IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes Benz E

9.4
Закупена: 2010 г., Пробег: 10 000 км.
Приложимост в ежедневието
7
Надеждност
10
Оборудване
9
Пространство
10
Цена/Качество
9
Качество на материалите
10
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • Шумен мотор
Mercedes Benz E От: MB290 28.12.2010 40183 прочитания 337 коментара
Начин на ползване:
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Начин на каране:
Допълнителни бележки
Автомобила е 1996 w210 E290! Колата има много добра динамика като се вземе в предвид, че е дизел и че тежи тон и половина.Разхода в града с автоматична трансмисия и климатик е около 11, смесен разход 6.5-7, извънградски разход 5.5-6.5 (според постоянната скорост). Изключително стабилна на пътя!!!Стегнато окачване не вози меко и не се люлее ... което си има добри и лоши страни... Изключително прецизна работа на мотора, много уравновесен!Мотора и е малко по шумен от останалите стари дизели.Изключително прецизна автоматична трансмисия, но при кикдаун има леко замисляне, не бърка предавките ... сваля с 1 или 2 скоростите на долу според нуждата и текущите обороти ... до 100 км е доста еластична, после както при почти всички автомобили около 130 коня си става по мудна, но в никакъв случай тромава (тези които са карали дизелови мотори около 130 коня знаят какво имам предвид). Изключително прецизна работа на АБС-а и блокажа на диференциала.Фаровете светят много добре и дългите и късите ...Голям багажник.Поддръжката му не е толкова голяма колкото говорят и коментират хората, все пак не става дума за чисто нов автомобил ами за Мерцедес на 14-15 години, ако имате каквито и да било въпроси свързани с модела или марката Мерцедес, може да пишете коментари отдолу! :)
Снимки
Mercedes Benz E
0 от 500
  • #282
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Георги ( преди 13 години )
    Ама има нещо вярно в цялата работа която каза...!Колкото по-ново, толкова по-ново, ама само, ако е Мерцедес, нали така, аххахаха?
  • #281
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Юли ( преди 13 години )
    Ами около 200 лв. ако се знае за проблема.А с редовна смяна 5 години всяка година АТФ за около 30 лв. струда на майстора, може да не се стигне до рециклиране.Това за мен означава че в Австрия карат дулго време колите си. В Италия се фукат и моделите са по-нови .Често сменят жените и колите. Абе младото си е младо. Докато на север са верни съпрузи и на коли и на жени ха ха.
  • #280
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Масло Селения е препоръчително за италианските коли,смяна на 20000км ако не е менте само.Та италианеца неусетно ги навърта и около 40000к се сеща за маслото,ми тои като направи 3-4пъти така и колата е за моргата,кво го е грижа след като я изплатил.Поне 50% от тях така правят,а жените им особенно нищо не разбират от правилна експлоатация на колата.Така че и аз бих си взел от германия,швейцария,кола.Моята Лагуна е от швейцария добри отзиви имам.
  • #279
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Георги ( преди 13 години )
    Да,да знам я рекламата... бабето е лудо ... колко струва тази операция с рециклирането на рейката?
  • #278
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Юли ( преди 13 години )
    Тойота казват колата е перфектан проверена върви и е 127 000 км. Никой никога не му е хрумвало че някой ще кара колата повече да речем от 2 години.Идеята ми е че проблема си го оправяш тук, докатао на мой приятел същата кола течността е сменяна в Австрия, също перфектана кола, ама при него се стигна до ремонт на рейката, защото просто колата е карана много като в България и след това е продадена. Имаше една рекламка с Голф и бабка тя илюстрира казаното от мен.
  • #277
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Юли ( преди 13 години )
    Впечатлението ми от свестните коли от Северна Италия е че те просто се заменят от по нов модел. Примерно Фиат Брава от Милано. Проверен в Тойота мотърс, кола втора ръка след 23 000 км и две години по пътищета на България абсолютно перфектен отвсякъде, трябва да му се смени течността на сервото пак АТФ всяка година с цел да не се рециклира рейката. До момента е перфектен.Извод никой никога не е сменял течността от производството на колата набор на твоя Мерцедес.96 г,
  • #276
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Юли ( преди 13 години )
    Говорех за части подлежащи на периодична смяна има такива не съм запознат при високия клас автомобили и дадох пример със спирачни дискове. То е ясно иначе че всички консумативи се сменят веднага.
  • #275
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Георги ( преди 13 години )
    Какво значи "винаги трябва да сменяш всички консумативи" ... масла филтри и прочие ... се сменят веднага ... независимо дали е от Италия,Франция,Германия!
  • #274
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Георги ( преди 13 години )
    а... не се знае... аз съм чувал, че карат докато ги остави на пътя ... и я продават на мн ниска цена... като дойде в България нашите джамбази ги постягат ... от вън отвътре и технически ... и излизат на пазара.
  • #273
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Юли ( преди 13 години )
    Ще изкажа моето мнение. Моят извод е по скоро от северна Италия или Щвейцария ако колата се избира тук и в Германия само от частно лице. Колите идващи тук от Германия са перфектни технически но винаги трябва да смениш всички консумативи плюс забележи редовна смяна на части. най често спирачни дискове. В германия остават инвестицията на бъдещият собственик. От друга страна Италианците просто сменят. Харесват по нов модел и продават стария. Не трябва да сменяш части ако си попаднал на читава кола.