IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Fiat Punto

8.8
Закупена: една година г., Пробег: 5000 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
8
Оборудване
8
Пространство
6
Цена/Качество
10
Качество на материалите
8
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • бавно ускорява
  • няма климатик
  • няма кора отдолу понеже е нисък клас
Fiat Punto От: Юли 01.11.2010 14224 прочитания 81 коментара
Начин на ползване:
ежедневно/два пъти седмично
На кое качество на автомобила най-много държиш:
икономичност, сигурност
Начин на каране:
спокойно
Допълнителни бележки
Колата е моя от Септември 2009 година. Ползва се два пъти седмично до вилата или ежедневно до София в зависимост аз ли карам или баща ми. колата е икономична, с две въздушни възглавници и CVT трансмисия, моделът е Selecta. Буквално върви колкото я настъпиш. Има голям резервоар 47 литра, като 7 се водят резерва. харци смесено 6,8 на сто. Елементарна е за ремонт в рамките на половин ден, поне за толкова е била в сервиз при началните смени на ремък масло двигател, скорости и тампони.Отпред е нормално широка и удобна. Отзад също не е зле ако обаче сте по слаби. Вози твърдо като WV Голф двоика единствения здрав голф и народен като цена. До голяма степен тя е следващият такъв тип кола, защото е евтина и здрава.Единствено едни тампони се сменят по окачването за 160 лв. и колата е отново готова за път. друго неприято е при този тип автомобил бавното изкачване на наклон и изпреварване. Също сам си мърля задното стъкло. За плясовете е ясно удобен красив за мен и евтин за поддръжка, дори не виждам смисъл да му се слга газова уредба. Не е обаче автомобил за дълъг преход - може да се кара до 300 км на ден за да Ви е конфортно, но за градското задръстване е идеален. Има хубаво парно, но няма климатик. И благодарение на предното предаване е много сигурен зимата.
Снимки
Fiat Punto Fiat Punto
0 от 500
  • #66
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Димитър ДИМИТРОВAvtoMitak***avto.bg
  • #65
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дълги години заклетите фиатаджии очакваха най-сетне да се случичудо и за любимата им марка да дойдат по-добри времена. Тенастъпиха през есента на 1993 г., когато дебютира FIAT Punto.Наследникът на Uno успя да промени коренно имиджа наиталианския концерн, пострадал сериозно през 80-те след сериянеуспешни модели. Новакът моментално спечели сърцата накупувачите и специалистите едновременно, при това не само страдиционно недостижимия за конглокенцията дизайн илитемпераментните двигатели, а и с качеството на изработката.Статистиките сочеха, че за първи път от десетилетия повечетособственици на FIAT с готовност и радост биха повторили покупкатаси. Причина за това, естествено, бе изненадващата надеждност наPunto, който бе оценен подобаващо и от специалистите, като през1995-а спечели титлата Автомобил на годината. Може би най-меродавно доказателство за качествата на новака обаче бяхапродажбите. За съвсем кратко време 3 000 000 европейци избрахакомпактния FIAT, като даже сред капризните и глезени германци сенамериха 250 000 желаещи да карат Punto.
  • #64
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Макар да се категоризира към субкомпактния клас, "точката", кактосе превежда името на модела от италиански, разполага сизключително практична и просторнакаросериякоято създава илюзията за по-големи вътрешни размери отвъншните габарити. Ергономията също е на качествено новоравнище от Uno, който сам по себе си бе една от най-удобнитеградски коли на 80-те. От предшественика си Punto е наследилманевреността и лесното управление. Кара се леко и сигурно, аблагодарение на преднотопредаване преодолява увереномокри и заснежени пътища.Окачването е малко твърдо, нокогато автомобилът е натоваренс двама-трима пътници, возиятастава комфортна. Лекатакаросерия не затруднява дорибазовиядвигателс работен обем 1 100 см3 инеговите 55 к. с. осигуряватприлично ускорение прискромен разход на гориво. Най-малкият мотор рядко харчи повечеот 7-8 л на 100 км пробег. Най-добре на FIAT Punto обаче пасвадвигателят с обем 1 242 см3 и мощност 60 коня. Задоволява се соколо половин литър повече бензин, но е много по-еластичен иудобен за дълъг път. Някои почитатели на модела даже го
  • #63
