Брат Живота е кратък,за да се погубя душевно в кола която прилича на другите,все едно всички сме с сиви пижами и се разхождаме навън.Да се затрия в масовката!?!Да влезна в кутия която отвътре мирише на пластмаса и няма душа!Не мога да си позволя лукса в краткото ни съществуване да си остана безличен и да не съм щастлив.Да излинея в някоя нова еднодневка с недоказана електроника и скучно вътрешно оформление.Затова сега Автомобилните фирми от всички марки,не могат да смогнат и привикват по азбучен ред в сервизите си колите.В цял свят момента тече акция-сервиз,за новите еднодневки....????Защото след време и златни да ги направиш,ще се забравят и никой няма да ги помни,докато Костенурката с всеки един ден става по ценна и по скъпа!!!Колкото повече остарява,толкова по невероятна става!Това важи и за всеки Хот-Род,всяка една Нестандартна и Класическа кола!Купувал съм части и от Порше и всичко ми е пасвало!Имаш ли коментар за това,брат?Виж да си Жив и Здрав,да си караш това което ти харесва!Да си щастлив и в Любовта и в Живота!Но искам да ти кажа-казваш,един път се мре,но можеш да погубиш и други!!!!Аз винаги участвам в състезания,но гледам да нямацивилниЧакам убийците и гъзетата на състезание и там им натривам носовете!И после им казвам:-това е,всеки може да се гони с обикновените граждани,тука защо не се проявихте?Защото знай,пътя е креативен като живота и нищо не е така както изглежда!За стотна от секундата,няма и да помиришеш какво е изникнало...!Не значи ,че като времето е хубаво и пътя е прав и ти си сам,ще стигнеш до онова място на хоризонта,което виждаш!На 45 години съм и съм доживял в не малко състезания,но предпочитам ,ако се трепя,да се трепя далеч от цивилните!И по добре да се сблъскам и да утрепя някое Гъзе-бъдеш убиец,поне ще знам,че съм спасил невинен живот!Разбираш ли?Ако искаш кажи кога ще се гоним,ако не искаш може да се срещнем,да те заведа в Овча Купел при Фолксваген-да разгледаш,ще ти пусна видео стената.И после ще ти покажа Хот-Рода си.Трудно се живее брат и се грижаза колите си в България,но жена ми,ми е фенка на мен и на колите и с нейната извънземна подкрепа и с много ентусиазъм,някак скалъпваме.Кажи кога искаш да се видим?
Казах ти:влез в mobile.de и сам се увери!Има заводски Костенурки по 190 к.с.,а има и с вградени от Порше!Но всички части си пасват и са взаимнозаменяеми,защото са си едно и също!Моля,те само влез!Има преводачка и виж!Учуден съм ,че човек като теб WRC,не знае,че Порше е купето на Костенурката,брат.....?!?Ето ти и една статия за новата Костенурка,която всъщност е зле прикрит Голф и затова трудно и вървят продажбите.--Шефът на Volkswagen за Америка обяви, че през 2012 година немската компания ще представи последното поколение на своя легендарен Beetle. Въпреки че сегашният модел "избяга" от тематиката на класическата "костенурка" и не успя да оправдае очакванията, Volkswagen възлага големи надежди на неговия заместник. За да не си останат само с надеждите, Volkswagen ще трябва да се потрудят сериозно и да потърсят вдъхновение в историята си. Не случайно класическата "костенурка" в многобройните й превъплъщения реализира над 41 млн. продажби по целия свят.
