-новите тенденции в световното автомобилостроене. Компанията е единственият китайски производител на автомобили, който понастоящем продава на европейския пазар и има съответното типово одобрение на продуктите си, съобразно изискванията на Европейската общност.

 

0 от 500
  • #39
    31 rate up comment 6 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    Разходът на гориво е направо убийствен!!!! Много отдавна конглокентите на C10 го смъкнаха под 6 л/100 км, а тук говорим за 7.3 л/100 км! А сега направете сметка, за колко години тоя автомобил ще се изравни по цена с малко по-скъпата конглокенция? Ще сметна вместо вас - Разлика от литър и половина на сто километра се равнява на около 4 лева. За 100 000 км пробег, това са 4000 лева. Тук не включвам въпросителната, колко ще стои в сервиза :)
  • #38
    49 rate up comment 4 rate down comment
    1! ( преди 12 години )
    Аз си мисля ,че за цени с ДДС са си доста добре! Но винаги има едно ако волекса беше нещо от порядака на 12-13 хиляди с ДДС щеше да рулира. Нямаше да остане такси от друга марка. Освен това си мисля ,че ако се организира истенско проиизводства не само сглобка има на къде да падат цените,но това ще видим в бъдеще. Сега може само да се радваме и да стискаме палци нещата да тръгнат. Дано станем вратата на Китай към западна европа
  • #37
    33 rate up comment 1 rate down comment
    f ( преди 12 години )
    6 на 100 среден - Автоматик Фиат Пунто Селекта.
  • #36
    45 rate up comment 15 rate down comment
    Георги ( преди 12 години )
    Тоя разход за градска кола е доста голям. Всеки един западноевропейски производител прави много по икономични коли, да не говорим че 7,3 гори Рено Лагуна от 99 година със 108 коня двигател. Няма нищо ново тука освен дизайн, а и части няма. Този който си купи такова чудо ще бере големи ядове.
  • #35
    36 rate up comment 14 rate down comment
    ан ( преди 12 години )
    МОЯТА 10 ГОДИШНА ЛАНЧИЯ 1.9 ТД ГРАДСКО МИ ГОРИ 7.5 ИЗВЪН ГРАДСКО 6 Л.А ТАЗИ ЧИСТО НОВА 1.5 ГОРИ 7.3.И КАТО СЕ РАДШЛЯ.А ЩЕ ЗАПОЧНЕ ДА ГОРИ 10 НА СТО.ХОРАТА ВЕЧЕ ПРАВЯТ ЕЛЕКТРО МОБИЛИ А ТИЯ ТЕПЪРВА ЩЕ ПРАВЯТ МОСКВИЧИ.
  • #34
    19 rate up comment 9 rate down comment
    Никола ( преди 12 години )
    А, последното ми бие на бременна S-Class-а! Бляк!
  • #33
    22 rate up comment 3 rate down comment
    ? ( преди 12 години )
    Тоя Voleex C10,има ли въобще нещо общо с Ярис или само външността(с изключение на фаровете)прилича на Тойота?
  • #32
    27 rate up comment 5 rate down comment
    до :)))) ( преди 12 години )
    Твоята кола колко коня е и колко гори, ама честно? Или нямаш кола и не си карал до сега?
  • #31
    27 rate up comment 13 rate down comment
    f ( преди 12 години )
    Същите джипове се продаваха за по 12 000 лв. парчето на дюти фри шоповете преди има няма 5-6 години. Ако и качеството им е същото клиенти няма да видят. Спомням си че като се облегнеш на ламарината и тя се излива по формата на дупето ти.А иначе имаха климатроник и 4 еарбега. Само бяха забравили да сложат греди във вратите и ако се обърнеш считай че си малко поумрял тавана се сплесква до нивото на купето. По зле бяха от Варбург от 70 те.
  • #30
    25 rate up comment 0 rate down comment
    Линдрос ( преди 12 години )
    Тази информация я имаше в mobile.bg преди три месеца.http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/litex-motors-obiavi-cenite.html