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    предпочитат пред по-мощния агрегат с мощност 75 к. с., който няманеговия темперамент и гълта повече бензин. За предпочитане е дасе избягва най-наточената версия GT. Нейните 133 коня превръщатточката в истински звяр на пътя и са в състояние да направят засмях доста по-престижни и скъпи автомобили, но обикновенотакива екземпляри са амортизирани до краен предел.В Италия дизелът е на почит и затова Punto се екипира сатмосферен и турбовариант на 1.7-литровата печка,доразработена от предшественика Uno. Разходът им на горивообаче не е особено по-нисък от бензиновите агрегати, коетообезсмисля по-голямата инвестиция на дизеловите модификации.Разходите по поддръжката на "печка" също са по-високи, коетооправдава покупката само при много голям годишен пробег. FIATPunto помогна на италианцитеда докажат, че най-сетне сапреодолели завинаги най-големия проблем наавтомобилите си - корозията.Каросерията притежава отличнаобработка срещу ръжда. Почтивсички детайли по купето сапоцинковани. Единствено слабомясто си остава заднотоауспухно гърне. Както приповечето автомобили, каранипредимно в градски условия, тосе нуждае от замяна след неповече от три годиниексплоатация. Срокът е актуален и за съединителя. Трафикът вграда не му позволява да издържи повече от 50 000 км пробег. Ощепо-податливи на амортизация са спирачните накладките наспирачките. Животът им рядко надхвърля около 30 000 км, като сеизносват и предните, и задните. Малко повече издържат дисковетеи барабаните на спирачната система. Статистиките сочат, че някоимодификации на FIAT Punto, произведени през 1993-1994 г., честострадат от прегоряла гарнитура на цилиндровата глава и скъсанангренажен ремък. Последствията след такава авария могат дабъдат катастрофални за двигателя и затова смяната на ремъкамежду 105 и 120 хил. км е абсолютно задължителна.
  • #62
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    За жалост Punto е наследил някои от проблемите напредшественика си съсскоростните кутииПри студено време, например, първа предавка се включва многотрудно, а синхроните на пета се износват. Тези недостатъци обачеса по-скоро конструктивни, отколкото вследствие ниско качествотона изработката.Електрическата системаникога не е била сред силните страни на италианските и френскитеавтомобилопроизводители. Повредите по електрониката назапалването, централното заключване на вратите и неработещитемигачи обаче не са болка за умиране, а и се отстраняват лесно иевтино.Ходовата частне създава много грижи. Акопри движение по лошанастилка, например, от заднатачаст на автомобила започнат дасе чуват монотоннипотропвания, най-вероятно отподмяната се нуждаят гумено-металните втулки на задния
  • #61
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    мост. Фиатаджиите добре знаят,че такъв ремонт е може би най-евтин при техните автомобили,отколкото при която и да едруга марка. Не са опасни ивлажните следи от масло подолната част на двигателя искоростната кутия, които вповечето случаи се дължат напропускащи уплътнения.Punto е първият италианскиавтомобил от много години,който конглокира безпроблемногерманските и френскитемодели в пренаситениясубкомпактнен клас. ЗаБългария "точката" на FIAT също представлява отличен избор.Добре организираната сервизна мрежа на производителя и нискитецени на резервните части само добавят допълнителни плюсове в ибез това сериозния актив на модела.
  • #60
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Fiat Punto ( преди 11 години )
    Дълги години заклетите фиатаджии очакваха най-сетне да се случичудо и за любимата им марка да дойдат по-добри времена. Те настъпиха през есента на 1993 г., когато дебютира FIAT Punto.Наследникът на Uno успя да промени коренно имиджа на италианския концерн, пострадал сериозно през 80-те след сериянеуспешни модели. Новакът моментално спечели сърцата на купувачите и специалистите едновременно, при това не само с традиционно недостижимия за конглокенцията дизайн или темпераментните двигатели, а и
  • #59
    2 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Да кажеш на това нещо "сигурен за 90-те..." ... или много се мразиш ... или просто си харесваш колата .... това не е достатъчно сигурно дори за анимационни герой ...
  • #58
    4 rate up comment 0 rate down comment
    sub-ar ( преди 13 години )
    Голям кулер,голямо турбо на 1.3 бара големи всукателни и изпуск.колектори,спортни валове,олекотен маховик,керамичен съединител,здраво спортно окачване,спортна генерация ауспуси 63мм.Ремапваш и колата става много над 350 коня.Много трябва да налееш в това начинание.
  • #57
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до: sub-ar ( преди 13 години )
    Държи цена субарото, безспорно. Колко е надеждно не знам, не съм имал субаро, предполагам колкото всяка една кола. Не е като да кажеш фиата ше кара 280 000 ама субарото като надеждна кола 380 000. Кола като кола. Купил съм трансмисията вече, рязано е сложих и ролкейдж. Всичко по двигателя е ковано, рейсинг биели, 2 помпи валбро, инжектори.. делта интеграле вече имам.. просто искам да си направя малко ферари :)