IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Fiat Punto

8.8
Закупена: една година г., Пробег: 5000 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
8
Оборудване
8
Пространство
6
Цена/Качество
10
Качество на материалите
8
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • бавно ускорява
  • няма климатик
  • няма кора отдолу понеже е нисък клас
Fiat Punto От: Юли 01.11.2010 14224 прочитания 81 коментара
Начин на ползване:
ежедневно/два пъти седмично
На кое качество на автомобила най-много държиш:
икономичност, сигурност
Начин на каране:
спокойно
Допълнителни бележки
Колата е моя от Септември 2009 година. Ползва се два пъти седмично до вилата или ежедневно до София в зависимост аз ли карам или баща ми. колата е икономична, с две въздушни възглавници и CVT трансмисия, моделът е Selecta. Буквално върви колкото я настъпиш. Има голям резервоар 47 литра, като 7 се водят резерва. харци смесено 6,8 на сто. Елементарна е за ремонт в рамките на половин ден, поне за толкова е била в сервиз при началните смени на ремък масло двигател, скорости и тампони.Отпред е нормално широка и удобна. Отзад също не е зле ако обаче сте по слаби. Вози твърдо като WV Голф двоика единствения здрав голф и народен като цена. До голяма степен тя е следващият такъв тип кола, защото е евтина и здрава.Единствено едни тампони се сменят по окачването за 160 лв. и колата е отново готова за път. друго неприято е при този тип автомобил бавното изкачване на наклон и изпреварване. Също сам си мърля задното стъкло. За плясовете е ясно удобен красив за мен и евтин за поддръжка, дори не виждам смисъл да му се слга газова уредба. Не е обаче автомобил за дълъг преход - може да се кара до 300 км на ден за да Ви е конфортно, но за градското задръстване е идеален. Има хубаво парно, но няма климатик. И благодарение на предното предаване е много сигурен зимата.
Снимки
Fiat Punto Fiat Punto
0 от 500
  • #56
    2 rate up comment 0 rate down comment
    sub-ar ( преди 13 години )
    Някъде по на-долу бях писал че карах Фиат Купе 2.0 16вентила.Малко трудно ше ти е да го направиш интеграле.Вместо да наливаш пари в нещо което не се знае дали ще тръгне,ти давам съвет.Ланча Делта итеграле там и напомпваш мотора и къртиш.Погледни ги в мобиле.де има една на 10700евро.Аз ти казвам не подценявай Субару много е по скъпа и повече държи цена, здрав автомобил сръвнение с Купе-то.Да направиш клип с ферарито и в него да казваш специално за субару фена да се уверя.
  • #55
    1 rate up comment 1 rate down comment
    не с рогата ( преди 13 години )
    Мислих, че говорехме за 2.0 турбо бензинови мотори и исках просто да ти кажа, че не е нищо особено на субаро 2.0 мотора. По проходимост със сигурност ще ме превъзхожда, но по драматичен ферари дизайн не :)) А нека да те кача на купето като стане интеграле с 350 коня на 1200 кила и ми го покажи тва субаро дето ще ме отвее..
  • #54
    3 rate up comment 1 rate down comment
    sub-ar ( преди 13 години )
    Чакай малко ся,не с рогата Първо Легасито не е в този клас спортни коли.Второ Легасито ще те превъзхожда по проходимост.Трето- незнаеш кво говориш има Субарута които ще те правят за смях и то точно но 400м.Няма да ти казвам за кои модели става въпрос не ги познаваш може би.
  • #53
    4 rate up comment 0 rate down comment
    фиат купе турбо ( преди 13 години )
    Ами аз имам купе турбо 2.0. И също е 200 коня.. с новия гарет и кованите бутала ще е 350 коня... и като се развихри нервният купе мотор.. и кво става? Как му е на субарото по-голяма стихията ми обясни.. щото тва субаро легаси нали се сещаш, че ще е на от 300 до 400 метра назад ако се дърпаме до 100...
  • #52
    5 rate up comment 2 rate down comment
    sub-ar ( преди 13 години )
    a ti znaesh li che ima versiq Legasy 95g. 2.0 turbo 4wd s 200konq.V Subaru sashto se krie stihiq,ako se rarzvihri nervniq boxer stava strashno. A nali sme fen4eta na qponskoto neka da ni radvat o6te dalgo vreme kolite ni.Tuk za fiat trqbva da se pishe no da ni izvinqt,kolega.
  • #51
    5 rate up comment 0 rate down comment
    *** ( преди 13 години )
    значи знаеш какво е тежък offroad lancer-a(1995год. + двигател Eclipse 20 16V TURBO 195 Hp) тава му е стихията ,а Subaru Legacy 2.5i 156 Hp според мен е за града като неподценявам offroad способности те му.
  • #50
    4 rate up comment 2 rate down comment
    sub-ar ( преди 13 години )
    ot offroad do offroad ima golqma razlika,i zavisi ti kak go vazpriemash.Za men offroad-a e da karash po mnogo loshi tereni,kamenisti patishta,napravo kadeto nqma nikakav pat.
  • #49
    6 rate up comment 0 rate down comment
    *** ( преди 13 години )
    Комбито винаги е по-задигнато,но с модификаята на окачването клиренса е достатачен за offroad.
  • #48
    10 rate up comment 0 rate down comment
    *** ( преди 13 години )
    Има модификация по окачването.
  • #47
    4 rate up comment 8 rate down comment
    sub-ar ( преди 13 години )
    Що ли си мисля че Лада Нива е доста по проходима от лансер,не си ли оставяш броните в планината с Лансера нисък е спрямо Нивата