Явно климата е такъв, не знам, просто в клуба всички австрийки имат ръжда, а италианките на същите години нямат въобще. Снимки на този модел можеш да видиш тук: http://alturl.com/ctf6 или на други подобни обяви за продажба.
Колега, ръждата е проблем на всички коли, внесени от Австрия. Ако вземеш италианка няма да имаш никакви проблеми с ръжда. Между другото, оценката ми за разхода е 6-7, но сайта я прави 10-ка каквото и да правя.Горенето на масло не е чак такъв проблем, аз съм доливал само веднъж накъде на 5000км от смяната, и то не толкова много, така че ако си правиш най-елементарните проверки по колата през 4-5 хиляди км няма да имаш никакви проблеми с надеждността.
Частите специално за този модел не са проблем, понеже е сравнително широко разпространен, а и не са особено скъпи. Има качествени и по-скъпи (японски), както и по-евтини и по-нискокачествени (корейски). Също както е с немските автомобили - съответно немски и турски.Този мотор е най-малкия за този модел - 88 коня. Най-мощния мисля че беше 2 литра V6 със 144 коня, не съм сигурен за конете.