IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ssang Yong Rexton

8.5
Закупена: 2007 г., Пробег: 80000 км.
Приложимост в ежедневието
7
Надеждност
10
Оборудване
7
Пространство
7
Цена/Качество
10
Качество на материалите
7
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • Не е марков и е труден за продажба,но е невероятен SUV
  • Озвучението
  • Когато предните седалки са максимално дръпнати отзад е неудобно за човек 120кг и 188см висок
Ssang Yong Rexton От: RAZVRATNIKA 17.05.2010 26122 прочитания 41 коментара
Начин на ползване:
Всякакъв
На кое качество на автомобила най-много държиш:
...
Начин на каране:
Всякакъв
Допълнителни бележки
Джипът е 2007година купуван чисто нов от Германия(това е от голямо значения,тези които се предлагат в България са с много ниско качество).Също така е малкият мотор 270xdi 165к.с. с ръчна скоростна кутия в полето което трябва да се избира двигател нямаше като моя.Джипът се води Rexton 2.При спортно шофиране няма никакви проблеми също така при високи скорости залепва за пътя.По пресечен терен(в гората) също е надежден,моя съм го вкарвал 5-6 пъти само лек off-road и се справи безупречно така,че и по по-тежкия терен няма да има проблеми.
Снимки
Ssang Yong Rexton
0 от 500
  • #19
    12 rate up comment 6 rate down comment
    stef68 ( преди 13 години )
    Всеки си има мнение, но като човек 22 годино зад волана, изминати над 500 К км и умеещ не самода върти геврека, а и интересуващ се от инженерната точка, а не само от временни дизайнрески решения съм наясно с предимставата и недостатъците на тази марка! както ина другата крайност: М като Мерцедес! Тиова че в Пьонгтек, където е завода стачкуваха не прави един автомобил по лош или по добър! не навлизай в метафизиката! :)
  • #18
    14 rate up comment 17 rate down comment
    Sound of Silence ( преди 13 години )
    1. Корейски проходимост и здравина (ти сериозно ли мислиш, че е проходим?) 2. Това е всекидневен автомобил, който плаши децата като го видят... И е най-малко зле от останалите "нетрадиционни" каляски в гамата на марката 3. Грозен, много грозен, Ssangyong 4. За 2 тона желязо с аеродинамика на фургон просто... малък и тромав е 5. Ssangyong работници си запалиха фабриката, съкратили ли ги и показали недоволството си, цели 77 дена
  • #17
    15 rate up comment 6 rate down comment
    stef68 ( преди 13 години )
    И накрая: имам другият модел на фирмата -Кайрон! Нов, от магазина! занете ли какво му харесвам? Че е нов!!!!!!!! карам си го само аз и не тичам за всяко нещо до сервиз, защото съм го разучил до последният винт! просто защото е: достатъчно комфортен, достаъчно сигурен и достатъчно мощен да ме закара до там, закъдето съм тръгнал без притеснения! По нататък ще си дам отзивите подробно! Успех на всички! :)
  • #16
    15 rate up comment 3 rate down comment
    stef68 ( преди 13 години )
    Не мофа да разбера защо "разбирачи" се изхвърлят преди да помислят! 1. Предимството на този автомобил е проходимостта и здравината! 2.Това е автомобил за всекидневна употреба, а не лачена обувка за паркетни танци! 3. Бил грозен? карвсив е, стога да го погледнеш с други очи! нетрадиционен е, за разлика от 98% отб съвременните каляски! И "бръмбара" е грозен, но не слезе от произвдство повече 0т 45 години! 4. Бил с троимав двигател? Това не е совалка, а автомобил за нормлано каране!
  • #15
    7 rate up comment 1 rate down comment
    magelan05 ( преди 13 години )
    NAI-DOBROTO NE6TO NA TOZI SUV E POSTOQNNOTO ZADWIJWANE 4X4.TOWA E STRA6NO GOLQMO PREDIMSTWO.NO MISLQ,4E ZA MAX SKOROST MALKO POSLAGWA.1 PRIQTEL IMA E CLASS 270 CDI OKOLO 163 KONQ E I NE MOJE DA WDIGNE POWE4E OT 235,PUK E KOLA,A POSTOQNNOTO ZADWIJWANE 4X4 OBUSLAWQ I PO-NISKA SKOROST.
  • #14
    13 rate up comment 2 rate down comment
    4ibura6ka ( преди 13 години )
    пич не му се обяснявай,защото той чуждо мнение не приема(вижда се от постовете му).злобни и елементарни хора ще има винаги.на собственика ще кажа че най-важно е той да си харесва колата и щом му доставя удоволствие нищо др не е важно.мен не ме кефи тази марка,но затова съществуват различни марки и различни модели-за да има избор и не виждам какъв е смисъла да сереш в/у чуждия избор..може Nick да ме светне
  • #13
    11 rate up comment 2 rate down comment
    WickedSixD ( преди 13 години )
    Ами точно понеже е тежко купето не му е силата до 100км/ч, а след тях когато вече двигателя е в обороти, турбото е постоянно включено, а масата вече е преодоляна донякъде. Тежи точно 1900кг, тва е все пак 2.7 дизел 165к.с. и забележи има 345Hm въртящ момент, което е доста!
  • #12
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Nick ( преди 13 години )
    Iavno sum karal samo nenormalni benzini togava.Da te pitam sus 160ks tova nesto koeto teji 2 tona kak ste uspee da nabere, pri polojenie 4e uskorenieto mu do sto e taka da se kaje tragichno, puk sled 100 ne mi e iasno dali ima takova izobsto.
  • #11
    4 rate up comment 6 rate down comment
    xaxa ( преди 13 години )
    Първоначално се подведохм,но сега си мисля че тези тестове Аутомедия сами си ги пишат и са пълни с глупости за да провокират нашето внимание.Забележете само какви снимки се слагат.Истинските Тестове са сигурно 5 10 процента
  • #10
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Стефан ( преди 13 години )
    Удоволствие от шофирането на MAX !!!!!дори и магарешка каручка се кара с по-голямо удоволствие...