IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Fiat Punto

8.8
Закупена: една година г., Пробег: 5000 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
8
Оборудване
8
Пространство
6
Цена/Качество
10
Качество на материалите
8
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • бавно ускорява
  • няма климатик
  • няма кора отдолу понеже е нисък клас
Fiat Punto От: Юли 01.11.2010 14224 прочитания 81 коментара
Начин на ползване:
ежедневно/два пъти седмично
На кое качество на автомобила най-много държиш:
икономичност, сигурност
Начин на каране:
спокойно
Допълнителни бележки
Колата е моя от Септември 2009 година. Ползва се два пъти седмично до вилата или ежедневно до София в зависимост аз ли карам или баща ми. колата е икономична, с две въздушни възглавници и CVT трансмисия, моделът е Selecta. Буквално върви колкото я настъпиш. Има голям резервоар 47 литра, като 7 се водят резерва. харци смесено 6,8 на сто. Елементарна е за ремонт в рамките на половин ден, поне за толкова е била в сервиз при началните смени на ремък масло двигател, скорости и тампони.Отпред е нормално широка и удобна. Отзад също не е зле ако обаче сте по слаби. Вози твърдо като WV Голф двоика единствения здрав голф и народен като цена. До голяма степен тя е следващият такъв тип кола, защото е евтина и здрава.Единствено едни тампони се сменят по окачването за 160 лв. и колата е отново готова за път. друго неприято е при този тип автомобил бавното изкачване на наклон и изпреварване. Също сам си мърля задното стъкло. За плясовете е ясно удобен красив за мен и евтин за поддръжка, дори не виждам смисъл да му се слга газова уредба. Не е обаче автомобил за дълъг преход - може да се кара до 300 км на ден за да Ви е конфортно, но за градското задръстване е идеален. Има хубаво парно, но няма климатик. И благодарение на предното предаване е много сигурен зимата.
Снимки
Fiat Punto Fiat Punto
0 от 500
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    юли ( преди 13 години )
    Колкото до новата Панда и Браво бих си взел, естествено втора ръка, но засега нямам толкова свободни финанси, защото както разбрах от опит колата не е само да платиш цената, но и да си плащаш дългосрочно консумативите,за да разчиташ на автомобила си във всяка една ситуация на пътя.
  • #15
    5 rate up comment 0 rate down comment
    юли ( преди 13 години )
    Ще дам пример с хубави коли, които лично съм виждал: Първата е един легендарен автомобил Мерцедес 190 с верига, купен от Кореком. При посещение на собственика му в германия в сервиз му казват да смени веригата или понеда я дообтегне. Той обаче пренебрегва съвета. в резултат колата къса веригата и ремонта на двигателя е скъп.Вторият пример Фиат Брава 1,2 16 вентила чудесен автомобил каран ежедневно до София, собственика не сменя агренажен ремък навреме в резултат ремонт на двигателя.
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    юли ( преди 13 години )
    Не греша, защото съм ги карал и притежавам. Бравото и Бравата, както и Мареата са на практика един автомобил, като окачване, двигатели и са супер здрави коли при добра поддръжка. Убедил съм се, че хората нехаресващи Фиат просто не се грижат за колата си, отнасят се с нея като към Голф,/апропо не харесвам голфа/ и тя в карайна сметка става като голф чупи се и хоп в сервиза.
  • #13
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Грешиш за Бравото,Бравата...както и за Стилото. Всички тези Фиати са ужасно некачествени и проблемни, особено Стилото. За Мареата не знам. Но новото Фиат Браво и Фиат Панда са супер качествени. За справка теста на 100 000км на Автобилд. Просто твоето Пунто е един от малкото качествени Фиати.
  • #12
    7 rate up comment 0 rate down comment
    nikky ( преди 13 години )
    Рунтото е практична кола.
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Юли ( преди 13 години )
    да се чете "пластмасовото"
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Юли ( преди 13 години )
    Иначе Пунтото след първоначалното стягане само с тези 160 лева ме изненада, но ако някой от вас помни дупките из Владая и Княжево миналата зима ще се сети защо съм сменял въпросните неща. Колата издържа един месец преди смяната и не ме остави.Истината е че от друсане беше паднало и оластмасовото капаче над свещите отстрани на двигателя, така че е ясно на какво е бил подложен автомобила.
  • #9
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Юли ( преди 13 години )
    Това е самата истина, колата е първата отмногото бели люстовици на Фиат, следващите добри и безпроблемни коли са Брава, Браво и Мареа. При Стилото съм чувал, че е скъпо за поддръжка от колега които имаше, макар че в по-бърза кола не бях се возил 1,8 136 коня. вървеше много и беше пълно с екстри 6 еърбега климатроник стъклен таван и други....
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Юли ( преди 13 години )
    Комфортен не ми е единствената грешка в текста, но пиша на шльокавица и моля да бъда извинен.
  • #7
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това е първото Пунто и като че ли най-доброто като качество за сега. За новото Ево още не знам как е, но Грандето е ужасно. Със здраве да си караш колата, добър избор си направил!