Добре,но явно не си в час,за моделите!само в България са вкарани Костенурки по 60к.с.!Иначе са в разновидност от 60 до 200к.с.-заводски оригинални за Америка;Австрия;Холандия;Канада и Австралия.През 1975 година получават и инжекцион.Каква стара техника?!?Има части всякакви,оригинални,защото още се произвежда в Бразилия и Мексико,а в Германия си я купуваш нова чрез Търговски къщи.Явно пич нищо не знаеш по тая тема?Произведени са 43 милиона бройки и продължава да се произвежда!Фердинанд Порше е казал за Поршето:-Това ще бъде легендарна кола защото е купето на Костенурката и ще бъде толкова здраво!Нима не знаеш,че до 1989г Порше използваше изцяло шасито и двигателите на Костенурката,защото за различните държави имаше модели до 200к.с.Нима верно не знаеш?!?Влез в който и да е сервиз,предполагам имаш приятели и виж разположението на осите,геометрията,шасито и концепцията и техниката на Порше,че е от Костенурката.Нима не знаеш?!?Разбира се с доста изменения.Можем да отидем двамата до Овча Купел при Фолксваген И Порше да ти кажат и да ти прожектират на стената ,геометрията и двигатела,траекторията,разстоянието на колелата и шасито,че са от Костенурката.Пригодени разбира се с нови детайли!Там работих преди 5 години,няма проблем да ти покажа утре ,ако искаш.Мойта заводски оригинално беше 170 к.с.,аз я преправих на 180 к.с.Ако имаш приятели в сервиз,веднага съм готов да ти я оставя да видят дали заводски е била с мощен двигател,окачване и спирачки;Явно не те е интересувало и затова не знаеш!Сложил съм само 5 степенна скоростна кутия от Порше-всичко си пасва,защото са си едно и също!Ако не си знаел,провери и после ще говорим!Каква стара техника?!?-всичко ми е ново!На Захарна Фабрика продават всички оригинални части с 50%отстъпка,защото това била легендарна кола-политика на Фолксваген!Ето ти статия,щом не знаеш:За всички Фолксвагенджии създателят на Фолксваген Д-р. Д-р. Фердинанд Порше е свещен човек. Гений на инженерството и автомобилен разработчик, способен да разработи автомобил на надеждност и простота, както също и високо скоростен и технологичен автомобил. Когато в края на своя живот Фердинанд Порше посещава Wolfsburg и видял VW в монтажните цехове на завода и голямото число Бръмбари да пътуват по Аутобана, той започва да вика през сълзи от радост. Неговата мечта бе станала действителност. Порше умира на 30-ти Януари 1951 на възраст 75 г. без да предполага, че е създал най-голямата автомобилна легенда.Фолксваген е единствения ретро-автомобил в света, който може да бъде възстановяван в различни стилови направления, без да загуби своята стойност и красота :CLASIC автомобила е в оригинален вид, така както е слязъл от поточната линия във Wolfsburg;CALIFORNIA LOOK най-популярния стил в света, познат от средата на 60-те г. на миналия век. Фолксваген-ът се доближава изцяло до HOT ROD стила, максимално изчистен от всякакви лайсни, броните /ако въобще ги има/ могат да са и в цвета на колата, допуска се монтаж на по-удобни седалки и волани с различни размери, използват се и тунинг части на първата фирма в света предлагаща и нещо по-така за Фолксваген EMPI. Двигателят /Тип 1/ се боядисва в различни цветове, като често се и форсира;OLD SCHOOL Старата школа познат от средата на 60-те г. на миналия век се характеризира с наличието на много хром и екстри за модела. Задължително е и оцветяването /в различен от основния цвят на купето/ на панела между предния и задния калник. Двигателите /Тип 1/ се преработват и често достигат и до 2500 см.3, монтират се и спортни филтри, колянов и разпределителен вал, 4 карбуратора, спортна изпускателна система; GERMAN LOOK убиеца на Порше-та се заражда като стил в ранните 90 г. на миналия век, в автомобила с подчертан рейсинг вид се вграждат спирачки, джанти арматурни прибори, волани и всичко каквото може да се сложи от Порше. Двигателят, в повечето случаи Тип 4, т.е. блок от късните модели на Порше 356, 901/911/, Фолксваген-Порше 914/4 използван и в късния Транспортер е форсиран често с над 200 к.с.ЕURO LOOK Европейско или Френско изглеждащият стил се заражда в средата на 90 г. на миналия век, характеризира с изчистени линии използваща най-доброто от всички стилове, върху които различни дизайнери и художници изливат своя талант, т.е. автомобилът е изрисуван по всякакъв начин;RAT LOOK мърляв като плъх така трябва да изглежда любимата кола, ако сте решили да е в този стил, придобиващ популярност в началото на 21 век. Често собствениците прибягват до различни методи за да погрознят колата, тя трябва да изглежда максимално зле, а ако има и лишеи от плесен по нея / в повечето случаи изкуствено поставен/ е най-добре, разбира се механиката на колата е в отлично състояние.Това в общи линии е най-важното, което трябва да знае собственика на Фолксваген преди да пристъпи към реставрационни действия по своята кола. НАЙ-ВАЖНОТО в изключение на CLASIC стила на всички коли окачването /на предницата или изцяло/ се снижава към земята, най-често с 2,5 инча или около 5 см. В случаите, когато само предницата е свалена ниско, то Вие членувате в клуб NOSE DOWN
be 4ovek 6to si nalaga6 mnenieto -sa az stara tehnika ne haresvam drag ne haresvam sto kvo karane v nego to e samo edin motor .kostenurkata nai silnata e kolko 50-60 ps-kvo da se begame ma shtom te kefi moje .i ne sam kamikadze. unizitelno e da karam barzo za smrtka na drugite.no zaqde li se nqkoi -e vednaj se mre.
