IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Продадоха и последното купе Veyron

В петък, 24 юни беше продаден последният екземпляр от суперавтомобила Bugatti Veyron 16.4.

Продадоха и последното купе Veyron
Колата е била предназначена за клиент от Европа, който обаче ще я получи едва през есента на следващата година. Общо бяха произведени и продадени 300 купета Veyron.
 
 
Концернът Volkswagen закупи фирмата Bugatti през 1998 г. Само година след това, на автомобилното шоу в Токио, беше показана концепция на Veyron.
 
 
За производството на серийната версия бяха нужни нови 6 години, като през април 2005 суперавтомобилът за първи път постигна скорост от над 400 км/час. През 2006 г. автомобилът е представен на широката публика.
 
 
Bugatti Veyron е с двигател W16 с обем 8.0 литра, има четири турбини, предлага максимална мощност от 1001 к.с. и максимален въртящ момент 1250 Nm. Трансмисията е роботизирана със седем степени и два съединителя. В тази комбинация колата ускорява от място до 100 км/час за 2.5 секунди и да спре от 100 км/час на място за 2.3 секунди (31.4 метра).
 
 
Bugatti пусна открита версия на Veyron с името Grand Sport, и  версия с още по-висока мощност Super Sport. Откритата версия все още може да се поръча, а втората, способна да постигне 431 км/час беше произведена в серия от 30 броя.
0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 9 rate down comment
    187 ( преди 12 години )
    в същност, мисля че тая мисъл ми дойде във връзка с някакво ламборджини, айде да не са немците, но италианците, бидейки същите *** като нас, мисля, че са напълно способни на такова нещо.както и да е, ето ви една тема за размисъл.
  • #13
    4 rate up comment 6 rate down comment
    187 ( преди 12 години )
    ооо, не мисли, че тия в бугати са много по - различни от нашите *** в горубляне. не казвам, че е така, това е просто мисъл която някога ми изскочи веднъж в главата, но броя произведени автомобили няма как да се контролира от независими органи, знае се единствено от фирмата производител. колкото до златен стандарт, платинен стандарт, тия неща не мисля, че значат нещо.
  • #12
    11 rate up comment 0 rate down comment
    хекс ( преди 12 години )
    до 187ей пич искрено ме разсмятова да не са ти джамбазите на дупница или горубляне :)хахахахахахавсяко Бугати е уникално защото се прави по изрична спецификация и желание на клиента !!!тях не ги произвеждат да седят така на склад
  • #11
    9 rate up comment 3 rate down comment
    хекс ( преди 12 години )
    чел си го в някой жълт вестник товаавтомобил като ваерон няма как да е на загуба.Достатъчно ултра-богати хора има по света, за които няколко милиона евро да си начешат крастата са жълти стотинки - така че....
  • #10
    6 rate up comment 7 rate down comment
    sv ( преди 12 години )
    Някъде бях чел че Вейрона се продавал на загуба.В смисъл реалната му цена е значително повече от тази на която го продават.Идеята била да се покаже една върхова технология не само на хартия а в действителност.Скъпа играчка за богати господа!!!
  • #9
    8 rate up comment 1 rate down comment
    W12 ( преди 12 години )
    до 187всяко Бугати излиза с номер и златен сертификат !!!няма да се плашиш ако си поръчаш сега след 3 години ще ти дойде ред да си караш твое ново :)
  • #8
    4 rate up comment 8 rate down comment
    187 ( преди 12 години )
    преди време ми мина следната мисъл в главата - цената на бугати е 1 000 000 евро, защото е произведено в 200 бройки (примерно),т.е. повече или по - малко е уникално. добре ама кой следи колко бройки се произвеждат?...просто мисъл, нищо повече...
  • #7
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    За мен това е най-рисковата инвестиция. По-добре ми се струва инвестицията в ракета Круз или Пършинг 2, отколкото в тая купчина желязо.
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
  • #5
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Стига да не стане на купчина желязо или да не падне в някой канал.