IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Renault Laguna

7.4
Закупена: 2011 г., Пробег: 10000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
9
Оборудване
7
Пространство
6
Цена/Качество
7
Качество на материалите
5
Разход на гориво
9
Удоволствие от шофирането
8

Какво не ти харесва

  • автоматичната ръчна спирачка
  • да карам с ляв волан в Англия
Renault Laguna От: vankas 04.09.2011 11988 прочитания 21 коментара
Начин на ползване:
всеки ден
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Начин на каране:
нормално
Допълнителни бележки
Колата я купих тази година. Единствения проблем, който имах беше с въпросната авт. ръчна спирачка, но за 200£ ми отстраниха някакъв софтуерен проблем и сега е пушка. Има страшно много екстри, от които най ми харесват сензорните фарове и чистачки, ESP-то и круиз контрола. Вози прилично като за кола с просто окачване, дори и на скапаните им пътища тук. Разход ми дава около 5,5 извънградско със 120 км/ч и около 7,5-8,0 градско. Двигателя е 2.0dci с верига, който по-късно продължават да вграждат в Лагуна 3 и до ден днешен. Нивото на шумоизолация е приемливо, но не каквото ми се иска да бъде. Седалките са доста удобни и при дълъг път не уморяват водача, което е много важно за мен. Общо взето е съвременна кола за хора, които не могат да си позволят автомобил от водещите немски марки. А и щех да забравя че има 8 еърбега и е спечели наи-много точки на теста за сигурност на EuroNCAP.
Снимки
Renault Laguna Renault Laguna Renault Laguna Renault Laguna Renault Laguna
0 от 500
  • #11
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Lafuna fan ( преди 8 години )
    Да поздравя автора за статията. Аз карам абсолютно същата - даже и цветът е еднакъв. Какво мога да кажа - съгласен съм,че мотора е малко по-шумен от 1,9 dci ,но е много по-тих от TDI моторите на VW. Преди съм карал Пасат,Суперб,но като комфорт на Лагуната - няма равен. Бърза,комфортна и икономична лимузина.
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Avtor ( преди 8 години )
    До сега съм карал само бензинови коли. Но като сравня как звучи моята в сравнение с други дизели си е направо тиха. Знам че е 16 клапана и е с верига и не е толкова тиха колкото другите, но за мен е по добрия вариант от 1.9 или 2.2 който монтират на Лагуна 2.А за обслужване, дори не съм проверявал колко и дават в книжката. Масла и филтри на 10 000км, ако човек иска да кара колата си повече от година-две. Единствения косур на колата е че няма автоматична скоростна кутия.
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Интересно ( преди 8 години )
    Оценката тих двигател като за дизел е много любопитна, като дори и Рено си признават, че точно този мотор им е шумен и си продължават да слагат 1,9 ... Чудя се какви чудеса си карал преди, за да определиш, 2.0dCi като тих.. В сравнение с немски е тих, но не и в сравнение с 1,9 или 1,5 Една препоръка-не спазвай инструкциите за удължения сервизен пробег и сменяй по-рано маслото и въздушния филтър, защото мотора е сметнат като за западен стандарт т.е. колата да изкара 5 години и смяна с нова
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Avtor ( преди 8 години )
    Ами купих си я тук колата с ляв волан защото скоро се прибирам в България, а офертата беше много сериозна и не можах да откажа. А това че е фейслифт модел е най-доброто нещо от цялата работа. Всички така наречени "детски болести" са отстранени и ти остава да се надявам само каране. Определено не бих се качил на Лагуна преди фейслифта от сега на татък.
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Badi ( преди 8 години )
    Nemojah razbera samo za6to i ot kade si si vzel kola s lqv volan ot Angliq. I kakav e smisala kata sa6tata kola s desen volan 6te ti struva 3 pati po malko i 6te ti var6i po dobra rabta sled kato kara6 v Angliq. Kolkoto za problemi 4uval sam kakvo li ne no tazi laguna e sled facelifta i predpolagam sa otstraneni.
  • #6
    4 rate up comment 11 rate down comment
    aZ ( преди 8 години )
    priatelia neznam v libia kakvi sa kolite no po tro6livi ot frenskite neznam dali ima pone govoria za za po novite starite opredeleno biaxa po zadravi a za pego malko sa po malko oplakvanita no za reno e prosto skrab oka4vane le6 elekronika skapana prosto neznam samo edin dizain sa
  • #5
    16 rate up comment 1 rate down comment
    ННН ( преди 8 години )
    Защо да не са здрави френските коли? В Либия такситата са Пежо 405 комби с 3 реда седалки. Колите са може би на милиони км и са в движение.
  • #4
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Avtor ( преди 8 години )
    V koi moment kazah che kolata e losha be momche. Kolata si e perfektna. Prosto ako si kon s kapaci i ne vijdash kakvo stava okolo teb e druga rabota. Imam dve laguni - tova trqbva da te navede na misylta che ne smqtam reno za nqkoq napikana koreiska marka. I vse pak koito ima pari kupuva nemsko ne frensko, zashtoto vinagi shte poluchish poveche. Tova e lichnoto mi mnenie, a qvno i na ostanaliq svqt. Kaji mi kakva nemska kola moje da si kupish za syshtite pari???
  • #3
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Шпеер ( преди 8 години )
    Иване,като не е като "Немските"оти не си купи немска ве колега? И оше нещо Иване:Най лошото на Реното е ,че е с ЛЯВ волан и гумите и са гумени и може някой ден да се пукне някоя гума и някога да свърши нафтата.А бе то за това и Реното не става А бе не е като немските нали!!?
  • #2
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Ivan ( преди 8 години )
    Не може да я сравняваш с кола на 15 години където сменяш всичко по ходовата част за 200 лв. НО е и далеч от всички немски коли в този клас. Нищо не съм и правил още(дано и не ми се налага), само едно масло съм и сменил(6,6 литра събира мисля) и това е. Дори няма и ангренажен ремък който да ти глътне пари при покупката. Като гледам какво пишат колегите по форумите долу огре излиза че 500 лв на година ти излизат части, освен ако не замине нещо голямо, например турбо или скоростна кутия.