А Весо свързах се с теб най накрая.Извинявай,не видях ,че колата ти е 115 кс.Аз много обичам на дупетата дето са потенциални убийци на пътя,да играя на ключ!За какво им са коли на тия камикадзета,утре да убият някое дете!Питаш ме защо през нощта ли!Явно не си участвал в тия гонки!Събират се най известните,но истински ценители тогава!И няма никой,няма да блъснеш никой!Преди полицията ни гонеше,но сегаплащаме такса за жертвите от катастрофи,за техните семейства и гонките са с разрешението наполицията.В 2 се събираме и към 3 часа се почва!На сервиза на Тойота Полицая пуска сирена без звук и ние тръгваме от сфетофара на Горубляне.Те разбира се следят отгоре,дали има движение и тогава дават сигнал,който е съгласуван с патрулката на Плиска!Хем дебнат за пияници,хем когато е свободно правим гонски,ако има басове,хем с благотворителна цел.Не знаеш ли?!?И о боже!...:)Изобщо не ме интересуват коли-еднодневки серийно производство!Карам само Хот-Род,класически и нестандартни коли.Кой знае каква Костенурка разбита и ПОБЪЛГАРЕНА си карал!....:)Говоря ти за истински коли!Не ти казвам цената на мойта,защото не съм гъзар и самохвалко!Влез в Немския сайт:mobile.de и виж цените на Костенурките!700 евро струват изгнили железа без двигател!Без нищо само голи ламарини!Без двигатели или на по милион километри и изгнили струват 2000 евро!В движение,но в окаяно състояние и изгнили струват 3000-4000 евро!Що годе ,но зле струват 5000-6000 евро!А добрите и хубавите са от 10000евро нагоре,до 30000 евро!Ако не разбираш Немски ,има преводачка,преведи си и ме ЗАПЛЮЙ ,ако лъжа!!!!!!!! А ти ми предлагаш ЕДНОДНЕВКА!!!Нали знаеш какво казват за Костенурката в Германия-не можеш да не знаеш!Поне веднъж си ходил,нали?Та така казват:-Хора си купуват нови БМв-та,Аудита,Мерцедеси,но само ти караш кола.......Без коментар........Мойта е 180 к.с.,но щом искаш да ти е в класа,ще се бягам с другата тогава:http://prikachi.com/images/118/2727118i.jpg-още не съм и сменил двигатела,защото всичко иска финанси,а в тая мизерия ми омръзна да гладувам!Ще и сложа друг двигател,около 215 к.с,но през лятото евентуално,незнам.......,ако се уреди да поработя малко при сестра ми в Франция,ако ли не-така ще остане.......Другата:http://prikachi.com/images/308/2691308u.jpgе за подмяна на цялата ауспусна система и не я юркам!Чакам по добри времена,да я стегна.Физически и Психически ми е невъзможно....:)Аз се състезавам,но където трябва!Мразя убийците по пътя!Които не дават мигач и аварийни!Които не дават предимство и не спират на пешеходни пътеки!Които са егоисти и не им дреме за другите!За такъв те помислих,но сигурно не си се изказал добре и не сме те разбрали.....!Добре,ще се бягаме за кеф,кажи как да го организираме,но само през нощта!Аз съм Пацифист и милея за всички хора!
setih se koi si - boqdisva kostenurkata na moi priqtel -kosio-tamno sinq predi okolo 5-6 godini.nema losho zemi standartna kostenurka i aide.pa ako shte e tunning togava st-225 sreshtu tvoite dorabotki obache zapari ne se obijdai ma kostenurka pa i tunning da e za kvo mu e na 4ovek.az s taq na koceto edno vreme se pobarkah i kola ne stana-to pedali na gazta spira4ni pompi motora pravihme samo toi rabote6e i skorostite.st-to oba4e ne e moe i trqbva da se govori s 4oveka.
abe vie tapi li ste zastavam sreshtu koq da e neprerabotena kastenurka . kazah 4e kolata ima perfektna ZAVODSKA konstrukciq .de visel sam v prospeed dostatachno znam kvo moje da se napravi-audi tt ot 180 na 600ps.az ti kazvam ce ako kolata e zavodska nqma koi da q bie vklasa i.zatova are prez denq koga motora ne igrae tolko .i 4etete kvo sam pisal ce se povtarqm.