Начин на ползване:
за всеки ден
На кое качество на автомобила най-много държиш:
как се кара и как вози
Начин на каране:
не я щадя много много
Допълнителни бележки
като цяло съм доволен от здравината - 1 лагер смених докато беше в гаранция. Живея на място до където пътя е доста гаден и ходя зимата на ски и досега само тампоните на предницата се разбиват на около година и половина давам по 100-200 лв да ми ги оправят ама много дупки все пак разбираемо е... Бобините на двигателя също гръмнаха след 7 години и те са още около 200лв да се сменят на 4-те цилиндъра ама на 7 години 1 смяна е приемливо. За 75кс двигателят работи отлично дърпа яко дори със 5 човека на баир и най-много съм вдигал 190 - 171 май е по каталог максималната. Управлението е добро и доста директно, волана се върти с голяма лекота направо с 1 пръст дет се вика при увеличаване на скоростта се затяга и управлението става по-директно.Седалката също е много удобна. Таблото ме кефи как е направено. Спирачката спира много добре и педала се натиска много лесно, даже който и друг освен мен да се качи да покара винаги отначало спира адски рязко, защото е свикнал по-силно да натиска. Тапицерията на седалките само не ми харесва или поне мойта много лесно се цапа и остават петна по нея.Все пак в тоя клас колите не са нищо особено и общо взето другите марки не предлагат нищо по-добро в тоя клас или поне така беше като я купувах, но и цената е висока за класа(става въпрос при покупка на нов автомобил от магазина). Може би голфа е доста по-сполучлив пък разликата е 5-10 хиляди лева...