Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Mercedes Benz C

8.5
Закупена: 2010 г., Пробег: 15000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
8
Оборудване
9
Пространство
8
Цена/Качество
9
Качество на материалите
8
Разход на гориво
8
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • Рядък модел
  • Ръжда
  • Втора употреба
Mercedes Benz C От: Petkan 15.07.2011 8931 прочитания 11 коментара
Начин на ползване:
Пълноценно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Добра комбинация
Начин на каране:
Спортен/круиз
Допълнителни бележки
220 CDI, SPORT, 1999- Тази модфикация е с бяло табло, друг, красив волан, синя карбонова имитация вместо махагон, снижено окачване, 16-ки лети джанти фабрично и не-шарен салон. Приятно е да ти се отварят прозорците и багажника с дистанционното, изненадващо полезно е чистачката да ти се включва сама при изпреварване на камион разпръскващ вода. По ВИН колата е била даже с ксенон, но някой си го е харесал. ESP-то е за първи път в света,в кола от този клас и си върши работата зимата. Малко е странно как работи двигателя-в моловете все ме спират да питат за Газ след което следва отговорът ми: "Благодаря за комплимента, но е дизел". С 300 NM на 2-ра и понякога на 3-та предавка просто при подаване на газ задницата започва да се изнася твърде приятно при изключено ESP. Разхода варира от 5,1-7л. извънградско и от 7,5-8,5л. градско, което си е OK за все пак автомобил с леки спортни възможности. Вътре е достатъчно широко отзад и отпред, но ако има по-високи пътници отпред на задните им е малко мястото за краката(все пак не е Е-класа). Интересното, уникалното и незаменимото при спортните мерцедеси и усещането след 500км зад волана-минимална умора, схванатост, изтощеност на очите. Не е стабилна и емоционална като BMW от този клас, но бъбреците ми са на мястото си и ако реша.. се наслаждавам докато звездата огрява пътя ми, без да давам газ до дупка, защото просто не искам пътя да свършва.
Снимки
Mercedes Benz C Mercedes Benz C
0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Жеката ( преди 5 години )
    Количката е вече с хубав ремап към 160 коня и 380Nm. Разхода падна леко, адреналина се вдигна :). Adler-auto. Можех за 3 години и 30 хиляди км. да не пипна нищо по нея освен масълце и филтри. Любовта продължава въпреки поне 400000-те и хиляди км, сериозните удари и мундарските предишни собственици.
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    benz ( преди 7 години )
    mnogo dobre se e iskazal choveka v statiata.napravo mu stiskam rakata.
  • #9
    7 rate up comment 15 rate down comment
    Меко ( преди 7 години )
    Тоя баце направо си е влюбен в кошницата, сигурно спи под нея и четка денонощно ръждата и се чуди зарад кой смотан датчик или контакт му свети нещо на таблото. Те тея мерцове запазени струват над 10К лева. Трябва да си луд да си вземеш такава лодка.
  • #8
    11 rate up comment 3 rate down comment
    night_pz ( преди 7 години )
    Виждам, че си харесваш колата и ти пожелавам да те слуша много дълго време и да не ти прави проблеми със скъпи МБ части. Хубаво е да имаш кола със спортен вид и да харчи 5-6л/100 :)
  • #7
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Блажо ( преди 7 години )
    За Благо: човека в ревюто си е дал личната оценка, базирана на това, което е дал за колата и което е получил от нея, оценката му въпреки всичко е под 9(цифрата 8 е по-малка от 9). Този MB е със фабрично по-широки гуми и снижено окачване, което в средите на автомобилистите се счита за начин, по който се увеличават спортните възможности на автомобила, от гледна точка стабилност. Уточнение: като си хвалим жените, не означава,че ги продаваме нали?
  • #6
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Благо ( преди 7 години )
    Със здраве да си я караш и безаварийно, но нищо спортно не виждам. И дайте малко по-обективно в тия ревюта, тук няма кола с оценка под 9,0?! Толкова според мен не заслужава дори и чисто нова от премиум марките. Общо вдето всички звучат като продавачи от Горубляне, никой не искам да обидя, та не се засягайте.
  • #5
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Richi ( преди 7 години )
    Този мотор е първият комон-райл и наистина е малко муден в ниските обороти- 1200-1800, но след това си полудява и ако се кара в обороти бензинките до 160 коня без турбина се изненадват
  • #4
    4 rate up comment 23 rate down comment
    Badi ( преди 7 години )
    Hubava kola no e tvarde stara ot tipa koli deto pove4e gi pravi6 ot kolkoto kara6 ina4e za voziq za kofrot uit za parite si e nomer 1
  • #3
    15 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    да беше и твоя, цена немаше да има
  • #2
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Така и аз да си кажа мнението. Имал съм такава цедка. Плюсове: Изключително много място в този клас няма такова пространство при конкУрентите. Изключително добра возия, невероятна маневреност за габарита, волана се върти много леко. Фаровете осветяват много добре пътя, особенно с включени халогени, които са вътре в самия фар. Минуси отвратителна трансмисия, леко придърпва при смяна на предавките най-вече на 1-ва и 2ра. и е много тромава кола. Търсете по-мощните двигатели.