IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford Fiesta

9.6
Закупена: 2010 г., Пробег: 32550 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
10
Оборудване
10
Пространство
8
Цена/Качество
10
Качество на материалите
9
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • няма такова
Ford Fiesta От: mishkata1 24.06.2011 5054 прочитания 22 коментара
Начин на ползване:
нормално
На кое качество на автомобила най-много държиш:
лукс, комфорт, сигурност
Начин на каране:
градско
Допълнителни бележки
Много готина кола, доволен съм! Прекрасен дизелов мотор с прекрасен разход! И много готин дизайн, хората се заглеждат по нея. Качеството на материалите е доста по-добро от това на конкуренцията. В същото време е почти толкова икономична, още повече, че моята е дизелова. Препоръчвам я на всеки, който иска икономична градска кола, която в същото време и да е много практична. Става и за гъзария - с нея отвявам дори BMW и Мерцедеси. Мацките се кефят, а пичовете с BMW и Мерцедеси ме зяпат - значи ми завиждат. Всички колеги ми завидяха! Това е най-добрия модел на Форд, който ги спаси от фалита. Сега Форд разчитат единствено на Фиеста за продажби, ако тази Фиеста не беше излязла 2008-ма, сега щяха да са фалирали! С това поколение, Фиеста детронира Голф от мястото на "автомобил на народа" в България. Интериорът предлага невъобразим за другите автомобили в този клас лукс - по-луксозен е от на BMW. А таблото е като табло на космически кораб - много е модерно.Седалките са меки и напълно ергономични. Определено се радвам, че избрах именно Фиеста, а не някой немски, японски, италиански или френски леген. И всичко това за смешни пари!
Снимки
Ford Fiesta
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 3 rate down comment
    pvjneiv ( преди 13 години )
    asI6kW , [url=http://fejxdzkwppuz.com/]fejxdzkwppuz[/url], [link=http://rzzrxmqmqunr.com/]rzzrxmqmqunr[/link], http://qjtkgskiynov.com/
  • #11
    0 rate up comment 3 rate down comment
    nswczb ( преди 13 години )
    wPX9h4 fqlhtaxuypty
  • #10
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Blessing ( преди 13 години )
    What a joy to find someone else who tnihks this way.
  • #9
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Емо ( преди 13 години )
    Тази дизайнерска линия като че ли стои по-добре на новата Ка, от колкото на Фиеста. А според мен като дизайн, колите от периода 2000-2005 бяха с доста по-изчистен дизайн, от колкото от по-новите модели.
  • #8
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    бъчваря, ако не е тайна колко ти излезна с това оборудване?
  • #7
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    много точно написано - "пичовете с BMW и Мерцедеси ме зяпат - значи ми завиждат" ХАХА, харесва ми хумора. иначе подтекстът е, че в БГ най-важно е как изглеждаш в очите на другите, т.е. колко по-голям гъзар си от тях. затова и толкова се харчат бмв, мерц и ауди сред по-простите хора, които са болшинството за съжаление.
  • #6
    17 rate up comment 6 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Той от година пуска подобни писания и чака някой като мен да се заяде. Да, но за разлика от него, аз вече си имам тоя модел на Форд. Минах стотина километра и реших да напиша някакви първи впечатления във формата на оценки. Взех един брой на АБ и дадох оценки по десетобалната система, използвайки техните таблици, доколкото мога. От 27 показателя, средната ми оценка бе 7.96, която за мое учудване е доста ниска. Всъщност, ако се бях качил на друг, конглокентен модел, едва ли щеше да има особена разлика в оценките ми. Доста съм критичен към нещата, но смятам, че тая Фиеста наистина е прекрасен автомобил с някои недостатъци, главно при оценката на каросерията като пространство, багажник, обзор, обслужване и така нататък. Скоро вероятно ще напиша тест и за моята Фиеста, но нека събера впечатления. Едва от 2 дни я имам. Но мисля, че са показателни коментарите на хората. Два от тях бяха самолет. Все пак, моята е Titanium допълнителни екстри за 3-4000 лева така, че определението си е напълно в нормите. Но нещата, които най-ценя в тоя автомобил са малко по-различни от тия, които предполагах първоначално. А това са гласовите команди ( учудващо сполучливи дори за човек като мен, който никога през живота си не се е опитвал да произнесе правилно дума на английски), безключовият достъп и стартиране, ESP+TC. Специално от тия екстри очаквах да ми харесат по-малко, но гласовите команди и връзката с телефон през блутут, USB, AUX са почти перфектни. Особено с телефона си е направо благодат. Без да го вадиш от джоба и да натискаш каквито и да е копчета по колата, може да се обадиш по няколко начина, да приемеш обаждания, да създадеш телефонен указател на глас, да слушаш mp3 -ки, които са записани на картата на телефона и изобщо без да отплесваш внимание от пътя, да задаваш всякакви команди към CD, радио, климатик, телефон, външни устройства. И всичко това се разбира от автомобила дори с противен акцент, който няма почти нищо общо с английския и с който вероятно 80 % от англичаните не биха те разбрали. Безключовият достъп и стартирането няма какво да коментирам, но това си е голяма благинка. Все още търся ключа на колата, когато спирам мотора и се опитвам да заключа волана, но... не става. А ESP + тракшъна ме изненадаха с отличното си действие. Просто са настроени така, че позволяват на автомобила да достигне граничната зона на приплъзване и се намесват почти неусетно. Ако човек не знае, че се включват, едва ли би разбрал че работят. От тия екстри, които изброих, очаквах да бъда доволен в доста по-малка степен, но както често се случва, най-ненужната според началните виждания екстра гласовите команди, се оказа и една от най-добрите. От окачването и управлението получавам това, което и очаквах първоначално комфортна возия, леко маневриране и стабилно поведение на пътя. Двигателят все още е стегнат, но дава наченки, че ще ми хареса след няколко хиляди километра. Поне като въртящ момент се усеща доста по-добре от предната ми Фиеста. Разочарованията ми дойдоха от багажникът, който е с намалена функционалност спрямо предния модел и от оформлението на някои детайли в салона. За всичко това мисля да напиша по-подробен тест след време, а засега може да ме плюете и давате колкото искате минуси. Аз съм изключително доволен от новата си Фиеста. Дори ми се струва, че получих повече, отколкото очаквах. Но това ще преценя с времето.
  • #5
    10 rate up comment 4 rate down comment
    keksa ( преди 13 години )
    стига с този пост.някой изкуфялник го пуска за пореден път.не го допускайте.
  • #4
    11 rate up comment 4 rate down comment
    S Line ( преди 13 години )
    ТОВА СЕ ПУСКА ЗА ТРЕТИ ПЪТ, САМО ЗА КОНФРОНТАЦИЯ И ПСУВАНЕ. Но щом аутомедия го позволява.
  • #3
    25 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе не виждате ли че този "тест" е правен за ***.На мен ми харесва,смешен е.