IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Цените на ловешките автомобили

Започват от 15 990 лева за градския Voleex C10.

Цените на ловешките автомобили

Както ви съобщихме вчера дългоочакваният старт на продажбите на ловешките автомобили с марка Great Wall ще започне до края на 2011 г. В средата на месец октомври ще бъдат официално открити дванадесет представителства на Great Wall в различни градове на България. Първоначално в тях ще се продават автомобили, произведени в Китай, а до края на годината, трябва да бъдат налични и такива произведени у нас.

Вече е ясно, че най-достъпният модел на Great Wall е градската кола Voleex C10. Тя се задвижва от 1.5-литров бензинов, 4-цилиндров редови двигател, генериращ 97 к.с. и 138 Нм. Ускорява от място до 100 км/час за 11.1 секунди, развива 175 км/час и изразходва средно по 7.3 л/100 км.

Оборудван с екстри като климатична система, аудио уредба с USB, електрически стъкла, фарове за мъгла, 4 дискови спирачки, ABS с EBD, въздушни възглавници за шофьора и пасажера, и други, моделът се предлага за сумата от 15 990 лв. с ДДС.

Пикапът Steed 5 е със стартова цена 24 499 лева с ДДС. Стандартното оборудване на автомобила включва климатик, ABS с EBD, предни въздушни възглавници, 4 електрически стъкла, електрически огледала, централно заключване, 16-инчови алуминиеви джанти, аудио уредба с USB и много други.

Предлага 4х2 или 4х4 задвижване и избор между два задвижващи агрегата - бензинов или дизелов.


Най-скъп е джипът Hoover H5. При него цените започват 28 699 лв. с ДДС. Предлага се във варианти 4х2 и 4х4 с електронно задвижване и демултипликатор. Стандартното оборудване включва двойно оптични фарове, тъмни задни стъкла, 17-инчови алуминиеви джанти, фарове за мъгла, LED задни светлини, автоматични светлини и датчик за дъжд, автоматична климатична система и много други. 

По-високото ниво на оборудване включва кожен салон с подгряване на предните седалки  и електрическа настройка на шофьорската седалка, DVD система, 4-сензорен заден парк асистент с цветна камера и т.н.

Всички модели се предлагат с гаранция пет години или 100 000 километра.

Капацитетът на завода край Ловеч ще бъде 50 000 автомобила годишно при две работни смени. Очаква се инвестицията да разкрие близо 2 000 работни места. Автомобилите, които ще произвежда Литекс Моторс са предназначени за европейските пазари и отговарят на всички стандарти и изисквания на законодателството на Европейската общност, казват производителите.

До 2016 година, GWM са предвидили разработването и пускането на пазара в Европа на разнообразна моделна гама, чиято основна задача е да предложи на клиентите най-доброто съотношение цена-продукт, следвайки най-новите тенденции в световното автомобилостроене. Компанията е единственият китайски производител на автомобили, който понастоящем продава на европейския пазар и има съответното типово одобрение на продуктите си, съобразно изискванията на Европейската общност.

 

0 от 500
  • #59
    37 rate up comment 7 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    Гришата иска да ни цака с топла бира, но номерът му няма да мине. Дано не е заблудил китайците, че тия откажат ли се, никой повече няма да дойде при нас за каквото и да е производство на автомобили.
  • #58
    31 rate up comment 11 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    Видях ги колко са прекрасни xD . Дори и 16000 са много, защото екстрите реално са само на хартия. Каква полза от тия въздушни възглавници, като колата едва ли ще получи повече от 2 звезди при EuroNCAP? Или за какво са всички екстри, след като задната врата на багажника не се затваря? Че то така се обезсмисля климатика :P Не, има още много път да извървят и ако цената бе 8-10 бона за пълно оборудвана кола, щях да имам различно мнение. Сега не.
  • #57
    41 rate up comment 9 rate down comment
    МЕН ( преди 12 години )
    Прекрасни са колите, само дето Волекс има стртова бройка от 200 коли на 16 и после са му планували 18 000... ако някой все още иска да си купи "Гуанг Хъ мотор енд Гриша Ганчев presents: нагло краден Ярис". А за 18 000 драги ловешки бизнесмени има добре оборудвани 4 цилиндрови с по 80-90 кс. Корси, Фабии, и20-ки и т.н. Къде отивате?
  • #56
    55 rate up comment 4 rate down comment
    Един Българин ( преди 12 години )
    Не става само да плюем. Какво му е лошото че китайците са решили да произвеждат автомобили у нас? Това са приходи, работни места и технологии (колкото и да са отрицателно настроени някои). Никой не ви задължава да ги купувате вие. Важното е в ЕС да купуват, а по отношение на качествата на двигателите все пак това е само началото.
  • #55
    32 rate up comment 21 rate down comment
    хаха ( преди 12 години )
    Ти луд ли си бе ей...аз имам нов Ярис, по каталог е 4.1 извън и 6.1 в града бе *** долен гаден. Реално харчи с 0.5 отгоре в някой случаи без градски трафик гори 5.5 в града бе *** долно. Как ги измисли тия глупости да лъжеш хората. Заради теб може някой да купи тоя китайски ужасно скъп ***!
  • #54
    35 rate up comment 11 rate down comment
    smigul ( преди 12 години )
    Първо ми се струват скъпи, второ двигателя е ***. Една фиеста дизел е 16 000 и гори 4/100. Качеството може и да е по добро даже. Не може румънците да правят рено за 18к а ние GW да не може за 10к да направим.
  • #53
    27 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    В Италия също сглобяват китайски коли .Но и цената в Италия е като в БГ -8000 евро .А и има отстъпки .Как става този номер ,като един работник в Италия струва поне 3000 евро на месец .От кога и българите са на чисти заплати от по 1200-1300 евро .А разхода е поне 10 на градск ,това пък какво е ,аз съм с 2 литра бензин и 150 коня двигател и моя е толкова Само ,че съм с комби .Защо не вземат свестен двигател ,това е градска кола а не танк.
  • #52
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    до Анонименhttp://mqsto.com/video/9901
  • #51
    38 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Точно в Лада Нива се умира най-лесно. А тези са покрили европейските изисквания за сигурност. Нивата е най-голямото дърво.
  • #50
    25 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Деу Рейсър беше 1,5 и харчеше толкова, какво плачете.