Начин на ползване:
Пълноценно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Добра комбинация
Начин на каране:
Спортен/круиз
Допълнителни бележки
220 CDI, SPORT, 1999- Тази модфикация е с бяло табло, друг, красив волан, синя карбонова имитация вместо махагон, снижено окачване, 16-ки лети джанти фабрично и не-шарен салон. Приятно е да ти се отварят прозорците и багажника с дистанционното, изненадващо полезно е чистачката да ти се включва сама при изпреварване на камион разпръскващ вода. По ВИН колата е била даже с ксенон, но някой си го е харесал. ESP-то е за първи път в света,в кола от този клас и си върши работата зимата. Малко е странно как работи двигателя-в моловете все ме спират да питат за Газ след което следва отговорът ми: "Благодаря за комплимента, но е дизел". С 300 NM на 2-ра и понякога на 3-та предавка просто при подаване на газ задницата започва да се изнася твърде приятно при изключено ESP. Разхода варира от 5,1-7л. извънградско и от 7,5-8,5л. градско, което си е OK за все пак автомобил с леки спортни възможности. Вътре е достатъчно широко отзад и отпред, но ако има по-високи пътници отпред на задните им е малко мястото за краката(все пак не е Е-класа). Интересното, уникалното и незаменимото при спортните мерцедеси и усещането след 500км зад волана-минимална умора, схванатост, изтощеност на очите. Не е стабилна и емоционална като BMW от този клас, но бъбреците ми са на мястото си и ако реша.. се наслаждавам докато звездата огрява пътя ми, без да давам газ до дупка, защото просто не искам пътя да свършва.