IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford Ranger

6.4
Закупена: 2010 г., Пробег: 1000 км.
Приложимост в ежедневието
6
Надеждност
8
Оборудване
6
Пространство
8
Цена/Качество
9
Качество на материалите
5
Разход на гориво
6
Удоволствие от шофирането
3

Какво не ти харесва

  • Нерафинираният двигател
  • Скоростната кутия
Ford Ranger От: Wane 07.09.2010 11248 прочитания 11 коментара
Начин на ползване:
Временно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
N/A
Начин на каране:
Разнообразно
Допълнителни бележки
Ford Ranger е типичният работен пикап - при проектирането му са заложени качества присъщи за този тип превозни средства. Той е здрав, надежден, поема товари до 1100кг, има гъвкав дизелов двигател и завидни "офроуд" качества. Моделът, за който пиша е сред последните бройки преди тазгодишното освежаване на модела, което добави нотка елегантност в иначе грубата и сдържана външност на Ranger. Сядайки на шофьорското място ми прави впечатление сравнително ниската позиция на седене, предвид височината на автомобила. Седалката е удобна, но и липсват настройки за височина, както и повдигането на предната част. Все пак благодарение на регулируемия волан успявам да си намеря удобна позиция. Интериорът като цяло е изработен от качествени материали. Както се очаква от подобно возило, пластмасата е твърда, но пък изглежда здрава и устойчива на надраскване. За сметка на това текстилната тапицерия на седалките изглежда доста качествена и е приятна на допир. Интересно е, че на задната седалка (която типично за 4-врат пикап е със силно изправена облегалка) има централна облегалка за ръка. Явно Ford са решили да омекотят суровия нрав на най-спартанският им автомобил на европейския пазар. Мястото в купето е достатъчно за четирима възрастни, но все пак пасажерите на задната седалка биха се чувствали притеснени от изправената позиция на седене. Двигателят е 4 цилиндров дизелов с обем 2500куб.см (Common Rail), доставя максимална мощност 143к.с. и 330Nm при 1800об/мин. Мощността му е достатъчна за нормалното придвижване дори при пълен товар. Мощността не се разгръща плавно и макар поддържането на дадена скорост да е възможно при 1000-1200об/мин, за да започнете изпреварване е нужно да развъртите двигателя до поне 2000об/мин. Скоростната кутия е 5 степенна (има и бавни предавки) като превключването е тихо и не изисква особени усилия. Проблемът е, че съществува осезаемо придърпване при смяна на скоростите, което се елиминира при по-прецизна работа със съединителя. На пътя Ranger се държи по-скоро като камион отколкото като SUV. Управлението е нечувствително, окачването е изключително некомфортно, а и не създава усещане за стабилност. Все пак, когато е натоварен "Рейнджърът" вози по-добре и е по-стабилен, тъй като се елеминират ефектите на прекомерно леката задница. Нивата на шум в купето са високи, но не прекалено и не водят до допълнителна умора. За комфорта при пътуване допринасят включените в серийното оборудване климатик, аудио система със 6CD чейнджър, коженият волан. Извън пътя Ranger демонстрира добри качества. Клиренсът е сериозен, но голямото междуосие и дългия заден надвес могат да изиграят лоша шега на по-невнимателните "офроудъри". Разполагате с бавни скорости и блокаж на предния и задния диференциал. Смятам Ford Ranger за едно разумно предложение на пазара на работни пикапи. Качествата, които притежава отговарят на очакванията, а на моменти ги надхвърлят.
Снимки
Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger
0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    dodo ( преди 14 години )
    karam go ot tri godini interiora e dobreno no stava samo za grada.... sled tova koi abtomobil iznosva kardani za 60000 km ot koito 30000 sa po gorski пътища ne govorim za offroad
  • #10
    5 rate up comment 4 rate down comment
    КИРОВ ( преди 14 години )
    алооо КОЛЕГА !!!!!! ДАЙ адрес да ти пратя снимките ! ЕЙЙЙ писна ми от философи ! Аз се возя всеки ден в тоя автомобил , ти ми философстваш ... и Моля като се дава коментар без обиди , ако и не , трябва да се върне някой да повтори първите 7 години !
  • #9
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Колега извинявам се предварително , но вземи си режи ноктите по-често. Какви са тези глупости кадето ги говориш ....износвал се интериора....скърцали пласмасите. Всяка пласмаса в тази машина е със силиконова лента към контактната повърхност със друга част . Как ги говорите тези работи типично по български . Като видите пласмаса и започват да ви скърцат главите. Ел. стъклата не могат просто така да откажат защото са с познатите механизми Veglia Borlety използвани във почити всяка Off-road машина
  • #8
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Киров ( преди 14 години )
    За двигателя и ходовата част - нямам никакви забележки .... само че вътре много бързо се износва интериора . изтъркват се боядисаните пластмасови части - на скоростния лост , и около копчетата на СД то . Пластмасите започват да скърцат , ел стъклата започват да отказват . Гумите с които го предлагат не струват дори ако го карате само на асфалт !Задницата е доста лека и буксува доста често ! Като цяло е добро работно магаре - за тази цена е доста добра инвестиция !
  • #7
    9 rate up comment 0 rate down comment
    ? ( преди 14 години )
    naistina mnogo dobra ma6ina e vseki koito go e karal mu e legnal na syrce za zavidnata zdarvina samo po sebesi govori izklu4itelno visokata cena na opotrebqvanite takiva ma6ini prosto nqma drug takyv kato Ford Ranger
  • #6
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Чичо ми кара същия от 2007г. Работи в Испания и си пътува с него когато го пуснат в отпуск. Когато се прибира към България или обратно към Испания обикновенно са няколко човека заедно и практически не го гасят през целия път, а само се сменяват, ако на някой му се додреме. При това колата е и натоварена и не се жали. Последният път от събота на обяд тръгване отттам, в неделя в 18:00 часа форда беше в БГ- 2600-2800КМ. за 30часа.Добра машина е!
  • #5
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 14 години )
    Аз имам впечатления и от Ranger-и на повече километри. Действително са много здрави. Механично, ако не е излязла от завода с дефект, са изключително издържливи, а електрониката е сравнително малко и проблеми от там не идват или поне аз не съм чувал.Проблемите с Defender-a, за който спомена не ме учудват много. До преди няколко години Land Rover си бяха проблемни откъм надеждност...
  • #4
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Карам същия служебен и е на 173 хил. км. Километрите са направени между мен и един колега. Караме го безжалостно както се кара служебна кола , няма по здраво животно от Форд Рейнджър. Преди Рейнджъра карахме Ленд Ровър Дефендър , няма по отвратителен джип . Хлопа тропа два пъти кардан сменяхме + пантите на всички врати + подкачваща помпа в резевара 2+ сумати малки дефекти отстранявани от Мото Пфое. Дефендъра го продадохме на 200хил км. след голямо разочерование. При Рейнджъра няма проблеми.
  • #3
    6 rate up comment 0 rate down comment
    eddie ( преди 14 години )
    Симпатяга!
  • #2
    9 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    Wane, тепърва ще де убедиш и в още едно качество на Ranger:Ненормално здрав е. Практически неразрушим.