Начин на ползване:
предимно градско
На кое качество на автомобила най-много държиш:
повратливост, дизайн и да се отличава от тълпата
Начин на каране:
нормално
Допълнителни бележки
Колата е нов внос от Германия. Не съм й правил тунинг, дойде си с джантите. Тази бройка е доста богато оборудвана с екстри. BMW 3 Compact е нещо като предшественик на 1-цата. Другите ми варианти бяха по-нов Голф, обаче реших, че искам нещо по-различно, което не е толкова често срещано у нас. Можех да си взема и BMW 5-ца от 90-те за същата сума или тройка седан на същите години, обаче реших, че нямам нужда от чак толкова голяма кола, затова се спрях на хечбека. Основният минус е, че харчи повече от конкуренцията в класа си, обаче като сглобка е доста по-качествена. Друг минус е това, че консумативите и частите на BMW са скъпи. До сега обаче не ми се е наложило да сменям части, смених само масло и консумативи. Явно съм попаднал на читава и запазена бройка. Дизайнът е въпрос на вкус, обаче на мен лично ми харесва, защото е нестандартен и нетипичен за BMW. Различава се от всяко друго BMW по визия и се отличава на фона на морето от Голфове. Като пространство има какво да се желае, особено на задната седалка, но това е хечбек за млади хора, а не семейна кола. Седалките са удобни и возията е прилична. Бензинка е и ми харчи около 10-12 градско. Въпреки това бих препоръчал автомобила на всеки, който иска да притежава автомобил от премиум марка без да се набутва твърде много. Все пак всичко се свежда до това да попаднеш на читава бройка. Определено е за предпочитане пред повечето свои конкуренти в този клас, особено пред така втръсналите Голфове.